GROHE Professional, Banyoları...
GROHE SPA Koleksiyonu
GROHE Essence Professional Batarya
GROHE ve YouGov İklim Değişikliği...
GROHE Worldskills’in Yeni...
Yeni GROHE Eurosmart Serisi
Yeni GROHE Eurosmart ile Geleceğe Hazır Banyolar
GROHE Eurosmart, zamanın ötesine geçen tasarımı, yaşlıların veya kısıtlı motor becerilere sahip kişilerin özel ihtiyaçlarını büyük bir incelikle karşılıyor.
Toplumumuzun bir değişimden geçtiğine hiç şüphe yok. Sadece nüfusumuz sürekli artmakla kalmıyor, bizler de gitgide yaşlanıyoruz. Bugün itibariyle, her iki AB vatandaşından biri 40 yaşın üzerinde (1). Demografik değişim toplumumuzun tamamına meydan okuyor ve bizi yeniden düşünmeye zorluyor; artık, daha önceki yaşlanma önleyici kafa yapısından uzaklaşarak hayata daha yaşlanma yanlısı bir tavır ile yaklaşıyoruz. Yaşlanmak artık dinlenmek ve olduğun yerde durmak anlamına gelmiyor. ‘Gümüş yıllarını yaşayanlar" (2), yani 60 yaş üzerindekiler farklı şekilde yaşlanıyorlar –bu kesim zinde kalmak ve kendini güvende ve mutlu hissettiği yerde, yani evinde hayatını aktif şekilde biçimlendirmek istiyor (3). GROHE de en çok satan ürünlerinden GROHE Eurosmart’ı yeniden tasarlarken, geleceğe hazır, yenilikçi bir ev yaratmak için bu içgörüleri dikkate aldı. Hayatın her aşamasında günlük banyo alışkanlıkları için destek ve konfor Farklı yaşam tarzları için farklı kumanda kolu varyantları “Yarının müşterilerini düşündüğümüzde, ‘gümüş yıllarına’ yaklaşıyor olmaları büyük bir olasılık. Modern yaşlılar, resmen emeklilik yaşına yaklaşıyor ya da emeklilik yaşına gelmiş olsalar dahi zinde oluyor ve görme yetilerinin azalacağı veya motor becerilerinin daha eksileceği 10-20 yıl sonrasında dahi karşılarına çıkan günlük engellerde kendilerine destek verecek ürünler istiyorlar. Dolayısıyla, kendimize şu soruyu sormamız gerekiyor: Geleceğe hazır güzel ürünleri nasıl yaratabiliriz? Her nesil ile birlikte evrilen GROHE Eurosmart ürünümüz, değişen ihtiyaçlara anlamlı ürünler ile nasıl cevap verilebileceğinin harika bir örneğini sunuyor,” diyor LIXIL EMENA Lideri Jonas Brennwald. Güvenlik bir rol oynadığında Modern tasarım, yüksek konfor düzeyi, kolay montaj ve arasından seçim yapılabilecek çok yönlü seçenekler, Eurosmart bataryaları geleceğe hazır banyoların gerçek kahramanı yapıyor.
* GROHE Hakkında Eksiksiz banyo çözümleri ve mutfak bataryalarında dünyanın önde gelen markası GROHE, dünyanın 150 ülkesinde, 2.600’ü Almanya’da olmak üzere toplam 7.000’i aşkın çalışana sahiptir. GROHE, 2014 yılından bu yana, Japonya‘nın önde gelen tesisat ve konut malzemeleri üreticisi LIXIL’in güçlü marka portföyünün bir parçasıdır. Her GROHE ürünü, “Pure Freude an Wasser” deneyimi sunabilmesi için, kalite, teknoloji, tasarım ve sürdürülebilirlik marka değerleri temeline oturmuştur. GROHE Eurosmart veya GROHE termostatik batarya serilerinin yanı sıra GROHE Blue su sistemi gibi öne çıkan tanınmış ürünler, markanın derin uzmanlığına vurgu yapmaktadır. Müşteri ihtiyaçlarına odaklanan GROHE, bu şekilde anlamlı katma değer sunan ve Almanya’da entegre bir süreç halinde yürütülen güçlü ARGE ve tasarım çalışmaları sayesinde “Made in Germany” kalite damgasını taşıyan, akıllı, hayatı iyileştiren ve sürdürülebilir ürün çözümleri yaratmaktadır. GROHE, kurumsal sorumluluğunu son derece ciddiye almakta ve kaynak tasarrufu sağlayan bir değer zincirine odaklanmaktadır. Sıhhi tesisat ürünleri üreticisinin dünya çapındaki üretim faaliyetleri, Nisan 2020’den bu yana karbon nötrdür*. GROHE aynı zamanda kendisi için 2021 yılına kadar plastik içermeyen ürün ambalajları kullanma hedefini de belirlemiştir. Sadece geride kalan on yıl içinde, GROHE’nin başarısı 490’ı aşkın tasarım ve inovasyon ödülünün yanı sıra birçok sürdürülebilirlik ödülü ile de tescil edilmiştir. GROHE, sektöründe Alman Federal Hükümeti KSS Ödülü’nü ve “Kaynaklar” ve “Tasarım” kategorilerinde 2021 Alman Sürdürülebilirlik Ödülü’nü kazanan ilk şirket olmuştur. GROHE, “50 Sürdürülebilirlik & İklim Lideri” sürdürülebilirlik ve iklim kampanyası kapsamında da sürdürülebilir dönüşüme yön vermektedir. * CO2 telafi projelerini içermektedir. LIXIL Hakkında LIXIL (TSE Kodu 5938) gündelik hayatın gerçek sorunlarını çözerek her yerde, herkes için daha iyi evleri bir gerçek haline getiren öncü tesisat ve konut malzemeleri üretmektedir. Japon mirasımızdan aldığımız güçle, dünya lideri teknolojilere imza atıyor, hayata geçirdiğimiz inovasyonlar ile evleri dönüştüren yüksek kaliteli ürünler yapıyoruz. Ancak, bunu LIXIL farkı ile, anlamlı tasarım, girişimci ruhu, herkes için erişilebilirliği iyileştirme taahhüdü ve sorumlu ticari büyüme yoluyla yapıyoruz. Yaklaşımımız, aralarında INAX, GROHE, American Standard ve TOSTEM’in bulunduğu sektör lideri markalar ile hayat buluyor. 150’yi aşkın ülkede faaliyet gösteren yaklaşık 55.000 çalışma arkadaşımız, her gün gururla bir milyardan fazla insanın hayatına dokunan ürünler üretiyor.
|