Vagonlar Raylarla Buluşamıyor
Marmaray’ın banliyö hatlarını kapsayan etabını üstlenen konsorsiyum 1 yıl önce sözleşmeyi feshetti, demiryolu etabında çalışmalar durdu. Projenin 2013’te bitirilmesi oldukça zor görünüyor. 3 etaptan oluşan projenin mevcut demiryollarının iyileştirilmesini kapsayan ikinci etabı, feshedilen sözleşme nedeniyle bir yıldır ilerlemiyor.
br /> |
-
Tarih, kultur falan bunlardan anlayabilmek icin 3-5 kusak kentli olmak gerek. Peki 73 milyonluk nufusumuzun ne kadari boyle. cogunlugumuz ya koylerde ya da varoslarda yasiyor, ticaretten baska birsey bilmezler. bu durumda Haydarpasa gari otel de olur AVM de kumarhane de. YANITLA
-
İlahi Bahri Bey dostum, her sözünüze katılırım da "Hazır gar niçin kaldırılıyor, anlaşılır gibi değil.." cümlenize nasıl cevap bulamazsınız ? ? ? Yandaşlar var, apartta bekliyorlar; otel ve AVM yapacaklar. O yarasalar; tarih ve mantık yoksunudurlar.. Velinimetleri gibi.. Ömürsünüz valla. Sevgiler. YANITLA
-
Haydarpaşa yüz yıldan fazladır uzunyol trenlerinin yükünü başarıyla çekiyor, sonsuzluğa kadar çekebilir. Bu itibarla Haydarpaşa'dan trenle kesintisiz-aktarmasız Kars, Antep, Ankara, Isparta, Van, Kurtalan ve diğer şehirlerimize gidilebilmeli. Zira Marmaray yapılınca anahat trenlerinin Gebze'ye kadar çalaşacağı, volcuların Gebze-Haydarpaşa arasında banliyö trenlerini kullanacağı söyleniyor. Haydarpaşa İstasyonu hem tarihi, hem estetik, herşeyden öte pratik ve fonksiyonel. Hazır gar niçin kaldırılıyor, anlaşılır gibi değil.. YANITLA