"3. Köprü İnşaatını Durdurun"
3. Köprü İnşaatında Ölen İşçiler...
3. Köprü için 2.5 Milyon Metreküp...
3. Köprünün ÇED’i Yok, Ama İnşaatı Var
İzmir'de Korkutan Görüntü
Üçüncü Köprü İnşaatında Kaza
3. Köprü’ye ÇED Yolu Gözüktü
3. Köprü Ayaklandı!
‘Yavuz’un Boyu 198 Metre Oldu
Kuzey Ormanları’nın Son Durumunu...
3. Köprü Havadan İşte Böyle Görüntülendi
"Bu Kazalar İşin Fıtratında mı?"
3. Köprü Yükseldikçe Madenciler...
Köprünün Altgeçidi Çöktü!
3. Köprü Bağlantı Yolunda İnşaat Durdu
İşte 3. Köprüden Son Görüntüler!
610 Metrelik Köprüde Sona Doğru
"3. Köprü Güzergahında da...
Çiller'in 3. Köprü İsteğine...
Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde Yangın!
2 Bin Yıllık Köprüler için Acil Önlem
Mihrimah Sultan'ın Bağına İnşaat
3. Köprü'den Hazine Çıktı, Ama...
3. Köprü için 2.3 Milyar Dolar Finansman
3. Köprünün Bağlantı Yolları Belli Oldu!
İnşaatta Güven Arttı
3. Boğaz Köprüsü'nün İnşaatında...
En Uzun Üçüncü Köprüde Sona Yaklaşılıyor
Bilim İnsanları Uyardı: Bunlar...
Boğaziçi Köprüsü Bakıma Alınıyor!
3. Köprü Barajları Etkileyecek mi?
3. Köprü Bittiğinde İstanbul'u...
'Hazine 3. Köprü için İmza Atmıyor'
3. Köprü Katliamı: Sevgililer...
3. Köprü Yolunda 8 Engel!
3. Köprü Yeni Sanayi Bölgeleri Yaratıyor
3. Köprünün Etkileri Hakkında...
3. Köprünün Yolu da Hazırlanıyor!
3. Köprünün Ayakları Hızla Yükseliyor
İşte 3. Köprünün Son Hali!
3. Köprü İnşaatında Korkutan Kaza
3. köprü inşaatı Garipçe ayağındaki kule vinci yüklü TIR, kontrolden çıkarak şantiye içerisindeki alt yola düştü.
İHA'nın haberine göre, olay, dün 3. köprü olan Yavuz Sultan Selim Köprüsü inşaatının Sarıyer Garipçe ayağındaki şantiye alanında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, kule vinci yüklü TIR sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu kontrolden çıkarak şantiye alanındaki alt yola düştü. Denize düşmesine ramak kalan TIR’ın beton bariyerlere takılması sonucu facianın eşiğinden dönüldü.
TIR’ın düştüğü yerden çıkamaması üzerine şantiye çalışanları TIR’ın yardımına koştu. Uzun uğraşlar sonucu toprağa ve bariyerlere saplanan TIR çıkartılamayınca iş makinesi devreye sokuldu. İş makinesi ilk olarak TIR’ın arka kısmındaki toprakları kepçesiyle alarak boşalttı. Çalışanlar ise kazma ve kürekle TIR’ın toprağa saplanan lastiklerini kurtarmaya çalıştı. Yeterli ölçüde yol açıldıktan sonra çalışanlar tarafından TIR’ın arka kısmına birçok yerden çelik halatlar bağlandı. Daha sonra TIR’a bağlanan halatların diğer ucu da iş makinesine bağlandı. Yaklaşık 5 saatlik çalışmanın ardından ardından TIR iş makinesinin yardımıyla geriye doğru çekilerek kurtarıldı. |