Tüketici Güveni Azaldı
Türkiye’de AVM Yatırımları...
Alışveriş Merkezi Yatırımcıları...
Yedi Yılda 41 AVM Kapandı
Kurumsal Yatırımcıların Gözünden...
AYD, AVM Ziyaretçisini Büyüteç...
Alışveriş Merkezi Yatırımcıları...
AYD Olağan Genel Kurulu Yapıldı
AYD, AVM Tüketici Algı Araştırması Açıklandı
AYD – GfK Türkiye işbirliğiyle, GfK Türkiye’nin araştırma sponsorluğuyla Türkiye genelinde yapılan “Avm Ziyaretçisi Büyüteç Altında IV” araştırması sonuçları 10 Ocak 2013 Perşembe günü AYD tarafından Conrad Otel’de düzenlenen “Algı Konferansı”nda detaylı olarak açıklandı.
AYD “AVM Ziyaretçisi Büyüteç Altında’’ başlığıyla 2012 yılında AVM’leri ziyaret eden tüketicilerin görüşlerini, tercihlerini, duygularını Organize Perakende Sektörü’ne rehber olması amacıyla araştırıp dördüncü kez kitap haline getirdi. AYD – GfK Türkiye işbirliğiyle, GfK Türkiye’nin araştırma sponsorluğuyla Türkiye genelinde yapılan “Avm Ziyaretçisi Büyüteç Altında IV” araştırması sonuçları 10 Ocak 2013 Perşembe günü AYD tarafından Conrad Otel’de düzenlenen “Algı Konferansı”nda detaylı olarak açıklandı.
Konferans, AYD üyeleri, perakende sektörü temsilcileri, danışmanları, tedarikçileri, diğer ilgililer ve medya temsilcilerinin geniş katılımıyla gerçekleştirildi. Konferansın ilk konuşmacısı özel olarak davet edilen ‘Tüketicinin Erkan Abisi’ Erkan Çelebi oldu. Daha araştırma sponsoru GfK Türkiye’nin Genel Müdürü Fulya Durmuş’un konuşmasının ardından İş Geliştirme Yöneticisi Hakan Döngel ve Kalitatif Araştırmalar Proje Yöneticisi Yeşim Yaşa’nın sunumlarıyla sürdü. Araştırma, Konferansın araştırma sponsoru GfK Türkiye uzmanlarınca detaylarıyla tüm katılımcılara sunuldu ve yorumlandı. Kalitatif ve kantitatif tekniklerden birlikte faydalanılarak yapılan araştırma için kantitatif araştırma kapsamında Türkiye genelinde 20 ilde, 1.565 kişiyle yüz yüze görüşüldüğü ve “GfK Shopper Matrix” modeli kullanıldığı açıklandı. Kalitatif aşamada ise “GfK Sociolog.dx” modeli kullanılarak değişik segmentlerdeki alışverişçi iç görüleri online platformda irdelendiği belirtildi. |