Tasarlarken İklimi Hesaba Katın
"Studio Set" ile İç Mekanlarınızı...
Ofis Tasarımında 2018-2019 Trendleri
Human Connections® ile Kendi...
Interface’in Yeni Koleksiyonu...
Interface'den Equal Measure Koleksiyonu
Koleksiyon'dan Yeni Amfi-Sıra...
Interface'den Güzel Düşünceleri...
Interface Urban Retreat ile...
“Ofislerin Yeni Dünyaya Ayak...
Interface Türkiye'de Klassis...
Interface’ten Sürdürülebilirliği...
Interface, Sürdürülebilir...
Interface, Healthy Seas Örgütüne...
Okyanus Yaşamını Güvence Altına...
Net Effect, Rahmi Koç Müzesi’nde...
Interface, Planks ile zemin...
Interface Türkiye Yeni Ülke...
Interface "Reconnect" Yarışmasına...
Interface Doğayı Kentsel Alanlara...
Interface “Güzel Düşünce” Konseptli Yeni Koleksiyonunu Tanıttı
Dünyanın önde gelen karo halı üreticilerinden Interface, yeni küresel koleksiyonunu "Güzel Düşünce" konseptli bir lansmanla 16 Kasım akşamı Soho House İstanbul Big Room’da tanıttı. Mimar ve tasarımcıları buluşturan etkinlik, Four in the Pocket grubunun performansı ile sona erdi.
Michael Pawlyn'in ardından söz alan Interface Ülke Müdürü Murat Güney, firmanın yaklaşımı ve yeni ürünleri hakkında bilgi verdi. 'Mission Zero' hedefi doğrultusunda sürdürülebilirliği temel alan küresel karo halı üreticisi Interface, Net Effect ve Human Nature konseptlerinden sonra piyasaya sunduğu Beautiful Thinking (Güzel Düşünce) konseptli yeni serisinde de doğaya saygılı ürünleri ile dikkat çekiyor. Ürün tasarımlarında son 3 yıldır biyofilik tasarımı temel aldıklarını söyleyen Murat Güney, "Bunların çıkış noktasında belirlenmiş bazı gerçekler var. Bilimsel araştırmalardan elde edilen çıktılarla özellikle ofis ortamları için nasıl ürünler geliştirilebileceği konusunda bazı çalışmalar yaptık. Çalışanların doktor ziyaretlerinin %60-80'inin stres kaynaklı olduğu ortaya çıkmış. Bizim amacımız iş ortamında stres seviyesini aşağıya çekecek tasarımlar ortaya koyabilmek. Bunun temelinde de doğadan aldığımız ilhamı tasarımlarımıza yansıtmak var. Interface'in de içinde yer aldığı bir çalışma grubu, 16 ülkede (yaklaşık 3 milyar nüfus) yaptığı araştırmalar sonucunda, çalışanların, doğanın içeri yansıtılmasını istediklerini saptadı. Interface bu noktada, insanı temel alan ortam tasarımlarının yapılmasında neye dikkat edilmesi gerektiğini ürün tasarımına yoğun bir şekilde taşıyor. İnsanlar ofiste giderek daha fazla zaman geçirdiği için kendilerine özel noktalar yaratılmasını istiyor. Aradığımız her sorunun cevabı aslında doğada var. Son üç yıldır yaptığımız ürün tasarımlarında hep bu noktadan hareket ediyoruz. Urban Retreat koleksiyonuyla doğanın dokunuşlarını iç mekana taşıdık. Net Effect'te denizden gelen esintileri çalışma ortamlarına dahil ettik. Human Nature ile kentteki doğayı çalışma ortamlarına taşıdık. Bu üç ürün grubundan sonra Beautiful Thinking (Güzel Düşünce)'yi tasarımlarımızın temeline koymayı düşündük ve bu noktadan hareketle yeni ürünlerimizi yarattık." şeklinde konuştu. Interface'in Beautiful Thinking konseptli yeni ürünleri üç ana koleksiyondan oluşuyor: Equal Measure: Near & Far: Narratives: |