Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU

Nurus Ezber Bozmayı Seviyor

Bundan 22 sene önce Türkiye'de kaliteli ofis mobilyası üretilebileceğini dünyaya kanıtlamak üzere yola çıkan Nurus, sürekli yeni nişler bularak, bölgesel lider olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Hedeflerini baştan net belirlediklerini söyleyen Nurus Genel Müdürü Güran Gökyay, Nurus'u 'ezber bozan' bir firma olarak nitelendiriyor. Gökyay'la

yapi.com.tr
Nurus Ezber Bozmayı Seviyor

BR>
Kullanıcının Kişiliğini İfade Eden Tasarımlar

Hedeflediğiniz yaşam tarzını biraz açabilir misiniz?

Nurus ürünleri, şehirli ve çalışan kesime hitap ediyor. Türkiye’yi haritanın üzerinde orta noktaya koyduğunuz zaman, herkes ortaya “dünya markası olacağız” diye çıkarken, biz “bölgesel güç olmak istiyoruz” diyoruz. Çünkü bu işin merkezden yayılmak gibi bir derdi var. Etkiyi yaratmak istediğimiz noktaya farklı bir noktadan ulaştırabilirdik ve biz bunu tercih ettik.

İlk katıldığımız yurtdışı fuarlardan biri Chicago NeoCon’du. Çünkü Amerika pazarı ürünün nereden geldiğini çok önemsemez, kalite çok önemlidir orada. Avrupa ise çok tutucu bir pazar...

2001 yılında ilk kez katıldığımız NeoCon fuarından ‘the best show’ ödülü ile döndük. On sene önce daha ‘zen’ konsepti yeni konuşulurken, fuar standımızı bu konsepte göre tasarlamıştık: Bembeyaz bir halı, üzerinde o sene lanse ettiğimiz “IX” yönetici masası, üstü bembeyaz cam tabla, üzerinde kaplar duruyor. Kapların üzerinde ise incecik bir su ile su zambakları…

IX’i ekspresyonist bir ürün olarak çıkardık. O tarihe kadar yapılmış bütün yönetici masalarının belli bir ebadı ve şekli vardı. IX ise kişinin, kurumunu ifade edebileceği bir üründü.

Audi kullanıcısı ile BMW ya da Corvette kullanıcısı nasıl farklı kişiliklerse, o kişiliklerin ifade edileceği bir ürüne ihtiyaç vardı. Kişinin çalışma şekline uyacak bir format yaratmak istedik. Bir workstation’a istediğiniz eklemeleri, çıkartmaları yapabiliyorsunuz ama yönetici takımı böyle değildi.

Aynı sene, NeoCon’dan 4 ay sonraki Orgatech fuarı ise daha bilinerek katınılan bir fuar deneyimi oldu. Ondan sonra da “bu firmada bir ışıltı var” denilip geri dönüş yapıldı. Eğer sadece Orgatech’te çıksaydık aynı sıçramayı yapamazdık.

Az önce ‘bölgesel güç olmak’ istediğinizi vurgulamıştınız. Hedeflediğiniz bölgeyi tarifleyebilir misiniz?

Bölge, lojistik olarak ulaşabildiğiniz alandır. Nurus'un hizmet sunduğu alan, Türkiye’yi ortaya aldığınızda Portekiz’den Hindistan’a kadar uzanan bölgeyi kapsıyor. Avrupa, Rusya ve CIS ülkeleri, Ortadoğu ve Yakındoğu, Kuzey Afrika bölgeleri. Çok geniş bir ekonomiden bahsediyoruz.

Burada hazıra ürettiğiniz, sonra da dağıtım kanallarına koyup, “şu rafa 3 tane, şu rafa 5 tane” diyeceğiniz bir maldan değil, proje yönetimli bir işten bahsediyoruz. Dolayısıyla malınızın Hindistan’da bir showroom’da gösteriliyor olması lazım ama yine Hindistan’daki kuruma göre kurgusunun yapılıp, o kurgunun siparişinin belli bir sürede üretilmesi, akıllı lojistik yöntemlerle nakledilmesi ve orada kurulması gerekiyor.


Aca Antwerpen, Belçika

TÜMÜNÜ GÖSTERSONRAKİ SAYFA HABERİN DEVAMI:   1  |   2  |   3  |   4  |   5  |   6
http://www.yapi.com.tr/haberler/nurus-ezber-bozmayi-seviyor_81814.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!