Ankastre Krizin Yıldızı Oldu
GFK araştırma şirketinin ankastre ürünler çalışmasına göre, ekonomik krizin etkisiyle geçen yıl beyaz eşya sektörü küçülürken, ankastre ürünlerin satışları, bir önceki yıla göre yüzde 23.5 arttı.
GFK araştırma şirketinin ankastre ürünler çalışmasına göre,
ekonomik krizin etkisiyle geçen yıl beyaz eşya sektörü küçülürken, ankastre
ürünlerin satışları, bir önceki yıla göre yüzde 23.5 arttı. Beyaz eşya sektörü
Ocak-Ekim 2009 döneminde bir önceki yıla göre yüzde 4 küçülürken talep kayması,
ankastre ürünlerin satışını yüzde 23.5 oranında artırdı. Buna göre, 2008'in
Ocak- Ekim döneminde sektörde satılan her 100 büyük beyaz eşyanın 3.2'sini
ankastre ürün oluştururken, 2009'un aynı döneminde ankastre ürünlerin payı yüzde
4.1'e yükseldi. Ankastre ürünlerde en çok 'A' ve 'B' enerji sınıfı ürünler
tercih edildi. |