GROHE Essence Professional Batarya
Yeni GROHE Eurosmart ile Geleceğe...
GROHE Worldskills’in Yeni...
GROHE ve YouGov İklim Değişikliği Zirvesi Kapsamında Bir Araştırma Gerçekleştirdi
GROHE ve YouGov tarafından İklim Değişikliği Zirvesi (COP27) kapsamında gerçekleştirilen araştırmaya göre; artan enerji fiyatları duş alışkanlıklarını da etkiledi. Anket sonuçlarına göre; daha soğuk ve daha az su ile daha kısa sürede duş alınıyor, enerji tasarruflu banyo armatürleriyle tasarruf oranının artırılması hedefleniyor.
Dünyanın önde gelen sıhhi tesisat markalarından GROHE, Birleşmiş Milletler (BM) tarafından Mısır'ın Sharm El-Sheikh kentinde düzenlenen İklim Değişikliği Zirvesi’ne (COP27) yönelik bir araştırma gerçekleştirdi. GROHE ve YouGov araştırma şirketinin ortaklaşa yürüttüğü anket çalışması, artan enerji fiyatlarının duş alışkanlıklarına etkisine dair çarpıcı sonuçlar ortaya koydu. Katılımcıların üçte biri tasarruf sağlayan banyo armatürlerine sahip Daha soğuk ve daha az su ile daha kısa sürede duş alınıyor Hollanda, İspanya ve Almanya tasarrufta başı çekiyor Avusturya, Amerika ve İngiltere değişime açık değil En fazla su ve enerji tasarrufu sağlayan armatür Mısır’da
* GROHE Hakkında Alanında lider küresel bir marka olan GROHE, eksiksiz banyo çözümleri ve mutfak armatürleri sunuyor. GROHE, 2014'ten bu yana su ve konut ürünlerinin öncüsü LIXIL'in güçlü marka portföyü içerisinde yer alıyor. "Pure Freude an Wasser", Sudaki Saf Mutluluk mottosuna ulaşmak için her ürün markanın temelini oluşturan kalite, teknoloji, tasarım ve sürdürülebilirlik değerlerine dayanıyor. GROHE Eurosmart serisi veya GROHE termostat serisi gibi portföyün öne çıkanları ve GROHE Blue su sistemi gibi çığır açan yenilikler bu değerlerin mükemmel birer örneğini yansıtıyor. Müşteri ihtiyaçlarına odaklanan GROHE, tüketiciler için katma değer sunan, yaşamı iyileştiren ve sürdürülebilir ürün çözümleri yaratıyor. Marka, profesyonel ortakları için günlük işleri kolaylaştırmak için GROHE + sadakat programı ve yeni nesil tesisatçılar için bir eğitim programı olan GIVE dahil olmak üzere kapsamlı bir hizmet yelpazesi sunuyor. İşinin merkezinde su bulunan GROHE; CO2 nötr* üretimden su ve enerji tasarrufu sağlayan ürün teknolojilerine, ürün ambalajındaki gereksiz plastiğin çıkarılmasından Cradle to Cradle Certified® ürünlerinin lansmanına kadar kaynak tasarrufu sağlayan bir değer zinciriyle LIXIL'in kurumsal sorumluluk stratejisine katkıda bulunuyor. Marka, hibrit iletişim ekosistemi GROHE X ile sektör için daha fazla itici güç sağlıyor. İster marka deneyimi merkezinde dijital olarak, ister Almanya'nın Hemer kentindeki GROHE X Marka ve İletişim Deneyimi Merkezi’nde fiziksel veya hibrit olarak, ister GROHE X Motion Truck ile yolda olsun, marka LIXIL'in “herkes için, her yerde daha iyi evleri hayata geçirmek” hedefini bir adım öteye taşımak için insanları birbirine bağlıyor. *CO2 telafi projelerini içerir, daha fazla bilgiye green.grohe.com'dan ulaşabilirsiniz. LIXIL Hakkında LIXIL (TSE Kodu 5938), gerçek yaşama dair günlük zorlukları çözen, herkes için her yerde daha iyi evleri hayata geçiren öncü su ve konut ürünleri üretiyor. Japon mirasından yararlanarak, dünya lideri teknolojiler yaratıyor ve evleri dönüştüren yüksek kaliteli ürünler üretmek için yenilikler yapıyor. LIXIL bu yenilikleri ortaya koyma şekliyle fark yaratıyor: Anlamlı tasarım, girişimci bir ruh, herkes için erişilebilirliği sağlamaya adanmışlık ve sorumlu iş büyümesi yoluyla... Yaklaşımı INAX, GROHE, American Standard ve TOSTEM gibi sektör lideri markalar aracılığıyla hayat buluyor. LIXIL’in 150'den fazla ülkede faaliyet gösteren yaklaşık 55.000 çalışma arkadaşı, her gün bir milyardan fazla insanın hayatına dokunan ürünler yapmaktan gurur duyuyor. |