Command™ Dekorasyon Meraklılarını...
3M’in Patent Sayısı 100 Bine Ulaştı
3M Çorlu'da Temel Attı
3M’den Hijyende ve Estetikte...
3M Yapısal Cam Yapıştırma...
Yapıştırıcı, Bant ve Dekoratif Askı için Yapı Marketlere Gidiyoruz
3M, yapı malzemeleri alanında Türkiye, Polonya, Rusya’da tüketicilerin satın alma alışkanlıklarını belirlemek amacıyla gerçekleştirdiği kalitatif ve kantitatif araştırma sonuçlarını kamu oyuyla paylaştı. Araştırmaya göre en fazla tercih edilen yapı malzeme ürünleri; yapıştırıcı, bant, dekoratif amaçlı kullanılan askılar ve boya malzemeleri.
3M, yapı malzeme ürünlerinde tüketicilerin satın alma alışkanlığını belirlemek amacıyla Türkiye, Polonya ve Rusya’da bin 400’ün üzerinde son kullanıcıyı ve en büyük yapı malzeme mağazalarını kapsayan bir araştırma yaptı. Yapı marketlerinden satın alınan ürünlere göre değerlendirilen araştırmanın birinci aşamasında, son kullanıcı ile yüz yüze mülakatların yapıldığı kantitatif araştırma yer aldı. İkinci araştırmada ise tüketicilerin evlerinde gerçekleştirilen mülakatları kapsayan kalitatif araştırma hayata geçirildi. Araştırmanın son adımı ise mağaza müdürleri, mağaza asistanları ve kat müdürleri ile yapılan yüz yüze mülakatlar oldu. Üç aşamada gerçekleştirilen araştırma sonucunda yapı malzeme ürünlerini satın alan tüketicilerin 26-45 yaş aralığında, en az lise mezunu ve yaygın olarak internet kullanıcıları olduğu ortaya kondu.
En fazla tamirat yapılan yaşam alanları, mutfak ve oturma odası Düşük fiyat ve promosyonlar tercihte belirleyici |