"Şikayet ve Taleplere Odaklanacak Bir Ajans veya Koordinatörlük Kurulmalı"
İstanbul Ticaret Odası’nda (ITO) düzenlenen 'Üretici, Tedarikçi ve Kurumlar Arasında Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri' adlı panelde konuşan Dumankaya Yönetim Kurulu Üyesi Ali Dumankaya, “Sadece sektörden gelen şikayet ve taleplere odaklanacak ve bu konuda çalışmalar yürütecek bir ajans veya koordinatörlük kurulması gerekiyor” dedi.
İstanbul Ticaret Odası’nda (ITO) düzenlenen 'Üretici, Tedarikçi ve Kurumlar Arasında Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri' adlı panelde Dumankaya Yönetim Kurulu Üyesi Ali Dumankaya konuşmacı olarak yer aldı. İnşaat Malzemeleri Meslek Komitesi tarafından düzenlenen ve 11 Nisan Pazartesi günü gerçekleştirilen panele çok sayıda iş adamı katıldı. Ali Dumankaya gerçekleştirdiği konuşmasında, sektörde yaşanan sorunlara ve çözüm önerilerine dikkat çekti. Kentsel dönüşüm olgusu ve bu konuda neler yapılması gerektiği üzerinde duran Ali Dumankaya, “Sadece sektörden gelen şikayet ve taleplere odaklanacak ve bu konuda çalışmalar yürütecek bir ajans veya koordinatörlük kurulması gerekiyor” dedi. Müşteri memnuniyetine ve önemine dikkat çeken Dumankaya, “Kaliteli konut sadece kaliteli malzeme seçimi ile değil aynı zamanda kalifiye ve nitelikli işçilerle mümkündür. Biz sadece konut yapıp satmıyoruz. Asıl işimiz satış sonrası müşteri memnuniyetini sağlamaktır. Bunun için ise 7 gün 24 saat müşterilerinizden gelen taleplere karşılık vermeniz gerekiyor” dedi. |