2004'te Yapımına Başlanan...
İstanbul'a Yeni Metro Hattı!
Gölü Kurutan Köylüler Pişman Oldu!
Başkent'in Meydanları Otopark...
Ankara Metrosunda Kovalı Önlem
Dert 'Kale'si
"Metronun Planı Yanlış"
Ankara'ya Yeni Metro Hattı!
Elektrikli Ulaşım Denemeyle Başladı
Ankara'nın Alt Yapısında "Sağanak"...
Aydınlık Proje Karanlık Başladı
Çelik Köprüde Sona Doğru
Metroya Bin, Her Yıl 53 Bin...
Topbaş'tan Yeni Metro Açıklaması!
Açılış Tarihi Belli Oldu!
Ankara Büyükşehir Belediyesi'nden...
24 Saatte 160 milyon TL’lik...
Bu Bölgeye Metro Sözü Verdi!
Ankara’da Teleferiğin İşi Ne?
Ankara'nın Merkezine Dönüşüm Kararı!
Ankara'da Metro Ağı Genişliyor
"Ankara’yı Dubai Yapmak İstiyorlar"
Ankara Metrosuna İş Makinesi Çarptı!
Ankara "Yağmur Göletleri"nin...
Ankara'ya 70 Katlı Gökdelen
"Ankara'ya Yol Değil, Metro Gerek"
Ankara Metrosu'nda Gölet Rötarı!
Ankara Metrosu’ndaki açılış muamması sürüyor. 29 Ekim 2013’e yetiştirilemeyen metronun açılışı için daha önce 13 Ocak tarihini veren Melih Gökçek, önceki gece Twitter’dan “Açılış şubatta” dedi. Ulaştırma Bakanlığı ise gecikmenin nedeni olarak, Macunköy’deki boruların patlaması sonrası vagonların sular altında kalmasını gösterdi.
Hürriyet'ten Oğuz Demir'in haberine göre, Ulaştırma Bakanlığı ise gecikmenin nedeni olarak, Macunköy’deki boruların patlaması sonrası vagonların sular altında kalmasını gösterdi.
Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek’in, Twitter’dan “Sincan metrosu 13 Ocak itibariyle vatandaşımızın hizmetine resmen girecek” demesi üzerine, Ankara Hürriyet’in “Bu son olsun” başlığıyla manşete taşıdığı Sincan Metrosu’nda bir erteleme daha yaşandı. Gökçek, önceki gece Twitter’dan “Sincan Metrosu Şubat ayında hizmette. İşte ilk sürüş... Sincan’a giderken Başbakanımız, dönerken ben sürdüm” diye yazdı. Gecikmeyle ilgili bilgi veren Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Alt Yapı Yatırımları Genel Müdürü Metin Tahan ise, 25 Aralık’ta Anadolu Bulvarı, Mehmet Akif Ersoy Köprüsü’nün altından geçen ana iletim su borusu hattının patlaması sonucu Macunköy Depo Sahası’nda bulunan vagonların sular altında kaldığını açıkladı. Patlamanın kendilerini büyük bir sıkıntıya soktuğunu aktaran Tahan, depo sahasında bulunan ve testi yapılan vagonların sular altında kaldığını ifade ederek, “1-2 metreye yakın su yükseldi, gölet oldu, araçlar su içinde kaldı. Vagon setleri ile sinyal sistemleri modifiyesinin uyumlu hale getirilmesinde sıkıntıya girdik” dedi. Metronun açılmasını merakla bekleyen Başkentlilerin, bu merakında haklı olduğunu dile getiren Tahan şunları söyledi: “Bakanlık olarak fiili çalıştığımız süre 18 ayı geçmiyor, böyle bir sürede metroyu bu duruma getirmek bir mucize. Çalışmalarımızı çok hızlı bir şekilde sürdürüyoruz. Biz açılış için şubat ayını geçirmek istemiyoruz. Açılış için herşeyi toparladık, son rötuşları yapıyoruz. Kesin bir tarih verme şansımız yok şu an için çünkü böyle büyük bir projenin açılışına sayın Başbakan Recep Tayyip Erdoğan da katılacak. Başbakanlık'tan tarih bekliyoruz.” |
-
O su borusu patlamasi olamaz, yoksa o su borusunun bagli oldugu hat kapatilir ve sorun cozulurdu. Mevcut problem olsa olsa tunellerde kullanilan su yalitim malzemelerinin ve uygulamanin yetersizliginden dolayi yer alti sularinin tunellere dolmasidir. YANITLA