br >
Kale Grubu olarak herkesin ulaşabileceği markalar, iyi tasarlanmış özgün
ürünler ve çözümlere her daim sahip olmayı çok önemsediklerini vurgulayan
Ersayın, “Tasarım ve teknoloji alanında yurt içi ve yurt dışından tasarımcılar
ve tasarım stüdyoları ile de çalışarak sürekli olarak kendimizi yeniliyor,
geliştiriyoruz. Kendimizi bir tasarım şirketi olarak konumlayarak, fikirden
sonuca kadar giden ürün sürecini daha agresif bir şekilde, müşteri/kullanıcı
gözü ile yöneteceğiz. Geçici değil, yüksek yaşam kalitesine sahip yaşayan ürün
çözümlerimizle evrensel bir tasarım markası olarak konumlanmak üzere çıktığımız
bu yolda daha da süratleniyoruz” dedi.
Kale’nin mağaza tasarımı felsefesi
Kale mağazaları, perakende dünyasının gereksinimi olan sistem tasarımı
yöntemi ve algısal bütünsellik ilkeleri ile tasarlanıyor. Bu bütünselliği
sağlayan, dolayısıyla mağazaların kurumsal kimliğini oluşturan tasarımın temel
elemanları, net algılanan prizmatik yapılar ile bu yapıları birbirlerine
bağlayan güçlü akslardan oluşuyor. Ziyaretçilerine mağazanın fonksiyonel
yapısını okutan bu sistematik yapı, aslında hem tek tek, hem de bir bütün olarak
algılanabilen katmanlar olarak sunuluyor.
Kale’nin bireysel ve profesyonel müşterilerine sunduğu konut mekanlarından,
kentsel projelere uzanan geniş ürün grupları ve bu grupların çoklu seçenekleri,
bu katmanlar sayesinde kolaylıkla algılanabiliyor. Satın alma karar sürecinde
ziyaretçilere kolaylık sağlayan bu stratejik yapı, yenilikçi birçok sergileme
prensibini de içinde barındırıyor.
Tasarım ve esnek yapısı sayesinde, farklı mimari yapılarda sürdürülebilir
kurumsal kimlik yaratırken, statik olmayan dinamik tasarım prensipleri
yeni gereksinimler için de zengin bir kaynak oluşturuyor. Kale, yenilikçi
tasarım ve teknolojik ürünlerinin tanıtımının gerektirdiği yüksek kaliteli
ortamı, özelleşmiş bir yapısallıkta çözüyor.
|