Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.

2014’te %35 Büyüyen Hilti Türkiye 2015’te 24 Yeni Ürünle Geliyor

Hilti Türkiye, 2014’te yüzde 35 büyüme ile tarihinin en yüksek büyüme rakamını gördü. 2015 yılında en az yüzde 20 büyüme öngören ve Türkiye pazarına 24 yeni ürün sunmaya hazırlanan Hilti Türkiye’nin hedefi, her yıl ortalama yüzde 20 ile inşaat sektörünün üzerinde sürdürülebilir büyümek.

yapi.com.tr
2014’te %35 Büyüyen Hilti Türkiye 2015’te 24 Yeni Ürünle Geliyor

İnşaat sektörünün jenerik markalarından Hilti, 2014 yılını Türkiye pazarında 'pasif yangın durdurucular', 'donatı tarama cihazları', 'elmaslı sistemler' ve 'direkt tespit sistemleri'nde pazar lideri olarak kapattı.

Yangın Yönetmeliği’nin 2009 yılında güncellenmesi ve daha etkin kullanılmaya başlanması ile sektörde yaşanan bilinç artışı, kaliteli, pratik ve güvenilir çözümlere doğru bir yönelme sağladı. Hilti Türkiye ise 4 saate kadar yangın, duman ve gaz yalıtımı sağlayan 'pasif yangın durdurucu' ürün gamında 2014’te yüzde 82 büyüme ile liderlik koltuğuna oturdu.

Hilti’nin 'donatı tarama cihazları', 2014 yılının diğer pazar liderlerinden biri oldu. Türkiye’deki tüm Çevre ve Şehircilik İl Müdürlükleri’nde kullanılan ve binaları adeta röntgen çekerek analiz eden, geleneksel yöntemlere göre 15 kat hızlı olan Hilti’nin donatı tarama sistemi; kentsel dönüşüm sürecinde önemli bir rol oynuyor.

Betonu, içerisindeki donatı ile beraber darbeleme yapmadan delme ve kesme imkanı sunan 'Hilti elmaslı sistemler' ürün grubu, 2014 yılında Türkiye’de yüzde 46 büyüme ile pazar liderliğini güçlendirdi. Tamamı eski tip, ağır ve yavaş hidrolik makinalardan oluşan duvar ve tel kesme makinaları pazarında taşınması, kurulması ve kullanması kolay, ileri teknoloji ürünü olan bu grupta yüzde 82 büyüme sağlandı. Bu teknoloji dönüşümüne markanın inovasyonu da eklenince Hilti Türkiye, elmaslı sistemlerde pazar lideri oldu.

Hilti Türkiye, 2014 yılını 'direkt tespit sistemleri'nde de pazar lideri olarak kapattı. Direkt tespit sistemleri, ahşap, metal plaka ve çeşitli aparatların, çivi ve gaz/barut gücüyle çalışan çivi çakma makineleri sayesinde binalardaki beton/çelik gibi ana malzemelere bağlamasını sağlıyor.

MehmetçikMehmetçik KalayMehmetçik Kalay: Kablosuz ürünlerdeki büyüme artacak

Dünya inşaat sektöründe kablosuz ürünlere doğru bir yönelmenin söz konusu olduğunu belirten Hilti Türkiye ve Orta Asya Genel Müdürü Mehmetçik Kalay, sektördeki bu trendin en az kablolu ürünler kadar iyi performansa sahip kablosuz ürünleri olan Hilti Türkiye’ye ivme kazandırdığını belirtti. 2014 yılında kablosuz ürün gamında yaklaşık yüzde 86 gibi yüksek bir büyüme yaşadıklarına dikkat çeken Kalay, “Kablo çekme derdine son veren kablosuz ürünler, kablo kopması nedeniyle yaşanan maliyeti sıfıra indiriyor. Ayrıca bu ürünler daha pratik kullanım avantajıyla verimliliğin artmasını sağlıyor. Kablosuz ürünlerdeki büyümenin artacağına inanıyoruz. Kablosuz ürünlerin payı 5 yıl önce yüzde 1 iken 3 yıl içinde yaklaşık yüzde 10 seviyesine çıktı. 2020’ye kadar yüzde 50 seviyelerine ulaşacağını düşünüyoruz” diye konuştu.

2015’te çalışan sayısında yüzde 13 artış hedefleniyor

Hilti’nin çalışanlarına azami derecede değer veren bir marka olduğunu ifade eden Kalay, “Hilti Türkiye olarak, Great Place to Work Turkey (Türkiye’nin En İyi İşverenleri) değerlendirmesinde 50-500 arası çalışanı olan şirketler kategorisinde 2014’te 9. olduk. 2015’te çıtayı daha da yukarılara taşımayı hedefliyoruz” dedi. Hilti Group içerisinde bir ilk olan açık ofis konseptine geçiş yapmaları açısından 2014 yılının Hilti Türkiye ekibi için ayrı bir öneminin olduğunu belirten Kalay, 'kimse birşeye sahip değil, herkes herşeye sahip' ana fikri ile dizayn edilen açık ofislerinde Hilti Türkiye çalışanları için langırt ve dinlenme salıncağından, anne bakım ve siesta odasına kadar pek çok ayrıntının düşünüldüğünü anlattı.

Kalay, “Bir yılda çalışan sayımızda yaklaşık yüzde 10 artış sağlayarak, 2014 Aralık sonu itibariyle 192 kişi olduk. Hilti Türkiye olarak bugüne kadar mevcut çalışanlarımızın yaptığı iş hacmi itibariyle son 4 yıl içerisinde ortalama yüzde 30 büyüme gerçekleştirerek, gelişen ülkeler içerisinde ilk 10 pazar arasında yer alıyoruz. 2015 yılı içinse yaklaşık yüzde 13’lük bir artış ile 217 kişi olmayı hedefliyoruz” diyerek sözlerini tamamladı.

440 milyon TL yatırım yapan Hilti, inşaat sektörünün ihtiyaçlarını iyi analiz edebilme hedefiyle dünya çapında her gün yaklaşık 200 bin müşteri ile iletişim kuruyor. Merkez ofisi İstanbul’da bulunan Hilti Türkiye; İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya, Bursa ve Adana Bölge Müdürlükleri’nde görev yapan 192 çalışanı ile faaliyetlerini sürdürüyor.

http://www.yapi.com.tr/haberler/2014te-35-buyuyen-hilti-turkiye-2015te-24-yeni-urunle-geliyor_128369.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!