Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU

Mağazacılık Anlayışını Değiştiren Kale, İlk Örneğini Fulya'da Açtı

Kale Fulya Showroom, 1200 m²’lik alanda Kale Grubu’nun öncü markaları Çanakkale Seramik, Kalebodur, Kale ve Kalekim ürünlerini 360 derece hizmet anlayışıyla tüketicilere sunuyor. Mağaza konseptini ve projelendirmesini Demirden Design’ın yaptığı Kale Fulya Showroom, Türkiye’nin önde gelen mimarları tarafından tasarlanan mekanları ile de dikkat

yapi.com.tr
Mağazacılık Anlayışını Değiştiren Kale, İlk Örneğini Fulya'da Açtı

Foto: Zeynep Bodur Okyay, İbrahim Bodur ve Tarık Özçelik

Mağazacılık anlayışı ile perakende sistemini yeniden düzenleyen Kale Grubu, ilk örnek mağazası olan Kale Fulya Showroom’u açtı. Kale Fulya Showroom, bin 200 m²’lik alanda Kale Grubu’nun öncü markaları Çanakkale Seramik, Kalebodur, Kale ve Kalekim ürünlerini 360 derece hizmet anlayışıyla tüketicilere sunuyor.

Kale Grubu’nun yeni mağaza anlayışının ilk örneği 'Kale Fulya Showroom'

Kale Grubu markalarından Çanakkale Seramik, Kalebodur, Kale ve Kalekim ürünlerinin yer aldığı Kale Fulya Showroom, bin 200 m²’lik alanda hizmet veriyor. Mağazada, teknoloji ve tasarımı bir araya getiren yenilikçi, çevre dostu ve fonksiyonel 3000’den fazla ürün sunuluyor. Mağazada, Türkiye’nin önde gelen mimarları Alişan Çırakoğlu, Dara Kırmızıtoprak, Kerem Erginoğlu&Hasan Çalışlar, Gürhan Bakırküre&Kurtul Erkmen, Aydan Volkan&Selim Cengiç, Atilla Kuzu&Levent Çırpıcı, Zehra Uçar ile Demirden Design’ın tasarımıyla hayat bulan mekanlar sergileniyor. Mağaza konseptini ve projelendirmesini; kaliteli tasarım, teknoloji ve organizasyon ekseninde kurgulayan Demirden Design yapıyor.

Kale Grubu olarak ürettikleri her ürünle giderek daha hızlı akan hayatı tüketiciler için kolaylaştırma ve tüketicilerin yaşam kalitesini artırma hedefiyle yola çıktıklarını belirten Kaleseramik Satıştan Sorumlu Başkan Yardımcısı Bahadır Kayan, “Artık, ürünleri en uyumlu şekilde, fazla aramaya gerek kalmadan, tek bir alanda ve birbirini tamamlar şekilde kullanıcılara sunmak, en az ürüne hayat vermek kadar önemli hale geldi. Bu doğrultuda yepyeni bir mağazacılık anlayışı ile perakende sistemimizi yeniden düzenleyerek, 360 derece hizmet sunuyoruz’’ dedi. Kale Fulya Showroom’un bu felsefe doğrultusunda açılan ilk mağazaları olduğunu söyleyen Kayan, ürünlerini seçerken, uygularken, kullanırken kolaylık sağlayan uyumlu tasarım ve hizmetler sunmaya odaklandıklarını belirtti. Kayan, “Yeni mağazalarımızda, seramikten vitrifiyeye, doğal taştan cam mozaiğe, parkeden karo çiniye, armatürden mobilyaya ve öncü olduğumuz yapı kimyasallarında ısı ve su yalıtımı ürünlerimize ulaşma, üstelik uyumlu tasarımlarla hepsini bir arada seçme, satın alma ve uygulama kolaylığı sağlıyoruz. Fulya’dan sonra Levent’te bulunan Kale binamızdaki Info Point ve İzmir, Alsancak’taki konsept showroomumuzu da bu bakış açısıyla açmayı planlıyoruz” dedi.



Foto: Demir Obuz, Bahadır Kayan, Kurtul Erkmen, SertaçErsayın, Levent Çırpıcı, Zehra Uçar, Atilla Kuzu, Alişan Çırakoğlu

Kale Grubu’nun, bulunduğu her sektörde inovasyonu temel alarak tasarım odaklı bir anlayış benimsediğini ve yeniliklerle hizmet vermeyi hedeflediğini söyleyen Kayan, “Faaliyet gösterdiğimiz alanlarda sadece talebi karşılamak üzere bir strateji kurgulamıyor; ürün ve hizmette fark yaratarak katma değer sağlamayı hedefliyoruz. Müşterilerimizin yaşam alanları  için gerekli tüm ihtiyaçlarını karşılayan ürünlerimizi tek bir çatı altında buluşturuyoruz. Bu konsept ve hizmet anlayışımızı bayilerimizde de uygulamaya başladık. Kurumsal mağaza kimliği ve perakende sistemimizi 2012 sonuna kadar tümüyle yenilemiş olmayı hedefliyoruz” dedi.

İnovasyonda yeni bir süreç başladı

Türkiye’de ilk kez Kale Grubu tarafından tasarım ve inovasyon sorumlusu olarak atanan Kaleseramik Tasarım ve İnovasyondan Sorumlu Başkan Yardımcısı Sertaç Ersayın ise, Kale Grubu’nun kurulduğu yıldan itibaren girişimci ve yenilikçi kültürünü her zaman muhafaza ettiğini, özellikle de 90’lı yıllarda başlayan tasarım alanındaki yatırımlarının bugün daha da güçlendiğini ve inovasyon anlamında daha da hızlanan yeni bir sürecin başladığına işaret ettiğini söyledi. Ersayın, “Bugün toplam 3 bin ürünümüz tesislerimizde en güncel teknoloji ile üretiliyor. Çoklu adette ürün ve mekan çözümlerimizin varlığı, her kullanıcının bizim için özel olması ve her birinin ayrı ayrı beklentilerine yanıt verme arzusundan kaynaklanıyor. Ürünlerimiz ve kullanım senaryolarımızla kendilerine yeni deneyimler kazandırdığımızı düşünüyor, bu deneyimlerin yakın gelecekte daha da eşsiz ve özel olması için sürdürülebilir bir tasarım politikası izlemeye devam edeceğimize inanıyoruz” dedi.

TÜMÜNÜ GÖSTERSONRAKİ SAYFA HABERİN DEVAMI:   1  |   2
ETİKETLER: firma
http://www.yapi.com.tr/haberler/magazacilik-anlayisini-degistiren-kale-ilk-ornegini-fulyada-acti_87367.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!