"Şikayet ve Taleplere Odaklanacak Bir Ajans veya Koordinatörlük Kurulmalı"
İstanbul Ticaret Odası’nda (ITO) düzenlenen
'Üretici, Tedarikçi ve Kurumlar Arasında Yaşanan Sorunlar ve Çözüm
Önerileri' adlı panelde Dumankaya Yönetim Kurulu Üyesi Ali
Dumankaya konuşmacı olarak yer aldı. İnşaat Malzemeleri Meslek
Komitesi tarafından düzenlenen ve 11 Nisan Pazartesi günü
gerçekleştirilen panele çok sayıda iş adamı katıldı. Ali Dumankaya
gerçekleştirdiği konuşmasında, sektörde yaşanan sorunlara ve çözüm önerilerine
dikkat çekti. Kentsel dönüşüm olgusu ve bu konuda neler yapılması gerektiği
üzerinde duran Ali Dumankaya, “Sadece sektörden gelen şikayet ve taleplere
odaklanacak ve bu konuda çalışmalar yürütecek bir ajans veya koordinatörlük
kurulması gerekiyor” dedi. Müşteri memnuniyetine ve önemine dikkat çeken
Dumankaya, “Kaliteli konut sadece kaliteli malzeme seçimi ile değil aynı zamanda
kalifiye ve nitelikli işçilerle mümkündür. Biz sadece konut yapıp satmıyoruz.
Asıl işimiz satış sonrası müşteri memnuniyetini sağlamaktır. Bunun için ise 7
gün 24 saat müşterilerinizden gelen taleplere karşılık vermeniz gerekiyor”
dedi.