Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU

"Malzeme Kalitesi Ürünün Performansını Belirler"

Geçtiğimiz Eylül ayında ‘Evvel Zaman İçinde Karo Halı’ (Once Upon a Tile) temasıyla düzenlediği etkinlik aracılığıyla hem 2012 senesi için oluşturduğu ürün gamını sektöre tanıtan hem de AGK Yer Kaplamaları ile 25 senedir devam eden birlikteliğini bir ödülle taçlandıran InterfaceFLOR firmasının Türkiye Müdürü Ufuk Usta ile konuştuk.

yapi.com.tr
"Malzeme Kalitesi Ürünün Performansını Belirler"

strong>InterfaceFLOR 25 seneden bu yana AGK Yer Kaplamaları ile beraber Türkiye’de, şimdi ise kendi birimini oluşturdu. Bundan sonra InterfaceFLOR nasıl bir çalışma prensibi benimseyecek?

Karo halının Türkiye’de 25 yıllık bir geçmişi var. Türkiye’ye karo halıyı ilk getiren kişi ise AGK Yer Kaplamaları’nın Yönetim Kurulu Başkanı Gökhan Koraltan’dır. AGK Yer Kaplamaları 25 yıl içinde hem karo halıyı, ürünü geliştirdi hem de kendi şirket yapısını geliştirdi, bu konu üzerinde uzmanlaştı. Şu anda ‘karo halı’ dediğimiz zaman Türkiye’de ilk akla gelen isim ‘AGK Yer Kaplamaları’. Firma bu imajı oluşturmak için ciddi bir servis kalitesine ulaştı ve aynı zamanda söz konusu kalite standardını korudu.

Şunu çok net bir şekilde söyleyebiliriz; AGK Yer Kaplamaları ile InterfaceFLOR birbirinden kopmuş değil, böyle bir algının oluşabileceğini daha önce AGK Yer Kaplamaları ile kendi aramızda konuşmuştuk. 25. yılın sonunda Türkiye’ye InterfaceFLOR’un kendi ofisinin açılması yine AGK Yer Kaplamaları’nın bir projesi. Çünkü şu an InterfaceFLOR ürünlerinin hem pazarlamasıyla hem de satışıyla AGK Yer Kaplamaları ilgileniyor. InterfaceFLOR’un Avrupa Yakası’nda bir ofis açması şu anlama geliyor; “Anadolu Yakası’nda hizmet veren ofisimiz Bostancı’da, Avrupa Yakası’nda hizmet veren ofisimiz Nişantaşı’nda bulunuyor”.

“Bu birliktelikten bizler nasıl maksimum fayda sağlayabiliriz”, “Özellikle karo halının gelişmesi için neler yapabiliriz” soruları önem taşıyor. Sadece AGK Yer Kaplamaları’nın değil diğer karo halı satan, ithal eden markaların da aynı AGK Yer Kaplamaları gibi organizasyonlarını servis seviyesi bakımından en üst mertebeye ulaştırmaları gerekiyor ki biz gerçekten karo halının ne olduğunu, bu ülkede yapı sektöründe mevcut pazar payından çok daha büyük bir pazar payına ulaşabileceğini ve Avrupa standartlarına erişme anlamında da önemli bir itici güç olacağını gösterebilelim.



InterfaceFLOR sektörde neleri hedefliyor?

InterfaceFLOR’un dünya çapında temel hedefi ofisler ve ticari mekanlardır. Çünkü karo halı, niteliği ve ipliğinden dokumasına kadar olan bütün özellikleri gereği ağır trafiğe sahip ve yüzeyde kir tutmayacak ya da kir tuttuğu zaman yenilenme imkanı olacak mekanların zeminlerine kullanılır. Türkiye’de de yine ofislerde sıklıkla karo halının kullanıldığını söyleyebiliriz ve Türkiye’de halı kullanan 3 ofisten birinin InterfaceFLOR halı ile kaplandığını söylemek yanlış olmaz. Bu noktada önemli olan; öncelikle karo halı sektörünü genişletmek ve sonra da bilinçli tüketiciyi yaratabilmek. Hem mimarlara hem de satın almadan sorumlu kişilere karo halının sadece 50x50 ebatlarında kolay uygulanabilen, çıkartılabilen bir ürün olmadığını; aslında ürünün içeriğindeki malzemelerin kalitesinin karo halının performansıyla doğru orantılı olduğunu anlatmak önem taşıyor.



InterfaceFLOR ürünlerinin ön plana çıkan özellikleri nelerdir?

InterfaceFLOR insan sağlığına ve sürdürülebilirlik konularına verdiği önem ile ön plana çıkan bir firma. Bugün herkes ürünüm ‘antibakteriyel’ diyebilir ancak önemli olan ürünün antibakteriyelliğini sağlamak için kullanılan kimyasalların insan sağlığına uyumu. Ürünün bakteri üretmemesi için kullanılan farklı kimyasalların havaya karışması insan sağlığını bozabilir.

InterfaceFLOR firmasının ürünleri çok şeffaf olarak, ‘Ürün Deklarasyon Formu’ (EPD) adı altında deklare ediliyor. Ayrıca InterfaceFLOR’un ürünlerinin hiçbiri insan sağlığını doğrudan etkileyecek herhangi bir kimyasal bileşen içermiyor. Bu hususa uygulama, montaj aşamasından üretim aşamasına kadar her kademede dikkat ediliyor.

Türkiye’de on seneyi aşkın süredir aynı zeminde, aynı şekilde döşenmiş halılarımız bulunuyor ve bu halılar hala aynı performansı devam ettiriyorlar. Bu performansın devam etmesi kaliteli ürün kadar çok iyi hizmet veren bir tedarikçiye de bağlı. Bu kapsamda karo halıların yılda bir ya da iki defa yapılacak profesyonel kuru temizliğini üstlenecek bir tedarikçi ile anlaşılması önem taşıyor.


TÜMÜNÜ GÖSTERSONRAKİ SAYFA HABERİN DEVAMI:   1  |   2  |   3
http://www.yapi.com.tr/haberler/malzeme-kalitesi-urunun-performansini-belirler_90098.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!