Yeni İçerik ve Tasarımıyla...
Yapı Kataloğu 2016 Yayımlandı
38. Yapı Fuarı – Turkeybuild...
23. Altın Çekül 'Yapı Ürün...
38. Yapı Fuarı - Turkeybuild...
Yapı Kataloğu 2015 Yayımlandı
Yapı-Endüstri Merkezi tarafından yayımlanan, yapı sektörünün en kapsamlı ürün ve malzeme kaynağı olan Yapı Kataloğu 2015'in basılı versiyonu, 38. Yapı Fuarı – Turkeybuild İstanbul’da kullanıcılarına sunuldu
Yapı sektörü özelinde malzeme ve hizmet sahibi firmalar ile tüketiciyi buluşturan, Türkiye’nin en kapsamlı yapı malzemesi başvuru kaynağı Yapı Kataloğu, yeni eklenen özellikleri ve dört platformlu yapısı ile üyesi olan firmalara malzeme ve hizmetlerini 150.000’in üzerindeki kullanıcıya tanıtma olanağı sunuyor. Kullanıcılar, yenilenen kataloğa, iOS ve Android işletim sistemine sahip tüm tablet ve telefonlardan ulaşabiliyor ve binlerce malzeme, ürün ve firma bilgisinden yararlanıyor. Kullanıcılarına daha fazla kolaylık sağlamak amacıyla yenilenen Yapı Kataloğu, yapı sektörünün en kapsamlı ürün ve malzeme kaynağını sunuyor. Dış cephe kaplamasından yer karosuna, banyodan çatıya, pencereden kapıya her sektör profesyonelinin aradığı malzemeyi bulabileceği Yapı Kataloğu’na hem basılı katalog olarak, hem de dijital ortamda yapikatalogu.com, mobil uygulamalar ve www.yapikataloğu.com üzerinden indirilen e-katalog ile ulaşılabiliyor. Yapı sektöründe her türlü malzeme, ürün ve hizmete ulaşmak isteyenlerin vazgeçilmez başvuru kaynağı Yapı Kataloğu yeni yapısı ile kulanıcılarına, kapsadığı ürünlere ilişkin videolar, özel kampanyalar ve model bilgilerini de sunuyor. Kullanıcılar beğendiği bir ürünün farklı renk ve modelleri ile ürüne ilişkin özel satış kampanyası, ürün videoları veya uygulanmış referans proje bilgilerine de kolaylıkla ulaşabiliyor. Yapı sektörüne ilişkin düzenlenen “Sektörel Fuarlar” takvimi ve “Yeşil Ürünler” sekmesi de kataloğa eklenen yeni özellikler arasında yer alıyor. Yapı Kataloğu kullanıcıları ayrıca ürünlere ilişkin daha ayrıntılı bilgi için, uygulamalarda ve sitede yer alan “Detaylı Bilgi” formunu doldurarak ilgili firmaya iletebiliyor ve firma ile direkt iletişime geçebiliyorlar.
Yapı Kataloğu’nun mobil uygulamasının kullanıcı sayısı her geçen gün artıyor. Sektördeki ürün, malzeme veya firma referanslarına, bayi ve satış noktalarına “map” entegrasyonuyla ister web sitesi ister mobil platformlardan anında ulaşılabiliyor. Kataloğa üye firmalar, ürünlerini veya hizmetlerini mobil uygulamalar (iPhone, iPad, Android), websitesi, basılı katalog ve e-katalogda eşzamanlı tanıtma olanağını buluyor. Yapı Kataloğu her yıl 10 bin adet basılarak Yapı Fuarı – Turkeybuild İstanbul’da lanse ediliyor. yapikatalogu.com ise aylık ortalama 300.000 sayfa görüntülenmeyle, 80.000 tekil kullanıcıya ulaşıyor. Uygulamayı iOS ve Android tabanlı telefon ve tabletlerde kullanan mobil kullanıcı sayısı, Nisan 2015 verilerine göre 57.000 kişiyi aşıyor. Basılı kataloğun dijital versiyonu olan e-katalog’a ise yapikatalogu.com’dan flipbook formatında ulaşılabiliyor ve ücretsiz indirilebiliyor. Ürün ve hizmetlerini tanıtmak isteyen firmalar, katalogda farklı üyelik modelleriyle diledikleri kadar ürünle yer alabiliyor. Kullanıcılar, 4 platform üzerinden 2.000’i aşkın firmanın iletişim bilgilerine ve hizmetlerine, 30.000’e yakın ürünün fotoğraflarına, uygulama detaylarına ve broşürlerine online olarak ulaşabiliyor. Yapı Kataloğu’nun iPhone/iPad uygulaması AppStore üzerinden, Android uygulaması ise Android Market üzerinden ücretsiz olarak indirilebiliyor. Hedef kitleyle etkileşimli iletişim Yapı Kataloğu’nda yer almak isteyen firmalar “Standart”, “Avantajlı” ya da “Kapsamlı” olmak üzere üç üyelik modelinden birini seçerek; yapikatalogu.com, mobil uygulamalar, basılı katalog ve e-katalogdan oluşan dört platformda ekstra reklam hizmetleriyle birlikte yer alabiliyor. Yapı sektörünün önde gelen hizmet ve malzeme üreticisi firmaları, Yapı Kataloğu ve uygulamaları sayesinde hedef kitleleri ile 365 gün 24 saat iletişim halinde kalıyor. Katalog kullanıcılara; aradığı ürünü veya hizmeti aynı sayfada yer alan farklı marka ve modellerle alternatifleri arasından seçme şansı sunuyor. Ürün tabanlı bir sınıflama sistemine sahip olan katalogda ürünler türüne veya markasına göre bulunabildiği gibi benzer ürünler bir arada görülerek karşılaştırma yapılabiliyor. Ayrıntılı bilgi için tıklayınız. |