3. Köprü ile İlgili Önemli Açıklama
3. Köprüde Askı Halatlar Monte Ediliyor
3. Köprünün Asya Yakası Kısmına...
3. Köprü'de 'İlk Kaynak' Töreni
3. Köprü Güzergahındaki Ormanlara...
3. Köprü Bağlantı Yolları...
3. Köprü Bağlantı Yolları...
3. Köprü Yolu için Acele Kamulaştırma...
3. Köprüde 450 Tonluk Operasyon
Google İstanbul'u Değiştirdi!
3. Köprüye 10 Metre Kaldı!
'Sessiz Kent' Halfeti'nin...
Bakan Ağaç Katliamında Sayı Veremedi
3.Köprü İnşaatında Grev, İnşaat Durdu
Üçüncü Köprü Bağlantılı Yolları...
3. Köprü Yolunda Bir İlk
Sosyal Medya Bu Görüntüyü Konuşuyor
‘3. Köprü İçme Suyunu Kirletebilir’
İşte 3. Köprünün Açılış Tarihi
İnşaatlarda Standart Dışı...
İstanbul'u Betona Gömdüler!
3. Köprü ve Bağlantı Yolları...
İşte 3. Köprüde Son Durum
3. Köprünün Son Görüntüleri!
3. Köprü Yuvasız Bıraktı
Orman Beton Oldu, Geride Levhası Kaldı!
"3. Köprü İnşaatını Durdurun"
3. Köprü İnşaatında Ölen İşçiler...
Üçüncü Köprünün Kulelerinde Sona Gelindi
3. Köprünün ÇED’i Yok, Ama İnşaatı Var
3. Köprü’ye ÇED Yolu Gözüktü
3. Köprü Ayaklandı!
3. Köprü Havadan İşte Böyle Görüntülendi
3. Köprü Yükseldikçe Madenciler...
3. Köprü Bağlantı Yolunda İnşaat Durdu
İşte 3. Köprüden Son Görüntüler!
"3. Köprü Güzergahında da...
Çiller'in 3. Köprü İsteğine...
3. Köprünün Güzergâhı Değişecek mi?
3. Köprü'den Hazine Çıktı, Ama...
3. Köprü için 2.3 Milyar Dolar Finansman
3. Köprünün Bağlantı Yolları Belli Oldu!
3. Köprü İnşaatında Korkutan Kaza
3. Köprü Barajları Etkileyecek mi?
3. Köprü Bittiğinde İstanbul'u...
'Hazine 3. Köprü için İmza Atmıyor'
3. Köprü için 2.5 Milyon Metreküp Beton Dökülecek!
İstanbul'un 3’üncü Köprü projesi hızla yükseliyor. Kuzey Marmara Otoyolu Projesinin Müdürü Uyar "25 gökdelen yapmaya denk iş yapıyoruz” dedi.
Akşam Gazetesi'nden Ercan Öztürk'ün haberine göre, 3’üncü Köprü bir yap-işlet-devret projesi. Dünyanın gözünü diktiği köprü, Türkiye'nin kalkınmasında da hedef projelerden biri. Kuzey Marmara Otoyolu Projesinin yeni Müdürü İsmail Uyar, projenin enlerle dolu olduğunu söyledi. Uyar, "3’üncü Köprü Projesi üzerinde imzası bulunan herkes için olduğu gibi yeni mühendisler için de büyük bir şans. Bu projede 25 gökdelene denk malzeme kullanıyoruz. İCA olarak bu projenin iş kalitesinin ve iş güvenliğinin yüksek olmasına, çevreye duyarlılığına son derece dikkat ediyoruz. Bu proje her şeyden önce Türkiye’nin geleceğine katkı sunan ve tarihe geçecek kadar yüksek önemde. Bunun için azami gayretle çalışıyor, gelecek nesillere altın bir imza bırakmak istiyoruz” dedi.
En'lerle dolu bir proje Dünyanın en yüksek köprüsünü ve bağlantı yollarını yaptıklarını belirten Uyar, "Enlerle dolu bir işe imza atıyoruz. Burada ‘en’ olan başka bir şey var o da burada 30 aylık bir inşaat süremiz var" diye konuştu. Projede iş bölümünü ‘parçala- böl-yönet’ biçiminde paylaşarak işi kusursuz ve hızlı hale getirmeye çalıştıklarını dile getiren Uyar, “2.5 milyon metreküp beton dökümü var. Basit bir tabirle baksak, gökdelen diyoruz, 45-50 katlık gökdelenler aşağı yukarı 50 bin-100 metreküplük beton alıyor. Bizim işimizin toplamı 2.5 milyon metreküp. Yani, en az 25 tane ortalama gökdelen yapıyoruz" diye konuştu. Mühendislik tarihe iz bırakacak Kuzey Marmara Otoyolu Projesi Müdürü İsmail Uyar, tarihe iz bırakmanın gurur kaynağı olduğunu belirterek, "Böyle bir projede, ‘Ben bu işi koordine edip, yaptım’ demek çok ayrı önemi olan bir şey. Biz bir mühendis olarak, yaptıklarımızla geçmişe bir iz bırakırız. Örneğin, 20 yıl sonra bu köprüden ve otoyoldan geçtiğimde, ‘Bu köprüyü ben yaptım, 20 yıldır sapasağlam duruyor’ diyebiliriz. Ben bunu demeyi isterim" dedi. |