1915 Çanakkale Köprüsü'nün...
Çanakkale Köprüsü Yükseliyor,...
1915 Çanakkale Köprüsü’nde...
1915 Çanakkale Köprüsü İçin...
1915 Çanakkale Köprüsü'nde...
1915 Çanakkale Köprüsü'nde Yeni Aşama
1915 Çanakkale Köprüsü Çalışmaları...
1915 Çanakkale Köprüsü'nün...
1915 Çanakkale Köprüsü Kule...
1915 Çanakkale Köprüsü’nün...
1915 Çanakkale Köprüsü'nün...
1915 Çanakkale Köprüsü'nün...
1915 Çanakkale Köprüsü’nün...
1915 Çanakkale Köprüsü'nün İnşaatında Yüzde 20 İlerleme
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, 1915 Çanakkale Köprüsü'nün inşaatıyla ilgili açıklamalarda bulundu. Turhan, inşaatında yüzde 20 ilerleme sağlanan 1915 Çanakkale Köprüsü'nün yapımında biyoçeşitliliğe özel önem verdiklerini belirtti.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, 1915 Çanakkale Köprüsü inşaatına ilişkin değerlendirmede bulundu. 324 kilometrelik Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Savaştepe Otoyolu Projesi kapsamında, Tekirdağ'a bağlı Malkara ilçesinin güneyinden başlayıp Çanakkale-Gelibolu Yarımadası'na uzanan ve Sütlüce ile Şekerkaya mevkileri arasında Çanakkale Boğazı'nı geçerek Lapseki ilçesine ulaşan kesimde 1915 Çanakkale Köprüsü ve Malkara-Çanakkale Otoyolu Projesi'nin bulunduğunu söyleyen Turhan, 88 kilometre yol ve 13 kilometre bağlantı yolu olmak üzere toplam 101 kilometre uzunluğuna sahip Çanakkale Boğazı'nı geçecek otoyol köprüsünün yap-işlet-devret yöntemiyle yapıldığını açıkladı. Trakya ve Avrupa'ya kesintisiz bağlantı İnşaatta ilerleme yüzde 20 Belirlenen çevresel ve sosyal önlemlerin inşaat sürecinde titizlikle uygulandığını söyleyen Turhan, "ÇSED kapsamında, deniz canlıları üzerine yapılan araştırmalar, köprü kule temellerinde yapılan kazık çalışmalarının, Çanakkale Boğazı'nı kullanarak göç eden bazı yunus türlerini olumsuz etkileyebileceğini gösterdi ve bu konuyla ilgili bazı önlemler uygulandı." açıklamasında bulundu. Kazı ve kazık çalışmaları tamamlandı |