Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU

Nurus Ezber Bozmayı Seviyor

Bundan 22 sene önce Türkiye'de kaliteli ofis mobilyası üretilebileceğini dünyaya kanıtlamak üzere yola çıkan Nurus, sürekli yeni nişler bularak, bölgesel lider olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Hedeflerini baştan net belirlediklerini söyleyen Nurus Genel Müdürü Güran Gökyay, Nurus'u 'ezber bozan' bir firma olarak nitelendiriyor. Gökyay'la

yapi.com.tr
Nurus Ezber Bozmayı Seviyor

BR>
İç pazardaki mağaza sayınızı artırmayı düşünüyor musunuz?

İşler oturdukça genişlemeyi seven bir firmayız. İstersek bir anda 100 mağazaya çıkarırız. Bu yönde talepler alıyoruz ve hepsini süreç içinde değerlendiriyoruz. Ama Türkiye çok farklı bir pazar yapısına sahip, çünkü işin büyük bir çoğunluğu İstanbul bazlı çıkıyor. Yani iş Samsun’daysa, satın alması İstanbul’da. Samsun’a bir showroom açıp, oradaki bayiye yaşamını sürdüremeyeceği pozisyonda bir iş yapısı kurdurmanın anlamı yok. O nedenle de olmayacak işlere girişmiyoruz.


Liberty, İstanbul



 

 

 

 

 

 

 





Alışveriş merkezlerinin yaygınlaşmasıyla bir nebze azalsa da Türkiye’de çok gözlemlediğimiz bir eğilim var: X markası yaşadığı şehirde mevcut ama aile yine de aile gidip o markanın İstanbul’daki mağazasından alışveriş yapmayı tercih ediyor. “Gittim İstanbul’dan aldım” demek için... İstanbullu da bu sefer: “Ben bunu yurtdışından aldım” diyor. Paris’teki de belki “Londra’dan aldım” diyor. Bu genel olarak her toplumda olan ama yapısal farklılıklar gösteren bir durum.

Mal Satın Alma Süreci Değişti

Ama sonuçta müşterinin ürünü görmesi, denemesi gerekiyor. Bayi sayısının artmasının geri dönüşler açısından bir etkisi olmuyor mu?

Tabii. Bu işin aslında en önemli yanlarından biri, müşterinin sadece mal değil, servis satın alıyor olması.

Eğer işin içerisinde bir mimari yapı varsa o yapıyla, yoksa müşteriyle beraber mekanda ürünleri kurguluyoruz. O nedenle de satış öncesi mekanın ve işin algılanması, o işe uygun malzeme, renk, kaplama gibi bilgilerin verilmesi, elektrifikasyon ihtiyaçlarının ve bilgisayar altyapısının algılanması, projenin bunlara göre yönlendirilmesi gibi servisler sunuyoruz. Buna göre çıkan bir proje teklifi var. Ancak ondan sonra bu bir mal satın almasına dönüşüyor. Daha sonra ise malın o mekanda kurulması gibi satış sonrası yapılan servis ile ürünün yaşam döngüsünü devam ettirecek olan bakım gibi birtakım servisler ortaya çıkıyor.

Bu süreç düne kadar sadece bir mal alma olarak algılanıyordu. Bu bakış giderek değişiyor. O nedenle de Türkiye’de mağaza sayısını artıracak bir noktaya geldik.

Ama daha önce de belirttiğim gibi işleri oturta oturta ilerletmek istediğimiz için, şu anki düşüncemiz en fazla 10 bayiye çıkmak. Çünkü zaten mağazalarımızın bulunduğu İstanbul, Ankara, İzmir, Kocaeli, Bursa, Gaziantep ve Antalya belli bir coğrafya oluşturuyor ve bölgesel merkez halindeler.

TÜMÜNÜ GÖSTERSONRAKİ SAYFA HABERİN DEVAMI:   1  |   2  |   3  |   4  |   5  |   6
http://www.yapi.com.tr/haberler/nurus-ezber-bozmayi-seviyor_81814.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!