GROHE, Stefan Schmied'i IMEA...
Yeni GROHE QuickFix
GROHE SPA Koleksiyonu
GROHE Essence Professional Batarya
Yeni GROHE Eurosmart ile Geleceğe...
GROHE Professional, Banyoları Konfor ve Tasarımla Buluşturacak
GROHE Professional, her ihtiyaca yönelik uygun fiyatlı tasarımları ve profesyonellerin elinde güzelleşen özel banyoları temsil ediyor. Geniş renk yelpazesine son moda Phantom Black’i de ekleyen GROHE, tüketicilerin kişisel yaşam tarzlarını daha iyi ifade etmelerine olanak tanıyor.
Son yıllarda iç tasarım alanında bireysellik giderek daha önemli hale geldi. Evleri için mükemmel çözümleri bulmak adına ilham arayan tüketiciler banyoda da tasarıma odaklanıyor. Bir zamanlar işlevsel olan mekanın, artık kişisel bakım ihtiyaçlarına daha yakından karşılık vermesi ve kişiliği yansıtması bekleniyor. Ancak banyo tasarımında profesyonel desteği şart. Eksiksiz banyo çözümleri ve mutfak armatürleri alanında dünya markası GROHE, tüketicilerin iç mekan zevklerini ve yaşam koşullarını profesyoneller tarafından temsil edecek geniş bütünsel banyo çözümleri portföyü ile GROHE Professional'ı kurdu. GROHE Professional, tüketicilere en iyi danışmanlığı sunmak için uzmanların en son teknolojiler ve ürünler konusunda güncel bilgilere sahip olmasını sağlayan kapsamlı bir hizmet ve eğitim programından oluşuyor.
GROHE Eurosmart ile bireysel ihtiyaçlar için uygun fiyatlı tasarım Profesyonellerin elinde güzelleşen özel banyolar Üst düzey teknolojiler hayata yeni renkler getiriyor
* GROHE Hakkında Eksiksiz banyo çözümleri ve mutfak bataryalarında dünyanın önde gelen markası GROHE, dünyanın 150 ülkesinde, 2.600’ü Almanya’da olmak üzere toplam 7.000’i aşkın çalışana sahiptir. GROHE, 2014 yılından bu yana, Japonya‘nın önde gelen tesisat ve konut malzemeleri üreticisi LIXIL’in güçlü marka portföyünün bir parçasıdır. Her GROHE ürünü, “Pure Freude an Wasser” deneyimi sunabilmesi için, kalite, teknoloji, tasarım ve sürdürülebilirlik marka değerleri temeline oturmuştur. GROHE Eurosmart veya GROHE termostatik batarya serilerinin yanı sıra GROHE Blue su sistemi gibi öne çıkan tanınmış ürünler, markanın derin uzmanlığına vurgu yapmaktadır. Müşteri ihtiyaçlarına odaklanan GROHE, bu şekilde anlamlı katma değer sunan ve Almanya’da entegre bir süreç halinde yürütülen güçlü ARGE ve tasarım çalışmaları sayesinde “Made in Germany” kalite damgasını taşıyan, akıllı, hayatı iyileştiren ve sürdürülebilir ürün çözümleri yaratmaktadır. GROHE, kurumsal sorumluluğunu son derece ciddiye almakta ve kaynak tasarrufu sağlayan bir değer zincirine odaklanmaktadır. Sıhhi tesisat ürünleri üreticisinin dünya çapındaki üretim faaliyetleri, Nisan 2020’den bu yana karbon nötrdür*. GROHE aynı zamanda kendisi için 2021 yılına kadar plastik içermeyen ürün ambalajları kullanma hedefini de belirlemiştir. Sadece geride kalan on yıl içinde, GROHE’nin başarısı 490’ı aşkın tasarım ve inovasyon ödülünün yanı sıra birçok sürdürülebilirlik ödülü ile de tescil edilmiştir. GROHE, sektöründe Alman Federal Hükümeti KSS Ödülü’nü ve “Kaynaklar” ve “Tasarım” kategorilerinde 2021 Alman Sürdürülebilirlik Ödülü’nü kazanan ilk şirket olmuştur. GROHE, “50 Sürdürülebilirlik & İklim Lideri” sürdürülebilirlik ve iklim kampanyası kapsamında da sürdürülebilir dönüşüme yön vermektedir. * CO2 telafi projelerini içermektedir. LIXIL Hakkında LIXIL (TSE Kodu 5938) gündelik hayatın gerçek sorunlarını çözerek her yerde, herkes için daha iyi evleri bir gerçek haline getiren öncü tesisat ve konut malzemeleri üretmektedir. Japon mirasımızdan aldığımız güçle, dünya lideri teknolojilere imza atıyor, hayata geçirdiğimiz inovasyonlar ile evleri dönüştüren yüksek kaliteli ürünler yapıyoruz. Ancak, bunu LIXIL farkı ile, anlamlı tasarım, girişimci ruhu, herkes için erişilebilirliği iyileştirme taahhüdü ve sorumlu ticari büyüme yoluyla yapıyoruz. Yaklaşımımız, aralarında INAX, GROHE, American Standard ve TOSTEM’in bulunduğu sektör lideri markalar ile hayat buluyor. 150’yi aşkın ülkede faaliyet gösteren yaklaşık 55.000 çalışma arkadaşımız, her gün gururla bir milyardan fazla insanın hayatına dokunan ürünler üretiyor. |