Grohe Lineare’ya Yeni Görünüm
Grohe, Grome Ortak Girişiminin...
Grohe’den Kişiye Özel Duş Deneyimi
GROHE Red ile Tek Dokunuşla...
Grohe’den Yeni Akıllı Su Güvenliği...
Grohe’den Eurocube Joy Batarya
Grohe Light ve Grohe Zero...
Grohe'den Yeniden Tasarlanan...
Banyoda da Su Tasarrufu Yapın
Kamuya Yarı Açık Tesisler...
Grohe, 2015 Alman Sürdürülebilirlik...
Swissôtel The Bosphorus İstanbul...
GROHE Seramik Ürün Grubuyla Büyüyecek
Ortadoğu'daki İç Karışıklıklar...
Büyüme Rakamları Açıklandı
Türkiye için Kritik Büyüme Uyarısı
'Sürdürülebilir Büyümede Yatırım Şart'
Bakan Zeybekci: Yüzde 2.9...
GROHE Öğrencileri Dijital...
GROHE Giriş Düzeyi Termostatik...
Su Tasarrufunda Evde Dikkatli,...
GROHE SPA® F-digital Deluxe...
GROHE Blue® ile Mutfak Bataryanızdan...
GROHE’den Tüm Duyulara Hitap...
Grohe Ortadoğu’da Büyümeye Devam Ediyor
GROHE, Ortadoğu’daki büyümesini sürdürüyor. Özel bataryalarda GROHE Professional kategorisinde satışlar 2013 yılına oranla yüzde 35 artarken, GROHE’nin Ortadoğu ve Afrika, bölgesindeki lider konumunu ve genişlemesini sürdürmesini de gözler önüne seriyor.
GROHE, hem teknolojilerin ardındaki insanlara ve ürünlerinin sağladığı somut faydalara odaklanarak teknik yenilikçi olarak köklü geleneğine, hem de tüm düzeylerde sürekli inovasyon ve gelişmenin önemine vurgu yapan yeni 'teknolojinin ustaları' marka kimliği ile teknolojideki köklü liderliğinin altını çiziyor. Firma, Frankfurt’ta düzenlenen ve banyo deneyimi konusunda dünyanın önde gelen ticaret fuarı olan ISH’de en son teknolojiler, en yüksek kalite standartları ve sürdürülebilirlik gereksinimleri ile yenilikçi tasarımı bir araya getiren eşsiz ürünlerini tanıttı.
|