3. Köprünün Asya Yakası Kısmına...
3. Köprü'de 'İlk Kaynak' Töreni
3. Köprü Güzergahındaki Ormanlara...
3. Köprü Bağlantı Yolları...
3. Köprü Bağlantı Yolları...
3. Köprü Yolu için Acele Kamulaştırma...
3. Köprüde 450 Tonluk Operasyon
Google İstanbul'u Değiştirdi!
3. Köprünün Betonarme İşlemi Bitti
3. Köprüye 10 Metre Kaldı!
Bakan Ağaç Katliamında Sayı Veremedi
3.Köprü İnşaatında Grev, İnşaat Durdu
Üçüncü Köprü Bağlantılı Yolları...
3. Köprü Yolunda Bir İlk
Sosyal Medya Bu Görüntüyü Konuşuyor
‘3. Köprü İçme Suyunu Kirletebilir’
İşte 3. Köprünün Açılış Tarihi
3. Köprü ve Bağlantı Yolları...
İşte 3. Köprüde Son Durum
3. Köprünün Son Görüntüleri!
3. Köprü Yuvasız Bıraktı
"3. Köprü İnşaatını Durdurun"
3. Köprü İnşaatında Ölen İşçiler...
Üçüncü Köprünün Kulelerinde Sona Gelindi
3. Köprü için 2.5 Milyon Metreküp...
3. Köprünün ÇED’i Yok, Ama İnşaatı Var
Üçüncü Köprü İnşaatında Kaza
3. Köprü’ye ÇED Yolu Gözüktü
Köprü ve Otoyol Geliri 500...
3. Köprü Havadan İşte Böyle Görüntülendi
3. Köprü Yükseldikçe Madenciler...
3. Köprü Bağlantı Yolunda İnşaat Durdu
İşte 3. Köprüden Son Görüntüler!
"3. Köprü Güzergahında da...
Çiller'in 3. Köprü İsteğine...
3. Köprünün Güzergâhı Değişecek mi?
3. Köprü'den Hazine Çıktı, Ama...
3. Köprü için 2.3 Milyar Dolar Finansman
3. Köprünün Bağlantı Yolları Belli Oldu!
3. Köprü İnşaatında Korkutan Kaza
3. Köprü Barajları Etkileyecek mi?
3. Köprü Bittiğinde İstanbul'u...
'Hazine 3. Köprü için İmza Atmıyor'
3. Köprü Katliamı: Sevgililer...
3. Köprü Yolunda 8 Engel!
3. Köprü Yeni Sanayi Bölgeleri Yaratıyor
3. Köprünün Etkileri Hakkında...
3. Köprünün Yolu da Hazırlanıyor!
3. Köprünün Ayakları Hızla Yükseliyor
İşte 3. Köprünün Son Hali!
3. Köprü Ayaklandı!
İstanbul Boğazı’nı üçüncü kez birleştirecek olan Yavuz Selim Köprüsü’ndeki çalışmalar aralıksız devam ediyor. Toplamda 320 metre yüksekliğe ulaşacak köprü ayaklarının, 265 metreyi geçtiği, önümüzdeki haftalarda bu kapsamdaki çalışmaların tamamlanacağı belirtiliyor.
Milliyet'ten Mert İnan'ın haberine göre, temeli 29 Mayıs 2013’de atılan projede 24 saat mesai esasına göre yüzlerce işçi ve mühendis görev yaparken, köprü ayaklarının 1 haftada 4.5 metre yükseldiği bilgisi veriliyor.
3. köprünün Avrupa Yakası’ndaki bağlantı noktası olan Sarıyer Garipçe ve Beykoz Poyrazköy’de eş zamanlı yükselen köprü ayaklarına ilaveten, Kuzey Marmaray Otoyolu’nda ise toplamda 5 bin 770 işçi görev yapıyor. Demiryolu geçiyor Garipçe ile Poyrazköy arasında 1408 metre uzunluğuna sahip olacak 3. köprünün ayakları 20 metre derinlik ile 20 metre çapında bir tabana yerleştirildi. Ayaklar her iki yakada da deniz seviyesinden 12 metre derinliğe kadar indirildi. Toplamda 4.5 milyar lira maliyeti bulacak yeni köprünün üzerinden 10 şerit geçecek. 8 şerit karayolu, 2 şerit ise Marmaray ve İstanbul Metrosu’na entegre demiryolundan oluşacak. Proje sayesinde Atatürk, Sabiha Gökçen ve yeni yapılacak 3. havalimanı birbirine entegre tren yoluna sahip olacak. |