Kurtköy’de 5. gayrimenkul projesine hazırlanan Erguvan İnşaat’ın Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek yaptığı eğilim yoklaması ilginç sonuçlar ortaya koyuyor. Teknopark’a komşu çok özel konumdaki arazide geliştireceği proje için buradaneolsun.com üzerinden müşteri eğilimlerini belirlemeye çalışan Erguvan İnşaat’ın anketine 45 günde 1500 form gönderildi. Halen devam eden anketin ilk sonuçları projenin homeofis rezidans konseptinde yapılması doğrultusunda.
Erguvan İnşaat Yönetici Ortağı ve Genel Müdürü Emre Maraşlı, şimdiden tahminlerinin 3 katı katılım gerçekleşen anket sonuçlarının kendilerini çok şaşırttığını belirtirken, “Öyle öneriler geliyor ki müşterilerimizin bu işi çok iyi bildiğini gösteriyor, hatta onlardan gelen isim önerileri bizimkileri yaya bıraktı” dedi.
Eğilim yoklaması yaptıklarını belirten Emre Maraşlı, “Burada müşteri bize mesajlar verecek, biz de bu mesajları değerlendireceğiz. Bazen bir kişinin verdiği oyla bile yeni karar alabiliriz” dedi. Eğilim yoklamasından çıkan sonuçlarla kendileri için de özeleştiri yaptıklarını belirten Emre Maraşlı , “Örneğin biz daha önceki projelerimizde balkonsuz konutlar yapmıştık, oysa görüyoruz ki müşteri pek çok sosyal olanak yerine balkonlu konut olmasını tercih ediyor, neredeyse olmazsa olmaz bir koşul haline gelmiş” dedi.
Yeni isim önerileri de oylanacak
Emre Maraşlı, eğilim yoklamasının bir ay daha devam edeceğini, kasım ayında anket üzerinde yeni isimleri eklemek gibi revizeler olacağını söyledi. Maraşlı “Biz Kurtköy’ün en güzel yerinde yapılacak bu projede, özellikle adında Erguvan isminin geçmesini istiyoruz. Buna bağlı olarak çok güzel öneriler var, bu yeni önerileri de oylamak istiyoruz” dedi.