Yatırımda 2015'te En Yüksek...
İTÜ'den Ulaşımda Enerji Verimliliği...
Büyük İskender'in İzleri
İşte İstanbul için Sürdürülebilir...
4 Bin Yıllık Altın Saç Tokası Bulundu
Medeniyetlerin Beşiği Gün Yüzüne Çıkıyor
Altyapı Çalışmasında Poseidon...
Ahırda 5 Bin Yıllık Maden Ocağı Bulundu
Yorgun Herakles'e Yoğun İlgi
1600 Yıllık Mezar Bulundu
TMMOB’dan Ulaşıma 4 Maddelik İtiraz!
Gökyüzünde Demir Ağlarla Ulaşım!
Toplu Ulaşım Zammı Davalık Oldu
Ulaşım Zammına Protesto: Ulaşım...
Ankara'ya "Yamalı Plan" Eleştirisi!
"Ankara’ya Kavşak Değil Plan Lazım"
Ulaşımda Verimliliği Arttırmak...
Tek Çözüm Toplu Ulaşım Değil,...
Elektrikli Ulaşım Denemeyle Başladı
"Ulaşım Projelerini Engellemek...
İstanbul Adaylarının En Önemli...
İşte İstanbul'un 2013 Ulaşım Raporu!
Vatandaş Konut Alırken Ulaşıma...
"Gri Kent"in Renkli Ulaşımı!
"Raylı Ulaşımda Üretici Olmalıyız"
İstanbul için Yeni Ulaşım Planı!
İşte 2030 Ulaşım Ana Planı!
İzmir'in Ulaşımına 4 Yeni Proje
Sorunlu Ulaşımın Sebebi Bulundu
Ankara Büyükşehir Belediyesi ve Gazi Üniversitesi işbirliği ile hazırlanan Ankara Ulaşım Ana Planı (UAP) Araştırması tamamlandı.
Ankara’nın 2038 yılına kadar ulaşım stratejisini ortaya koyan ve 54 bin hanede toplam 200 bin kişiye ulaşılarak gerçekleşen dev anketle ilgili final toplantısı yapıldı. Ankara’nın 2038 yılına kadar ulaşım stratejisini belirleyecek olan ana planda, son üç haftada senaryolar ortaya konulacak. Gazi Üniversitesi Senatosu Toplantı Salonu’nda gerçekleşen bilgilendirme toplantısında konuşan proje sekreteri Yrd. Doç. Dr. Hayri Ulvi, araştırma sonucundan bazı bilgileri paylaştı.
Özel otoda artış problem Hürriyet'in haberine göre, Ulvi, yıllar bazında özel oto artış ve talebi ile nüfus artışta karşılaştırma yapıldığında özel otoya yönelik talebin ivmesinin toplam nüfus ivmesinden çok daha hızlı artığını gösterdiğini kaydetti ve “Bu da Ankara için çok ciddi oldukça potansiyel bir sorun” dedi. Ulvi, saha çalışmalarından ortaya çıkan sonuca göre özel ulaşımın yüzde 40’lık bir dilimi, toplu taşıma ulaşımının da servis dahil yüzde 60’lık bir dilimi oluşturduğuna dikkat çekti. Ulvi, ana planın hedefinin raylı sistem ağının geliştirilmesi, mevcut yapının etkin kullanılması ve toplu taşımanın özendirilmesi olduğunu ifade etti. |