Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU

GROHE Professional, Banyoları Konfor ve Tasarımla Buluşturacak

GROHE Professional, her ihtiyaca yönelik uygun fiyatlı tasarımları ve profesyonellerin elinde güzelleşen özel banyoları temsil ediyor. Geniş renk yelpazesine son moda Phantom Black’i de ekleyen GROHE, tüketicilerin kişisel yaşam tarzlarını daha iyi ifade etmelerine olanak tanıyor.

yapi.com.tr
GROHE Professional, Banyoları Konfor ve Tasarımla Buluşturacak

Son yıllarda iç tasarım alanında bireysellik giderek daha önemli hale geldi. Evleri için mükemmel çözümleri bulmak adına ilham arayan tüketiciler banyoda da tasarıma odaklanıyor. Bir zamanlar işlevsel olan mekanın, artık kişisel bakım ihtiyaçlarına daha yakından karşılık vermesi ve kişiliği yansıtması bekleniyor. Ancak banyo tasarımında profesyonel desteği şart. Eksiksiz banyo çözümleri ve mutfak armatürleri alanında dünya markası GROHE, tüketicilerin iç mekan zevklerini ve yaşam koşullarını profesyoneller tarafından temsil edecek geniş bütünsel banyo çözümleri portföyü ile GROHE Professional'ı kurdu. GROHE Professional, tüketicilere en iyi danışmanlığı sunmak için uzmanların en son teknolojiler ve ürünler konusunda güncel bilgilere sahip olmasını sağlayan kapsamlı bir hizmet ve eğitim programından oluşuyor.

GROHE Eurosmart  ile bireysel ihtiyaçlar için uygun fiyatlı tasarım
Konfor ve tasarım gereksinimleri, her tüketici için farklılık gösteriyor. GROHE Eurosmart serisi, her türlü yaşam koşuluna uyum sağlama misyonu ile banyoları dayanıklı ve daha sürdürülebilir bir yaşam tarzını destekleyen uygun fiyatlı, çağdaş tasarımla buluşturuyor. Bu çok yönlü ürün, dört farklı boyutta sunulan seri, çekmeceli ve alternatif kol çeşitlerine ve hatta temassız veya hibrit bir versiyonla geliyor. Banyolar için tek kumandalı lavabo bataryası, birçok ürün çeşidinde GROHE SilkMove ES (Enerji Tasarrufu) teknolojisi sunuyor. Soğuk çalıştırma teknolojisi sayesinde musluk, kol orta konumdayken soğuk su vererek gereksiz sıcak su tüketimini sınırlandırıyor. GROHE EcoJoy teknolojisi ise suyu hava ile zenginleştirirken su akışını azaltıyor, böylece mükemmel hacimli bir akış sağlıyor. Her iki yenilik de performanstan ödün vermeden su ve enerji tasarrufu yapmayı kolaylaştırıyor. Bütünsel iç mekan konseptleri için tüketiciler, GROHE portföyünden uygun GROHE BauEdge seramiklerini seçebiliyor. Koleksiyon, yumuşak kenarlarıyla tasarım ve işlev açısından GROHE Eurosmart armatürle mükemmel bir uyum sergiliyor. Eksiksiz banyo çözümü, hem termostatın hem de aksesuarların avantajlarından yararlanmak isteyen bütçesi kısıtlı herkes için yeni Grohtherm 500 ile tamamlanabiliyor.

Profesyonellerin elinde güzelleşen özel banyolar
GROHE Eurosmart Cosmopolitan serisi, evlerin en sevilen bölümlerinden biri olan banyolarda bireysel tarzı ve zahmetsiz konforu temsil ediyor. Kentsel yaşamda sürdürülebilirliği sağlayan bu seri, şık bir ortam yaratan özelleştirilmiş bir banyo tasarımı arayanlara hitap ediyor. Parlak GROHE StarLight krom kaplamalı Eurosmart Cosmopolitan serisi, farklı sprey modelleri ve su tasarrufu özellikleri sunan GROHE Tempesta duş portföyü ile mükemmel bir şekilde birleştirilebiliyor.

