Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ve uluslararası araştırma
şirketi KA Araştırma tarafından yürütülen Türkiye
Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde (TMME) 81 vilayette ve
10 bin 812 müşteri görüşmesi ile bilgisayar destekli telefon anketi (CATI)
yapılarak belirlenen sonuçlar, müşteri memnuniyetinin beyaz eşya sektöründeki
liderini Bosch olarak
belirledi. Bosch’un, 2010 Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’ne göre yine
sektörünün lideri seçilmiş olmasından büyük gurur duyduklarını ifade eden Bosch
Ev Aletleri Pazarlama Müdürü Neylan Süer, şunları söyledi:
“Bugün adı güven kelimesiyle eşanlamlı kullanılan ve sektöründe dünyanın en
büyük firmalarından biri olan Bosch Ev Aletleri, tam 100 yıldır, ‘İnsanların
güvenini kaybetmektense, para kaybetmeyi tercih ederim’ ilkesiyle yönetiliyor.
Bugün Avrupa’nın bir numaralı markası konumundayız ve yenilikçi
teknolojilerimizin yanı sıra aynı zamanda kullanım kolaylığı sunan doğa dostu
teknoloji ve ürünlerimizle öne çıkıyoruz. İnsanlara hayatı kolaylaştıran ürünler
sunuyor, bunu yaparken de en ileri teknoloji ile tasarımın gücünden
faydalanıyoruz. Ürünlerimiz, Türkiye geneline yayılan, her il ve ilçede hizmet
kalitesi yüksek, 1.100 adet Bosch bayilerinde satışa sunuluyor. Satış sonrası
servis hizmetlerimiz ve özelleştirilmiş satış ve pazarlama aktivitelerimizle
tüketicilerimizle buluşuyoruz. Her zaman ‘önce müşteri’ ve ‘güven’ diyerek,
kazandık. Bosch markasına güven duyan tüm tüketicilerimize bir kez daha teşekkür
ederiz”.