Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU

Profilo Krizden Büyüyerek Çıktı

Başarılarını ve gelecekle ilgili planlarını öğrenmek için Profilo Satış Direktörü Semir Kuseyri’yle konuştuk. 1970’li yıllardan beri Türkiye’de faaliyet gösteren Profilo, 1995’ten beri Bsh grubunda. Yani Bsh Grubu’nun beyaz eşya sektöründeki yerel markası aslında. Markanın ürünleri arasında buzdolabı başta olmak üzere, çamaşır ve bulaşık

Cumhuriyet DERGİ
Profilo Krizden Büyüyerek Çıktı

Profilo krize rağmen beyaz eşya sektöründe pazar payını büyüten şirketler arasında. Sektörü canlandırmak için yapılan ÖTV indiriminden artışla çıkmayı başarmışlar. Hatta Profilo Satış Direktörü Semir Kuseyri’den aldığımız bilgiye göre “krizde en çok büyüyen” grup olmuşlar.

Başarılarını ve gelecekle ilgili planlarını öğrenmek için Profilo Satış Direktörü Semir Kuseyri’yle konuştuk. 1970’li yıllardan beri Türkiye’de faaliyet gösteren Profilo, 1995’ten beri Bsh grubunda. Yani Bsh Grubu’nun beyaz eşya sektöründeki yerel markası aslında. Markanın ürünleri arasında buzdolabı başta olmak üzere, çamaşır ve bulaşık makineleri ve fırın gibi pek çok beyaz eşya çeşidi var. Üstelik Kuseyri’nin de dediği gibi Alman teknolojisi ile üretilen ürünler orta kesime göre uygun fiyatlarda satılıyorlar. Ayrıca yurtdışında bağımsız denetleme şirketleri tarafından denetleniyorlar. Çeşitli kalite kontrol testlerinden geçiyorlar. Belki de bu sayede Kuseyri’nin dediği gibi müşterilerden şikâyetle geriye dönüş sıfıra yakın...

Profilo’nun ürünlerinin en önemli özelliği sloganında saklı aslında: “Profilo Dayanıklı Ev Aletleri”. Ürünler ev kadınlarının kullanımına uygun olarak yalın ama bir o kadar da fonksiyonel olarak tasarlanmış. Kuseyri, kalitenin yanında görselliğe de verdikleri önemden söz ediyor; komplike ya da çok düğmeli görüntülerden bilerek kaçınılmış. Profilo’nun 2010 hedefleri arasında ürün yelpazesini geliştirmek de var. İlk adım ankastre pazarına girmek. “Grubumuz Alman markası. Üstelik de yıllardır Avrupa’da ankastre pazarında çok tecrübeli olan bir marka... Hatta biz ankastre işinin ustasıyız diyebilirim. Türkiye’de grubumuzun diğer markalarıyla ankastre pazarında çok yol almışız, pazar lideri olmuşuz hatta. Şimdi Profilo olarak ankastre ürünlerini firmamızın tecrübesi ve bilgisiyle birleştirerek sunacağız. Ev hanımlarını uygun fiyatlara ankastre ürünlerle buluşturacağız. Kısaca 2010 yılında ankastre pazarında biz de varız” diyor Kuseyri. Bu ürünleri de var olan ve yeni açılacak “kopsept mağazalarda” sergileyeceklerini söylüyor.

BSH Grubu bünyesinde bulunan tüm markalar çevreye duyarlı. Firmalarının vizyon, misyon ve değerlerinde bu konulara büyük önem verildiğini söyleyen Kuseyri, “Global düşünüp yerel hareket eden bir markayız. Türkiye’de şartlara uygun, insanların alım gücüne yakın, dayanıklı, hanımların kullanımına kolay ürünler satıyoruz. Çevre konusunda da çok hassasız. Enerji tasarrufuna yönelik müthiş fonksiyonel ürünlerimiz var. Su, deterjan ve elektrikten tasarruf eden birçok ürünümüz var” diyor.

Semir Kuseyri bir konuya daha dikkat çekiyor: “Biz ürünlerimizi yurtdışında bağımsız ürün denetleme kuruluşlarına denetlettiriyoruz. Yani ürünlerimizin üstünde yazan her fonksiyon ve değer gerçek. Türkiye’de de böyle bir denetleme kurumu olursa iyi olur. Burada her firma fabrikada kendi ölçüm yapıyor. Şuna benzetiyorum bu durumu ben; eskiden müzik seti kolonları arasında savaş vardı. ‘Benimki 5 yüz vat. Hayır, benimki 2 bin vat’ denirdi... Kim ölçüyordu peki bunu? O nedenle Türkiye’de de denetleme şart. Bizim ürünlerimiz denetlenebilir”

http://www.yapi.com.tr/haberler/profilo-krizden-buyuyerek-cikti_73719.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!