Yine Sinyalizasyon Eksikliği Yine Kaza
32 İhaleyi Eşinin Şirketine Vermiş
Tren Hattında Hâlâ Sinyalizasyon Yok
Mimarlar Odası, Türkiye Mimarlık...
"Nevşehir'deki Doğa ve Tarih...
Ankara'daki Tren Kazası Marmaray'ı...
Danıştay’dan Emsal Karar
Genç Mimarlar Törenle Rozet Taktı
Renda Köşkü'nde Devlet Sırrı...
"25 Yıl İçinde Kentlerimiz...
Tren Kazasının Sebebi Ortaya Çıktı
“Engelliler Kent Yaşamına...
Yargı, Çaldağı'nda Yapılaşmaya...
Saraçoğlu'nun İhale ve Satışı...
Cumhuriyet’in Numune Hastaneleri...
Mimarlar Odası Ankara Şubesi: “Hat Sinyalizasyon Sistemi Olmadan Açıldı'
Mimarlar Odası Ankara Şubesi, Ankara sınırları içerisinde yaşanan tren kazasıyla ilgili Çorlu tren kazasını da hatırlatarak bir basın açıklaması gerçekleştirdi.
Yapılan basın açıklamasında; Başkentray ismini verdikleri hızlı tren hattının 2016 yılı Temmuz ayında ihalesinin yapıldığını, ihale süreci 24 ay iken 16’ıncı ayında geçici kabul ile sinyalizasyon sistemi bitmeden işletmeye açılmış olmasının sorgulanması gerektiği belirtildi. “Bilimsel ulaşım ilkelerine aykırı olarak, çağdaş yaklaşımlar hiçe sayılarak motorlu taşıtlara öncelik veren, bilim ve tekniği, kenti ve kentliyi göz ardı eden kentsel ulaşım projeleri, tüm kentlerimizde olduğu gibi Ankara için de yüksek düzeylerde risk ve maliyet getiriyor. Giderek sürdürülebilir bir yapıdan uzaklaşan ulaşım politikaları sürdürülürken, diğer yandan yaşanan tren kazalarından ders çıkarılmadığını görüyoruz” diyen Candan, sözlerine şöyle devam etti: |