Yer karosu, duvar karosu, sırlı granit, teknik granit, dış cephe
kaplaması ve yapı kimyasalları ürünleri ile teknoloji,
ürün çeşitliliği ve üretim kapasitesi açısından seramik sektörünün önemli
markalarından olan Seramiksan, Unicera Fuarı’nda yenilenen
marka kimliğini ve 2011 yılı boyunca sunacağı yenilikleri
sergiledi.
Seramiksan’ın sektörde bir devrim niteliğindeki leke tutmayan ve bakteri
barındırmayan nano teknoloji uygulanmış Digital Full Lappato serisi, fuar
ziyaretçilerinin büyük beğenisini topladı.
Doğadan aldığı ilhamla mekanları güzelleştiren ve tüketicilerinin hayatlarına
değer katan Seramiksan, 23. Unicera Uluslararası Seramik Banyo Mutfak Fuarı’nda
sektör profesyonelleri ve tüketiciler ile buluştu. Bu yıl yeni marka kimliğiyle
fuara katılan Seramiksan büyük ilgi gördü. Geçtiğimiz yıl ‘ilkler ve tekler’
konsepti ile katıldığı Unicera Fuarı’nda Seramiksan, bu yıl yine Türkiye’de ilk
defa kendisi tarafından üretilen ürün portföyüyle yer aldı. Sektörde bir devrim
niteliği taşıyan, Rotodigit teknolojisi uygulanmış Nanotech Digital Full Lappato
30x60 ve 60x60 granitler, Seramiksan standındaki en dikkat çeken seri oldu.
Türkiye’de ilk kez Seramiksan’ın geliştirdiği seri, dijital baskı teknolojisini,
Full Lappato parlatma teknolojisini, leke tutmayı ve bakteri barındırmayı
önleyen nano teknolojiyi bir arada sunuyor. Full Lappato ürünlerine ait mermer
efektli yer ve duvar karoları ile birlikte NanoTech granitlerinin yeni renk ve
desenleri de Seramiksan standında tüketicilerle buluştu. Bu yıl yeni ebatlı
duvar karolarında da farklılık yaratan Seramiksan, özellikle 20x60, 30x60
ve 25x50 cm’lik ürünlerinin çok değişik renk ve desenlerine standında yer
verdi.
Söz verdik: İyi tasarım herkesin hakkı
Seramiksan Satış Pazarlama Grup Başkanı H. Bülent Şamlı, “İyi tasarım
herkesin hakkı” diyerek tüketicilerine bir söz verdiğini belirtti. Geleneksel
bej, gri gibi renk tonlarının dışında özgün ve sıra dışı renk seçenekleri ve
desenler sunduklarını belirten Şamlı, “Ürün portföyümüzde 50 farklı renk, 120
farklı desen, 18 ayrı ebat ve bunları zenginleştiren 130 farklı bordür ve
dekordan oluşan 1000’in üzerinde ürün bulunuyor” diye konuşarak, yerel ve global
zevklere yönelik geniş bir ürün yelpazeleri olduğunu
belirtti. Seramiksan’ın marka kimliğini yenilemesinin ardından ilk
kez Türkiye’de bir fuara katıldığını söyleyen Bülent Şamlı, “2009’dan bu yana
markalaşma ve kurumsallaşmaya çok ciddi zaman ve emek harcadık. Yeni marka
kimliğimizle Türkiye’de ilk kez Unicera’da ziyaretçilerin karşısına çıktık ve
gördüğümüz ilgi bizi çok mutlu etti” dedi. Fuarla eşzamanlı olarak iletişim
faaliyetlerine hız verdiklerini belirten Şamlı, “Seramiksan olarak 2012
yılında ülkemizin seramik sektöründe akla gelen ilk 3 firmasından birisi olma
hedefini belirledik. Bu hedefe ulaşabilmek için de kendimize, bayilerimize ve
tüketicilerimize söz verdik. Yeniliklerin öncülüğünü üstlenerek, tüm
tüketicilerimize ‘hayatınız güzel olacak’ diyoruz. Doğadan aldığımız ilhamı iyi
tasarımla evlere taşıyoruz. ‘Beğenip de alamamak tarihe karışacak’ sözümüzle
ödeme kolaylıklarımıza dikkat çekiyoruz. ‘Aldığınız ürün söz verdiğimiz gün
kapınızda’ diyerek teslimat tarihlerindeki dikkatimizi vurguluyoruz. Tüm bu
mesajlarımızı fuarla birlikte başlayan reklam kampanyalarımızla tüketicilere
aktaracağız” diye bilgi verdi.
Seramiksan’dan Her Zevke Uygun Yenilikler
Seramiksan’ın dijital ürün portföyü, 2011 yılında da yeni ürünlerle
zenginleşmeye devam ediyor.
20x60 ebadında katlanmış kağıt efektinde ‘Paper’ serisi,
kese kağıdı renklerinin yanında kırmızı, gece mavisi gibi renkli kağıt etkileri
ile dijital olarak işleniyor ve mekanlara modern bir görünüm kazandırıyor.
20x60 ebatlarında üretilen ‘Origami’ serisinde, Japonların
kağıt katlama sanatından esinlenerek katlanmış kağıt görüntülü rölyef yüzeyler,
yaşam alanlarına farklı bir estetik katıyor.
Seramiksan’ın 20x60 ebadındaki ‘Butik’ serisi ise geleneksel
bir patchwork çalışması. Eskilerin 40 yama dedikleri rengarenk farklı kumaş
desenlerinin bir araya gelmesiyle oluşan tekstil dokusunun seramiğe yansımış
hali olan Butik serisi, mekanlara renk ve hareket kazandırıyor.
30x60 ebatlı ‘Kanyon’ serisinde dijital baskının rölyef
üzerindeki marifetlerini sergileyen mat ve soft bir ürün tasarımı karşımıza
çıkıyor. 30x60 ‘Trallesle’ serisinde ise doğanın traverten
mermerine verdiği zengin dokular, birbirini tutmayan yüzlerce farklı renk
efektiyle doğallığın yansıması halini alıyor.
45x45 ‘Bodrum Kayrak’da doğadaki kayrak taşı, çakıl
taşlarıyla harmanlanarak doğa tekrar dekore ediliyor. 45x45 ‘Woodstone’
serisinde ise aynı şekilde doğanın iki malzemesinin; ahşabın ve
dekoratif mermerin buluşması gerçekleştiriliyor ve zengin bir görünüm
oluşturuluyor. Ahşabın sıcaklığından asla vazgeçemeyenler için ise 15x60 ve
60x60 ‘Wood’ serisi, parke ürünlerinin seramiğe taşınmış iyi
bir örneği olarak kullanıcıların beğenisine sunuluyor.
|