Foto (soldan sağa): Ar-ge ekibinden Kenan Sabak, Handan Aydın, Serdar Oran, Ahmet Yiğitbaşı, Yasemin Aker
Dyo, uzun süren araştırmalar sonucu yarattığı hybrid teknolojili ürünü Dyojen’i pazara sundu. Dyojen geliştirilmeden önce toplam 3 bin 500 kişiye iç cephe boyasından beklentileri ve isteklerinin sorulduğu bir araştırma yapıldı. Araştırmaya katılanların bin 750’si ev hanımıydı. Tüketicinin iç cephe boyasında ilk beklentisinin kolay temizlenme ve leke tutmama olduğu ortaya çıktı. Dyo’nun Ar-Ge mühendisleri, tüketiciden gelen temizlik ve hijyen talebi doğrultusunda yarattıkları yeni boyaya; kolay uygulanma, silinince yüzeyde parlama yapmama gibi özellikler de kazandırdı. Dyojen’in ismi de düzenlenen bir yarışma sonrası yine halk tarafından belirlenmişti.
Dyo’nun yeni boya markası Dyojen’in tanıtımı Dyo’nun İzmir Çiğli fabrikasında düzenlenen basın toplantısında yapıldı. Yaşar Holding Boya Grubu Başkanı Ahmet Yiğitbaşı ve Dyo Boya Fabrikaları Genel Müdürü Serdar Oran’ın yanı sıra Dyo İnşaat Boyaları Ar-Ge Müdürü Handan Aydın ve Dyo İnşaat Boyaları Pazarlama Müdürü Yasemin Aker'in de hazır bulunduğu toplantıda, Dyojen’in diğer boyalara kıyasla leke tutmamadaki gücü yapılan uygulamalarla gösterildi.
Duvara kolayca uygulanan ve bir kerede çok daha fazla kapatıcılık sağlayan boya ile ustaların boyama süresi de kısalıyor, zamandan ve boyadan tasarruf sağlanıyor. Özellikle iç cephelerde önemli bir temizlik avantajı sunan ürün, soft mat bir görünüme sahip. Dyojen, kokusuz olduğu için sağlığa ve çevreye de dost bir boya. Bu özelliği sayesinde, havaların ısınması beklenmeden dört mevsim uygulanabiliyor. Dyojen’in renk kartelası da tüketicinin en çok tercih ettiği renklerle oluşturuldu.
|