Üst düzey teknolojiler hayata yeni renkler getiriyor
Estetik organik formları, ince profilleri ve doğal çizgileriyle GROHE Essence, ikonik tasarımı, bireysel zevki ve kişiliği yansıtangeniş bir renk yelpazesi sunuyor. Yeni renk Phantom Black, halihazırda 9 farklı renk ve kaplama seçeneği sunan mevcut yelpazeyi genişletiyor. Sıcak Gün Batımı, Soğuk Gün Doğumu veya Sert Grafit gibi renkler için GROHE, kendi üretim tesislerinde uygulanan PVD (fiziksel buhar biriktirme) teknolojisini kullanıyor. Havacılık endüstrisinde kullanılan bu teknoloji, kaplamaların kalitesi için yeni bir standart sağlıyor. İşlem, galvanizli kaplamalara göre üç kat daha sert ve çizilmeye karşı on kat daha dayanıklı yüzeyler sunarken günlük kullanımın en zorlu taleplerine dayanacak bataryaları ortaya çıkarıyor.

 

*

GROHE Hakkında

Eksiksiz banyo çözümleri ve mutfak bataryalarında dünyanın önde gelen markası GROHE, dünyanın 150 ülkesinde, 2.600’ü Almanya’da olmak üzere toplam 7.000’i aşkın çalışana sahiptir. GROHE, 2014 yılından bu yana, Japonya‘nın önde gelen tesisat ve konut malzemeleri üreticisi LIXIL’in güçlü marka portföyünün bir parçasıdır. Her GROHE ürünü, “Pure Freude an Wasser” deneyimi sunabilmesi için, kalite, teknoloji, tasarım ve sürdürülebilirlik marka değerleri temeline oturmuştur. GROHE Eurosmart veya GROHE termostatik batarya serilerinin yanı sıra GROHE Blue su sistemi gibi öne çıkan tanınmış ürünler, markanın derin uzmanlığına vurgu yapmaktadır. Müşteri ihtiyaçlarına odaklanan GROHE, bu şekilde anlamlı katma değer sunan ve Almanya’da entegre bir süreç halinde yürütülen güçlü ARGE ve tasarım çalışmaları sayesinde “Made in Germany” kalite damgasını taşıyan, akıllı, hayatı iyileştiren ve sürdürülebilir ürün çözümleri yaratmaktadır. GROHE, kurumsal sorumluluğunu son derece ciddiye almakta ve kaynak tasarrufu sağlayan bir değer zincirine odaklanmaktadır. Sıhhi tesisat ürünleri üreticisinin dünya çapındaki üretim faaliyetleri, Nisan 2020’den bu yana karbon nötrdür*. GROHE aynı zamanda kendisi için 2021 yılına kadar plastik içermeyen ürün ambalajları kullanma hedefini de belirlemiştir.

Sadece geride kalan on yıl içinde, GROHE’nin başarısı 490’ı aşkın tasarım ve inovasyon ödülünün yanı sıra birçok sürdürülebilirlik ödülü ile de tescil edilmiştir. GROHE, sektöründe Alman Federal Hükümeti KSS Ödülü’nü ve “Kaynaklar” ve “Tasarım” kategorilerinde 2021 Alman Sürdürülebilirlik Ödülü’nü kazanan ilk şirket olmuştur. GROHE, “50 Sürdürülebilirlik & İklim Lideri” sürdürülebilirlik ve iklim kampanyası kapsamında da sürdürülebilir dönüşüme yön vermektedir.

* CO2 telafi projelerini içermektedir.

LIXIL Hakkında

LIXIL (TSE Kodu 5938) gündelik hayatın gerçek sorunlarını çözerek her yerde, herkes için daha iyi evleri bir gerçek haline getiren öncü tesisat ve konut malzemeleri üretmektedir. Japon mirasımızdan aldığımız güçle, dünya lideri teknolojilere imza atıyor, hayata geçirdiğimiz inovasyonlar ile evleri dönüştüren yüksek kaliteli ürünler yapıyoruz. Ancak, bunu LIXIL farkı ile, anlamlı tasarım, girişimci ruhu, herkes için erişilebilirliği iyileştirme taahhüdü ve sorumlu ticari büyüme yoluyla yapıyoruz. Yaklaşımımız, aralarında INAX, GROHE, American Standard ve TOSTEM’in bulunduğu sektör lideri markalar ile hayat buluyor. 150’yi aşkın ülkede faaliyet gösteren yaklaşık 55.000 çalışma arkadaşımız, her gün gururla bir milyardan fazla insanın hayatına dokunan ürünler üretiyor.

ETİKETLER: banyo Grohe
http://www.yapi.com.tr/urunhaberleri/grohe-professional-banyolari-konfor-ve-tasarimla-bulusturacak_198003.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın
Popüler Malzeme & İnovasyon

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!