İETT'den Körüklü Otobüs için İhale
Üçüncü Köprü İnşaatında Kaza
3. Köprü’ye ÇED Yolu Gözüktü
3. Köprü Ayaklandı!
‘Yavuz’un Boyu 198 Metre Oldu
Kuzey Ormanları’nın Son Durumunu...
3. Köprü Havadan İşte Böyle Görüntülendi
3. Köprü Yükseldikçe Madenciler...
3. Köprü Bağlantı Yolunda İnşaat Durdu
"Uyan İstanbul, Fatih Ormanı...
İşte 3. Köprüden Son Görüntüler!
"3. Köprü Güzergahında da...
Çiller'in 3. Köprü İsteğine...
2 Bin Yıllık Köprüler için Acil Önlem
3. Köprünün Güzergâhı Değişecek mi?
3. Köprü'den Hazine Çıktı, Ama...
3. Köprü için 2.3 Milyar Dolar Finansman
3. Köprünün Bağlantı Yolları Belli Oldu!
3. Boğaz Köprüsü'nün İnşaatında...
En Uzun Üçüncü Köprüde Sona Yaklaşılıyor
Bilim İnsanları Uyardı: Bunlar...
3. Köprü İnşaatında Korkutan Kaza
3. Köprü Barajları Etkileyecek mi?
3. Köprü Bittiğinde İstanbul'u...
'Hazine 3. Köprü için İmza Atmıyor'
3. Köprü Katliamı: Sevgililer...
Üçüncü Köprüde 3 İşçi Hayatını Kaybetti
3. Köprü Yolunda 8 Engel!
3. Köprü Yeni Sanayi Bölgeleri Yaratıyor
"Orman Varlığının Artırılması...
3. Boğaz Köprüsü'nün Kuleleri Eşitlendi
"3. Havalimanı İnşaatı Hukuka Aykırıdır"
İşte 3. Boğaz Köprüsü'nden...
Marmaray ile ‘Çılgın Projeler’...
İstanbul Adaylarının En Önemli...
Bugünün Türkiye'sini 2981...
Garipçe Köyü'nde 'Üçüncü Köprü'...
Üçüncü Köprüye 629 Milyon...
Köprü Yolunda Fiyat Şişti
Kuzey Ormanları için Çadır Kurdular!
3. Köprünün Etkileri Hakkında Bilgi Sahibi Değiliz
17 - 23 Kasım 2013 tarihleri arasında İstanbul genelinde 34 ilçe ve 180 mahalleden 3019 kişi ile gerçekleştirilen 'İstanbul’da Yaşam, Ulaşım Koşulları ve 3. Köprü' başlıklı anket çalışmasının sonuçları, TMMOB Mimarlar Odası İstanbul Büyükkent Şubesi’nde düzenlenen basın toplantısıyla açıklandı.
Her köprü kendi trafiğini ve yerleşimini yarattı Araçlı yolculukların sadece yüzde 11’i köprülerden
2. Boğaz Köprüsü yapıldıktan sonra Boğazdan geçen taşıt sayısı yüzde 1180 artarken, yolcu sayısındaki artışın yüzde 170'te kaldığına işaret eden Çalışkan, kentin bugünkü ulaşım istatistikleri hakkında ise şu bilgileri verdi: Araçlı yolculukların yüzde 11’ini kentin iki yakası arasındaki Boğaz geçişleri oluşturuyor ve bu geçişlerin yarısından fazlası iş amaçlı. Bir günde ortalama 1,2 milyon kişi Boğaz köprülerinden ve 300 bin kişi ise deniz yoluyla yakaları geçiyor. Yakalar arası geçişlerde Anadolu’dan Avrupa’ya yapılan yolculukların payı -sabah zirve saatlerinde- yüzde 72 iken, Avrupa’dan Asya’ya yapılan yolculukların payı ise yüzde 28. Boğaz köprülerinden geçen otomobiller ortalama 1,2 kişi taşıyor. Dünya metropollerinde toplu ulaşım ağının bel kemiğini oluşturan raylı sistemlerin toplu ulaşım içindeki payları yüzde 70'in üzerindeyken; bu rakam İstanbul'da yüzde 15,6 ile oldukça gerilerde kalıyor. |