br />
Ziyaretçi istatistiklerinin ardından fuara katılan firmalar hakkında da kısa
bir bilgilendirmede bulunan Pfeiffer, BAU 2009’da 43 ülkeden 1.920
katılımcının ürünlerini sunma fırsatı elde ettiğini belirtti ve
17 sergi salonundan oluşan 180 bin metrekarelik fuar alanındaki
yerlerin çok önceden tükendiğine dikkat çekerek firmaları hızlı davranmaya
çağırdı.
Pfeiffer,
BAU 2011’de -standlar temelinde- en yüksek katılıma sahip ülkeler
listesinde Türkiye’nin 5’inci sırada yer almasının da önemli bir
gösterge olduğunu vurguladı. Türkiye’nin inovasyon geliştirme bakımından
uluslararası inşaat sektörü için çok önemli bir konuma sahip olduğunu yineleyen
Pfeiffer, Yapı Fuarları / Turkeybuild’in de sektörel fuarcılık alanında eşsiz
olduğunun altını çizdi.
Münih
Yeni Fuar Merkezi’nin, 1998’de faaliyete geçmesinden bu yana dünyanın
en modern fuar merkezlerinden biri olduğunu vurgulayan Reinhard Pfeiffer,
merkezin; işlevsellik ve iletişim alanında standartları belirlediğini
belirtti. BMW, Siemens gibi uluslararası devlerin genel merkezlerine ev
sahipliği yapan Münih kentinin ise, fuara katılım için ayrı bir neden
oluşturduğunu ekledi. Pfeiffer, BAU’u ziyaret etmenin 7 önemli
nedenini ise şöyle sıraladı:
- Pazar liderlerinin ve markaların
buluşması - Tüm önemli sektör temsilcileri, ürünler ve malzemelerin tek bir
çatı altında toplanması - Mimarlar ve mühendisler için dünyanın en büyük
sektörel fuarı olması - İki yıl döngüsü ile üreticilerin BAU’da yenilikleri
sunma fırsatı yakalaması - İnşaatın geleceğiyle ilgili forumlar ve özel
gösteriler - Tasarım, inşaat ve planlamayla ilgili tüm katılımcılar arasında
diyalog kurulması - Mıknatıs Münih: Katılımcıyı sıcak bir şekilde karşılayan
birinci sınıf bir şehir
|