GROHE, “GROHE X”i Hayata Geçirdi
GROHE Smartcontrol Mutfak'a...
GROHE, Türkiye Pazarına Özel...
GROHE’den Yeni İnce Gömme Rezervuarı
GROHE Karbon Nötr Üretime Geçti
Grohe’den Gelecekteki Yaşam...
GROHE Sensia Arena Akıllı Tuvalet
GROHE Blue Home Su Sistemi
GROHE'de Yeni Yönetim Yapısı
GROHE Girişimi, “En İyi PR...
GROHE Üst Yönetiminde Değişim
GROHE, Alman Sürdürülebilirlik Ödülü’nün Finalistleri Arasına Girdi
Alman Sürdürülebilirlik Ödülleri’nde “kaynaklar” dönüşüm alanında aday gösterilen GROHE, “Daha Az Plastik İnisiyatifi” ile halihazırda 21 milyon adet plastik ambalajdan tasarruf etti.
GROHE, bir kez daha Alman Sürdürülebilirlik Ödülü 2021’in “kaynaklar” dönüşüm alanında finalistler arasına giren beş şirketten biri oldu. Alman Sürdürülebilirlik Ödülü’nün BM 2030 Gündemi’nin sürdürülebilirlik hedeflerine paralel şekilde geliştirilmesi sonucunda, değerlendirme bu yıl dönüşüm alanlarına göre sınıflandırıldı. Stiftung Deutscher Nachhaltigkeitspreis e.V. (Alman Sürdürülebilirlik Ödülü Vakfı), bu ödül ile, ekonomik başarıyı sosyal sorumluluk ve çevrenin korunması ile bir araya getiren şirketleri 13. defa onurlandırıyor. Kazanan marka, 4 Aralık 2020’de açıklanacak. “Kaynaklar alanındaki çabalarımızın görülmesi ve takdir edilmesinden büyük bir memnuniyet duyuyoruz,” diyen LIXIL International Bataryalardan sorumlu COO ve Grohe AG eş CEO’su Thomas Fuhr, sözlerini şöyle sürdürdü: “Finalistler arasında gösterilmek, kaynakların korunması konusundaki aktif desteğimizi sürdürmemiz konusunda bizi daha da kamçılıyor. Bunu sadece su ve enerji tasarruflu ürün portföyümüz ile değil, aynı zamanda ürün ambalajına kadar tüm değer zincirinde yapıyoruz: “Daha Az Plastik İnisiyatifimiz” kapsamında, bugüne kadar plastikten yapılmış 21 milyon ambalaj malzemesinden tasarruf ederek halihazırda 35 milyon hedefimizin üçte ikisine ulaşmış olduk.” GROHE için sürdürülebilirlik iddialı hedefleri olan, devam eden bir süreç. Örneğin, 2021 yılına kadar tüm ürün ambalajları plastik içermeyecek şekilde tasarlanacak ve halihazırda faaliyetlerini karbon-nötr şekilde sürdüren üretim tesislerine ek olarak, satış şirketleri iklim-nötr hale de getirilecek. Marka, bu alandaki süregelen çalışmalarından ötürü ardı ardına üçüncü defa Alman Sürdürülebilirlik Ödülü finalistleri arasında seçildi. Fotoğraf: Frank Fendler |