Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU

Renault Trucks 2013'te Ürün Gamını Tamamen Yeniliyor

Renault Trucks, 2013 yılında ürün gamını tamamen yenilemeye hazırlanıyor. Müşterilerin ihtiyaçları ve beklentileri dikkate alınarak tasarlanan ürün gamındaki araçlar, şu anda gerçek sürüş koşulları altında test ediliyor. Yeni araç gamı, mükemmelliği hedefliyor.

yapi.com.tr
Renault Trucks 2013'te Ürün Gamını Tamamen Yeniliyor

Hannover IAA Ticari Araçlar Fuarı’nda düzenlenen basın toplantısında konuşan Renault Trucks Başkanı Heinz-Jürgen Löw, Haziran 2013 itibariyle tamamen yenilenecek olan uzun yol, şantiye ve dağıtım gamlarında Euro 6 normlarının uygulanmaya başlanacağını bildirdi. Haziran ayını bir dönüm noktası olarak niteleyen Löw, "Yeni araçlarımız sizleri sadece tasarımlarıyla değil, aynı zamanda performanslarıyla da hayrete düşürecek. Mükemmelliği hedefliyoruz ve bunu elde etmek için her şeyi yapıyoruz” dedi.

Gelecek nesil Euro 6 teknolojisi

Renault Trucks, fuarda gelecek nesil Euro 6 motorlarını tanıttı. Ağır ticari araç gamına ait 11 L, 6 silindirli, common-rail enjeksiyon sistemine sahip DTI 11 motor ve Euro 6 normlarına uygun SCR sistemi, fuarda sergilendi. Renault Trucks, SCR sisteminin en iyi performansı ortaya koyması için, ateşleme evresinde egzoz gazlarının yeniden kullanımını, emme ve egzoz valflerini ve özel yanma teknolojisini bir araya getiriyor. SCR sistemi, tüm Renault Trucks Euro 6 motorlarında bulunan partikül filtresi ile tamamlanıyor. Benzer bir teknoloji, 13 L’lik motor olan DTI 13’de de uygulanıyor. Bu motorda, common-rail enjeksiyon sistemi yerine elektronik pompa-enjektör sistemi bulunuyor.

Renault Trucks, orta ticari araç gamı için 5 L hacminde 4 silindirli yeni bir motor olan DTI 5’in yanı sıra 8 L hacminde 6 silindirli DTI 8’i geliştirdi. Her ikisinde de EGR sistemi bulunuyor. Bu sistem sayesinde; motorun ürettiği azot oksit (NOx) miktarı, öncelikle egzoz gazlarının yeniden sirkülasyonuyla, daha sonra ise SCR sistemi aracılığı ile azaltılıyor. Partikül filtresi sayesinde, Euro 6 standartlarında emisyona ulaşılıyor.

Renault Trucks, Euro 6 motorları sayesinde, Euro 5 motorlarının sunduğu düşük yakıt tüketiminin, güvenilirliliğin ve işletme özelliklerinin aynısını ya da daha iyisini sunmayı hedefliyor. Renault Trucks’ın All For Fuel Eco (her şey yakıt tasarrufu için) girişimi, aracın tasarım aşamasından servis ve bakım işlemlerine kadar herkesin yakıt tasarrufuna katkıda bulunmak için çalıştığını vurguluyor.

Müşteriler için bu söylem, 'Optifuel Çözümleri' anlamına geliyor. Optifuel çözümleri, yakıt tasarrufuna odaklanan özel hizmetler sayesinde müşteri kullanım şartlarına en uygun enerji kaynaklarını (elektrik, hibrid, CNG veya dizel) belirleyerek aracın yapılandırılmasından sürücülere doğru eğitimin verilmesine, araçların yakıt tüketiminin dikkatli bir şekilde takibinden detaylı analiz edilmesine kadar bir dizi yardımcı hizmet ve araçlar bütününden oluşuyor. Renault Trucks’ın robotize şanzımanları yüzde 7’ye, Optifuel Programı ise tüm filoda  yüzde 15’e kadar yakıt tasarrufu sağlıyor. Ayrıca, ekonomik sürüş eğitim programı olan 'Optifuel Eğitimi', bugüne kadar 21 bin sürücüye verildi.

TÜMÜNÜ GÖSTERSONRAKİ SAYFA HABERİN DEVAMI:   1  |   2
http://www.yapi.com.tr/haberler/renault-trucks-2013te-urun-gamini-tamamen-yeniliyor_102239.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!