Beyaz Eşyanın 'Önce Müşteri' Diyen Markası Bosch

Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ve uluslararası araştırma şirketi KA Araştırma tarafından yürütülen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde (TMME) 81 vilayette ve 10 bin 812 müşteri görüşmesi ile bilgisayar destekli telefon anketi (CATI) yapılarak belirlenen sonuçlar, müşteri memnuniyetinin beyaz eşya sektöründeki liderini Bosch olarak belirledi. Bosch’un, 2010 Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’ne göre yine sektörünün lideri seçilmiş olmasından büyük gurur duyduklarını ifade eden Bosch Ev Aletleri Pazarlama Müdürü Neylan Süer, şunları söyledi:

“Bugün adı güven kelimesiyle eşanlamlı kullanılan ve sektöründe dünyanın en büyük firmalarından biri olan Bosch Ev Aletleri, tam 100 yıldır, ‘İnsanların güvenini kaybetmektense, para kaybetmeyi tercih ederim’ ilkesiyle yönetiliyor. Bugün Avrupa’nın bir numaralı markası konumundayız ve yenilikçi teknolojilerimizin yanı sıra aynı zamanda kullanım kolaylığı sunan doğa dostu teknoloji ve ürünlerimizle öne çıkıyoruz. İnsanlara hayatı kolaylaştıran ürünler sunuyor, bunu yaparken de en ileri teknoloji ile tasarımın gücünden faydalanıyoruz. Ürünlerimiz, Türkiye geneline yayılan, her il ve ilçede hizmet kalitesi yüksek, 1.100 adet Bosch bayilerinde satışa sunuluyor. Satış sonrası servis hizmetlerimiz ve özelleştirilmiş satış ve pazarlama aktivitelerimizle tüketicilerimizle buluşuyoruz. Her zaman ‘önce müşteri’ ve ‘güven’ diyerek, kazandık. Bosch markasına güven duyan tüm tüketicilerimize bir kez daha teşekkür ederiz”.