Yeni İçerik ve Tasarımıyla...
Yapı Ruhsatı 2016'nın İlk...
Yapı Kataloğu 2015 Yayımlandı
Yapı Kataloğu Yenilenen Yüzü...
Yapı Kataloğu Lansmanı
Yapı Kataloğu'nun 2014 Basılı...
YAPI KATALOĞU 140.000’in üzerinde...
Yapı Kataloğu 2016 Yayımlandı
Yapı dünyasının bilgi merkezi Yapı-Endüstri Merkezi tarafından yayımlanan, 365 gün malzeme bilgisine ulaşılabilen yapı sektörünün en kapsamlı ürün ve malzeme kaynağı olan Yapı Kataloğu 2016 basılı versiyonu yayımlandı.
Yapı sektörü özelinde malzeme ve hizmet sahibi firmalar ile tüketiciyi buluşturan, Türkiye’nin en kapsamlı yapı malzemesi başvuru kaynağı Yapı Kataloğu, yeni eklenen özellikleri ve dört platformlu yapısı ile üyesi olan firmalara malzeme ve hizmetlerini 155.000’in üzerindeki kullanıcıya tanıtma olanağı sunuyor. Kullanıcılar kataloğa, iOS ve Android işletim sistemine sahip tüm tablet ve telefonlardan ulaşabiliyor ve binlerce malzeme, ürün ve firma bilgisinden yararlanıyor.
Yapı sektörünün önde gelen hizmet ve malzeme üreticisi firmaları, Yapı Kataloğu ve uygulamaları sayesinde hedef kitleleri ile 365 gün 24 saat iletişim halinde kalabiliyor. 48 yıldır Yapı dünyasının bilgi merkezi olma işlevini sürdüren Yapı-Endüstri Merkezi (YEM) tarafından yayımlanan Yapı Kataloğu, yapı sektörünün en kapsamlı ürün ve malzeme kaynağını sunuyor. Dış cephe kaplamasından yer karosuna, banyodan çatı kaplamasına, pencereden kapıya her sektör profesyonelinin aradığı malzemeyi bulabileceği Yapı Kataloğu’nu kullanıcıları hem basılı katalog olarak, hem de diledikleri dijital platformdan yapikatalogu.com, mobil uygulamalar ve e-katalog ile ulaşabiliyor. Yapı sektöründe her türlü malzeme, ürün ve hizmete ulaşmak isteyenlerin vazgeçilmez başvuru kaynağı Yapı Kataloğu kulanıcılarına, kapsadığı ürünlere ilişkin videolar, özel kampanyalar ve model bilgilerini de sunuyor. Kullanıcılar beğendiği bir ürünün farklı renk ve modelleri ile ürüne ilişkin özel satış kampanyası, ürün videoları veya uygulanmış referans proje bilgilerine de kolaylıkla ulaşabiliyor. Yapı sektörüne ilişkin düzenlenen “Sektörel Fuarlar” takvimi ve “Yeşil Ürünler” sekmesi de kataloğun özellikleri arasında yerini alıyor. Yapı Kataloğu kullanıcıları ayrıca ulaştığı ürüne ilişkin daha ayrıntılı bilgiye ulaşmak için, uygulamalarda ve sitede yer alan “Teklif Al” formunu doldurarak ilgili firmaya iletebiliyor ve firma ile direkt iletişime geçebiliyorlar. Yapı Kataloğu üyeleri; mobil, web, basılı katalog ve e-katalog olmak üzere 4 platformda yer alıyor Yapı Kataloğu’nun mobil uygulamasının kullanıcı sayısı her geçen gün artıyor. Kullanıcı sektördeki ürün, malzeme veya hizmet firmaların referanslarına, bayi ve satış noktalarına “map” entegrasyonuyla ister web sitesi ister mobil platformlardan anında ulaşılabiliyor. Kataloğa üye firmalar, ürünlerini veya hizmetlerini mobil uygulamalar (iPhone, iPad, Android), websitesi, basılı katalog ve e-katalogda eşzamanlı tanıtma olanağını buluyor. Basılı Katalog 10 bin adet basılarak her yıl Yapı Fuarı – Turkeybuild İstanbul’da lanse ediliyor. yapikatalogu.com aylık ortalama 300.000 sayfa görüntülenmeyle aylık ortalama 80.000 tekil kullanıcıya ulaşıyor. Uygulamayı iOs ve Android tabanlı telefon ve tabletlerde kullanan mobil kullanıcı sayısı ise Mayıs 2016 verilerine göre 65.000 kişiyi aşmış durumda… Basılı kataloğun dijital versiyonu olan e-katalog’a ise yapikatalogu.com’dan flipbook formatında ulaşılabiliyor ve ücretsiz indirilebiliyor. Ürün ve hizmetlerini tanıtmak isteyen firmalar, katalogda farklı üyelik modelleriyle diledikleri kadar ürünle yer alabiliyor. Kullanıcılar, 4 platform üzerinden 2.000’i aşkın firmanın iletişim bilgilerine ve hizmetlerine, 30.000’e yakın ürünün fotoğraflarına, uygulama detaylarına ve broşürlerine online olarak ulaşabiliyor. Yapı Kataloğu’nun iPhone/iPad uygulaması AppStore üzerinden, Android uygulaması ise Google Play üzerinden ücretsiz olarak indirilebiliyor. Üye Firmalar, hedef kitleleriyle etkileşimli iletişim kurabiliyor Üyelik Sistemi, katılımcılara basılı katalog ve e-katalogda sütun bazlı, yapikatalogu.com ve mobil uygulamalarda kendilerine özel tanımlı web sayfalarında diledikleri kadar görsel malzeme ve detaylı bilgilerle yer alma fırsatı tanıyor. Üyeler, dijital platformun olanaklarıyla hedef kitleleri ile etkileşimli bir iletişim kurabiliyor. Firmalar, üyelik sistemi kapsamındaki veya ekstra reklam seçenekleriyle sektör profesyonelleri ve son kullanıcılarla etkin bir şekilde buluşabiliyor. Yapı Kataloğu kullanıcılar için de pek çok avantaj sunuyor Katalog kullanıcılara; aradığı ürünü veya hizmeti, aynı sayfada yer alan farklı marka ve modellerle alternatifleri arasından seçme şansı sunuyor. Ürün tabanlı bir sınıflama sistemine sahip olan katalogda ürünler türüne veya markasına göre bulunabildiği gibi benzer ürünler bir arada görülerek karşılaştırma yapılabiliyor. Detaylı bilgi için www.yapikatalogu.com adresine başvurulabiliyor. |