Seramiksan’dan, Nanotech Digital Full Lappato Granitler Büyük Beğeni Topladı



Yer karosu, duvar karosu, sırlı granit, teknik granit, dış cephe kaplaması ve yapı kimyasalları ürünleri ile teknoloji, ürün çeşitliliği ve üretim kapasitesi açısından seramik sektörünün önemli markalarından olan Seramiksan, Unicera Fuarı’nda yenilenen marka kimliğini ve 2011 yılı boyunca sunacağı yenilikleri sergiledi.

Seramiksan’ın sektörde bir devrim niteliğindeki leke tutmayan ve bakteri barındırmayan nano teknoloji uygulanmış Digital Full Lappato serisi, fuar ziyaretçilerinin büyük beğenisini topladı.

Doğadan aldığı ilhamla mekanları güzelleştiren ve tüketicilerinin hayatlarına değer katan Seramiksan, 23. Unicera Uluslararası Seramik Banyo Mutfak Fuarı’nda sektör profesyonelleri ve tüketiciler ile buluştu. Bu yıl yeni marka kimliğiyle fuara katılan Seramiksan büyük ilgi gördü. Geçtiğimiz yıl ‘ilkler ve tekler’ konsepti ile katıldığı Unicera Fuarı’nda Seramiksan, bu yıl yine Türkiye’de ilk defa kendisi tarafından üretilen ürün portföyüyle yer aldı. Sektörde bir devrim niteliği taşıyan, Rotodigit teknolojisi uygulanmış Nanotech Digital Full Lappato 30x60 ve 60x60 granitler, Seramiksan standındaki en dikkat çeken seri oldu. Türkiye’de ilk kez Seramiksan’ın geliştirdiği seri, dijital baskı teknolojisini, Full Lappato parlatma teknolojisini, leke tutmayı ve bakteri barındırmayı önleyen nano teknolojiyi bir arada sunuyor. Full Lappato ürünlerine ait mermer efektli yer ve duvar karoları ile birlikte NanoTech granitlerinin yeni renk ve desenleri de Seramiksan standında tüketicilerle buluştu. Bu yıl yeni ebatlı duvar karolarında da farklılık yaratan Seramiksan, özellikle 20x60, 30x60  ve 25x50 cm’lik ürünlerinin çok değişik renk ve desenlerine standında yer verdi.

Söz verdik: İyi tasarım herkesin hakkı

Seramiksan Satış Pazarlama Grup Başkanı H. Bülent Şamlı, “İyi tasarım herkesin hakkı” diyerek tüketicilerine bir söz verdiğini belirtti. Geleneksel bej, gri gibi renk tonlarının dışında özgün ve sıra dışı renk seçenekleri ve desenler sunduklarını belirten Şamlı, “Ürün portföyümüzde 50 farklı renk, 120 farklı desen, 18 ayrı ebat ve bunları zenginleştiren 130 farklı bordür ve dekordan oluşan 1000’in üzerinde ürün bulunuyor” diye konuşarak, yerel ve global zevklere yönelik geniş bir ürün yelpazeleri olduğunu belirtti.
 
Seramiksan’ın marka kimliğini yenilemesinin ardından ilk kez Türkiye’de bir fuara katıldığını söyleyen Bülent Şamlı, “2009’dan bu yana markalaşma ve kurumsallaşmaya çok ciddi zaman ve emek harcadık.  Yeni marka kimliğimizle Türkiye’de ilk kez Unicera’da ziyaretçilerin karşısına çıktık ve gördüğümüz ilgi bizi çok mutlu etti” dedi. Fuarla eşzamanlı olarak iletişim faaliyetlerine hız verdiklerini belirten Şamlı, “Seramiksan olarak  2012 yılında ülkemizin seramik sektöründe akla gelen ilk 3 firmasından birisi olma hedefini belirledik. Bu hedefe ulaşabilmek için de kendimize, bayilerimize ve tüketicilerimize söz verdik. Yeniliklerin öncülüğünü üstlenerek, tüm tüketicilerimize ‘hayatınız güzel olacak’ diyoruz. Doğadan aldığımız ilhamı iyi tasarımla evlere taşıyoruz. ‘Beğenip de alamamak tarihe karışacak’ sözümüzle ödeme kolaylıklarımıza dikkat çekiyoruz. ‘Aldığınız ürün söz verdiğimiz gün kapınızda’ diyerek teslimat tarihlerindeki dikkatimizi vurguluyoruz. Tüm bu mesajlarımızı fuarla birlikte başlayan reklam kampanyalarımızla tüketicilere aktaracağız” diye bilgi verdi.



Seramiksan’dan Her Zevke Uygun Yenilikler

Seramiksan’ın dijital ürün portföyü, 2011 yılında da yeni ürünlerle zenginleşmeye devam ediyor.

20x60 ebadında katlanmış kağıt efektinde ‘Paper’ serisi, kese kağıdı renklerinin yanında kırmızı, gece mavisi gibi renkli kağıt etkileri ile dijital olarak işleniyor ve mekanlara modern bir görünüm kazandırıyor.

20x60 ebatlarında üretilen ‘Origami’ serisinde, Japonların kağıt katlama sanatından esinlenerek katlanmış kağıt görüntülü rölyef yüzeyler, yaşam alanlarına farklı bir estetik katıyor.

Seramiksan’ın 20x60 ebadındaki ‘Butik’ serisi ise geleneksel bir patchwork çalışması. Eskilerin 40 yama dedikleri rengarenk farklı kumaş desenlerinin bir araya gelmesiyle oluşan tekstil dokusunun seramiğe yansımış hali olan Butik serisi, mekanlara renk ve hareket kazandırıyor.

30x60 ebatlı ‘Kanyon’ serisinde dijital baskının rölyef üzerindeki marifetlerini sergileyen mat ve soft bir ürün tasarımı karşımıza çıkıyor. 30x60 ‘Trallesle’ serisinde ise doğanın traverten mermerine verdiği zengin dokular, birbirini tutmayan yüzlerce farklı renk efektiyle doğallığın yansıması halini alıyor.

45x45 ‘Bodrum Kayrak’da doğadaki kayrak taşı, çakıl taşlarıyla harmanlanarak doğa tekrar dekore ediliyor. 45x45 ‘Woodstone’ serisinde ise aynı şekilde doğanın iki malzemesinin; ahşabın ve dekoratif mermerin buluşması gerçekleştiriliyor ve zengin bir görünüm oluşturuluyor. Ahşabın sıcaklığından asla vazgeçemeyenler için ise 15x60 ve 60x60 ‘Wood’ serisi, parke ürünlerinin seramiğe taşınmış iyi bir örneği olarak kullanıcıların beğenisine sunuluyor.