Beyaz Eşyanın 'Önce Müşteri' Diyen Markası Bosch
Bosch, Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ve uluslararası araştırma şirketi KA Araştırma tarafından yürütülen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) 2010’da, beyaz eşya sektöründe müşteri memnuniyetine en çok önem veren lider kuruluş seçildi.
Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ve uluslararası araştırma
şirketi KA Araştırma tarafından yürütülen Türkiye
Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde (TMME) 81 vilayette ve
10 bin 812 müşteri görüşmesi ile bilgisayar destekli telefon anketi (CATI)
yapılarak belirlenen sonuçlar, müşteri memnuniyetinin beyaz eşya sektöründeki
liderini Bosch olarak
belirledi. Bosch’un, 2010 Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’ne göre yine
sektörünün lideri seçilmiş olmasından büyük gurur duyduklarını ifade eden Bosch
Ev Aletleri Pazarlama Müdürü Neylan Süer, şunları söyledi: |