Projeyi Geliştirmek İçin Anket Yaptı
Yeni arazisinde geliştireceği proje için buradaneolsun.com üzerinden müşteri tercihlerini belirleyen Erguvan İnşaat’ın anketine rekor katılım gerçekleşti. 45 günde yaklaşık 1500 formun gönderildiği ankete göre, tercihler homeofis rezidans konseptinden yana.
Kurtköy’de 5. gayrimenkul projesine hazırlanan Erguvan İnşaat’ın Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek yaptığı eğilim yoklaması ilginç sonuçlar ortaya koyuyor. Teknopark’a komşu çok özel konumdaki arazide geliştireceği proje için buradaneolsun.com üzerinden müşteri eğilimlerini belirlemeye çalışan Erguvan İnşaat’ın anketine 45 günde 1500 form gönderildi. Halen devam eden anketin ilk sonuçları projenin homeofis rezidans konseptinde yapılması doğrultusunda. Eğilim yoklaması yaptıklarını belirten Emre Maraşlı, “Burada müşteri bize mesajlar verecek, biz de bu mesajları değerlendireceğiz. Bazen bir kişinin verdiği oyla bile yeni karar alabiliriz” dedi. Eğilim yoklamasından çıkan sonuçlarla kendileri için de özeleştiri yaptıklarını belirten Emre Maraşlı , “Örneğin biz daha önceki projelerimizde balkonsuz konutlar yapmıştık, oysa görüyoruz ki müşteri pek çok sosyal olanak yerine balkonlu konut olmasını tercih ediyor, neredeyse olmazsa olmaz bir koşul haline gelmiş” dedi. |