II. Sürdürülebilir İş ve Sürdürülebilir...
'Yeşil Dostu' Sertifika İş...
AB 'Yeşil Ürünlerin' Ticaretini...
İş Dünyası 'Değişimi Yönetmek'...
Sürdürülebilir İş Ödülleri...
'Yüksek Fiyat' Yeşil Tüketimin...
Ev Tipi Çamaşır Kurutma Makinelerine...
Çevreci Bir Büyüme Modeli Mümkün mü?
"Karsız Bir İş Düşünemeyiz,...
Bina İnşaat Maliyetleri Arttı
İnşaat Sektöründe Güven Yükseldi!
Türkiye'nin İlk Yeşil Sertifikalı...
'Sürdürülebilirlik' Gündemine...
'Buruk' Bir 'Dünya Su Günü'
Schneider Electric’in Manisa...
'Yeşil' Ürün Almamız Gerektiğini...
Gezegenimizi Tüketmeyen Markalar Burada
BM'den Sürdürülebilir Yaşam...
İnşaat Sektörü 'Yeşil Ürün'de Sınıfta Kaldı
Türkiye’de 'sürdürülebilir iş' modellerine geçiş için öncü olma hedefi doğrultusunda bir bilgi merkezi olarak çalışan Sürdürülebilirlik Akademisi tarafından Schneider Electric desteği ile gerçekleştirilen 2. Yeşil Tüketim Araştırması’nın sonuçları açıklandı. Araştırma, Türk tüketicisinin yeşil ürün satın alma oranının arttığını ortaya koyuyor.
Türkiye’de tüketicilerin 'çevreci tüketim' konusundaki davranışlarını, beklentilerini ve satın alma alışkanlıklarını ölçmek amacıyla bu yıl ikincisi gerçekleştirilen Yeşil Tüketim Araştırması, Türkiye genelinde 15 ilde, 15 yaş üstü bin 334 tüketici ile 4 Eylül - 31 Ekim tarihleri arasında yapıldı. Araştırma, tüketicilerin yarısının yeşil ve çevre dostu ürünü, 'geri dönüşüm' ile tanımladıklarını, tüketiciler için en yeşil ürünlerin geri dönüşümlü poşet, beyaz eşya, ve geri dönüşümlü ambalaj olduğunu ortaya koydu.
|