Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.

Dyo Müşterilerinin % 97'si Memnun

2011 yılında yapılan anket çalışmaları sonucunda müşteri memnuniyeti yüzde 97 gibi bir rakam çıkan Dyo, hizmet kalitesini daha da yukarıya taşımak amacıyla yeni bir CRM yazılımını devreye almak için çalışmalara başladı.

yapi.com.tr
Dyo Müşterilerinin % 97'si Memnun

Boya sektöründe 58. yılını kutlayan Dyo, sektördeki ilk TS ISO 10002:2006 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistem Belgesi’ni alarak müşteri memnuniyetindeki başarısını tescillemişti. Bu konudaki çalışmalarını aralıksız sürdüren şirket, müşterilerinin beklentilerini yakından izleyerek, aldığı sonuçları hızlı bir biçimde ürün ve hizmetlerine yansıtmayı hedefliyor. Müşteri memnuniyetini ölçmek amacıyla; ustalar, Türkiye çapına yayılan Dyo bayileri, Dyo Akademi ustaları, Tüketici Danışma Hattı ve www.birbilenesorun.com.tr gibi farklı kanallarda yürütülen anket çalışmaları sonucunda, Dyo müşterilerinin yüzde 97’sinin Dyo’dan memnun olduğu sonucu ortaya çıktı.

Farklı sektörlerden binlerce Dyo müşterisi, Çağrı Merkezi ve web sitesi aracılığıyla 7/24 Dyo’ya ulaşma imkanına sahip. Geçtiğimiz yıl bilgi almak ya da şikayetlerini iletmek üzere Dyo’ya başvuran müşterilerin yüzde 96’sına aynı gün içinde çözüm sunuldu. Müşterileri ile olan iletişimini daha da güçlendirmek ve hızlı çözümler sunmak amacıyla çalışmalarını sürdüren Dyo, var olan sistemden daha üstün özelliklere sahip yeni CRM altyapısı ile hedeflerine ulaşmakta zorlanmayacak.

http://www.yapi.com.tr/haberler/dyo-musterilerinin--97si-memnun_100876.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!