Bitmeyen Yolun Maliyeti 13 Kat Arttı
3 Kentte YHT Seferleri Başlıyor
Ankara-İzmir YHT Hattı için...
Ankara-Sivas YHT Hattı Risklerle Dolu
YHT Projelerinde Plansızlığın...
2,1 Milyar Avroluk İhale İki...
Ankara-İzmir YHT Projesi,...
YHT Projesinin Maliyeti 12’ye Katlandı
Bitmeyen Müzenin İhalesi Üçüncü...
11 Yıldır Tamamlanamayan Projeye...
Metroya 11 Milyar TL Fazla Ödeme
Bayraklı Şehir Hastanesi’nin...
3 Yılda Bitecek Denilen Baraj...
Belediyenin Bitmeyen İnşaatı...
Mega Proje Tarla Oldu
Tamamlanamayan Yolun Maliyeti...
Hızlı Tren Kapıkule'ye Ulaşacak
Kapıkule-Çerkezköy'de İlk...
8 Defa Açılışı Ertelenen Proje...
Konya Ovası’nın Sulama Projesi...
TCDD’den Ankara YHT Garı Açıklaması
Bitmeyen İnşaat için 3. İhale Yapılacak
2 Kez Açılışı Yapılan Yolun...
Bitmeyen Yol, Vatandaşı İsyan Ettirdi
Bitmeyen Hat için 2 Milyar TL Daha
"Hızlı Tren Projesi Hayal Oldu"
Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nün...
Yolcu Garantisi Hızlı Tren’de de Tutmadı
Tren Hattı Faya Çizilince...
Tren Hattının Hafriyatı Meraya Dökülüyor
9 Yıldır Bitmeyen YHT Hattının Maliyeti 8 Kat Arttı
Afyonkarahisar Milletvekili Burcu Köksal, 2013 yılında temeli atılan, Afyonkarahisar-Ankara Yüksek Hızlı Tren hattının defalarca söz verilmesine rağmen neden bitirilemediğinin araştırılması için TBMM Başkanlığına önerge verdi.
CHP Afyonkarahisar Milletvekili Burcu Köksal, Afyonkarahisar-Ankara arası Yüksek Hızlı Tren hattının 9 yıldır neden tamamlanmadığının tespit edilmesi ve Yüksek Hızlı Tren hattının tamamlanması için yapılması gerekenlerin belirlenmesi amacıyla TBMM Başkanlığına “Meclis Araştırması” açılması için önerge verdi. Sözcü’den Müslüm Evci’nin haberine göre; Milletvekili Köksal, Afyonkarahisar-Ankara arası Yüksek Hızlı Tren hattının temelinin 21 Eylül 2013 tarihinde atıldığını hatırlatarak, şunları söyledi: “Bu süreçte 7 bakan değişti. Her gelen Ulaştırma ve Altyapı Bakanı projenin bitiş tarihini ortaya koydu. Bazıları 2018 dedi bazıları 2019'da bitecek dedi.” Köksal, TBMM Başkanlığına verdiği önergede, “2022 yılının neredeyse ortalarına geldiğimiz şu dönemde aradan geçen 9 yıla rağmen Yüksek Hızlı Tren hattının hala niçin tamamlanmadığının tespit edilmesi ve Yüksek Hızlı Tren hattının tamamlanması için yapılması gerekenlerin belirlenmesi amacıyla Anayasanın 98. Türkiye Büyük Millet Meclisi içtüzüğünün 104. ve 105. maddeleri gereğince Meclis Araştırması açılmasını talep ediyorum.” dedi. Maliyeti 8 kat arttı Haberin tamamına linkten ulaşılabilir. |