Schattdecor, Almanya’nın Köln kentinde
gerçekleştirilen 'Interzum 2011 Fuarı'nda en çok ilgi çeken
firmalardan biri oldu. Schattdecor'un yenilikçi ürünlerini paylaştığı trend
sunumun izleyiciler tarafından beğeniyle karşılandığını aktaran
Schattdecor Pazarlama Şefi Roland Auer, "3D-Lab ve dijital
Visions by Schattdecor ile mobilya ve zemin yüzeylerindeki yaratıcı yeteneğimizi
etkin bir şekilde ortaya koyma fırsatı bulduk" dedi.
Dokunsal yüzeyler, Interzum 2011 Fuarında Schattdecor tarafından gösterime
sunulan dekorların ana konusunu oluşturdu. Dekor uzmanları tarafından
geliştirilerek gerçeklik hissi yaratan, yenilikçi dekorlar; Carolina Oak,
Canterbury Meşe ve Taormina Karaağaç fuar kapsamında görücüye çıktı. Finish
Folyo-Dekorlarında ise; Mendocino Pine ve Pasadena Meşesi yeni Smartfoil
3D-Jenerasyonunun temsilcisi olarak ilgililerin beğenisine sunuldu.
CPL kategorisinde son derece hareketli ve göz alıcı 'Pure Essence', 'Tomorrow
Souvenior' ve 'Industrial Heritage' dekorları, 'canyon Natural Oak' dekoru ile
birlikte 2011-2012 temalarının sunulduğu bölümde tanıtıldı. Ayrıca aynı mekanda
'Rijeka oak', 'Nancy elm' ve 'alcantra oak' gibi en yeni dekorlara da yer
verildi.
Riyeka Oak
Riyeka Oak dekoru, hafif yumuşak dokusu ve negatif budakları ile sakin bir
görünüme sahip. Öz çizgileri ve küçük dalları ise yoğun çizgili yapısını
yumuşatıyor.
Nancy Rüster
Dekor yeniliği olan Nancy Rüster, çok talep edilen, sayısız efektleri olan
zarif bir yapıya sahip. Küçük çapraz şeritler ve yansımalar bu karaağacın tipik
özelliklerini ortaya koyuyor. 50 ve 60’lı yıllardaki trendlerden esinlenen
dekor, harmonik bir etki bırakırken oldukça modern bir hava da yaratıyor.
Alcantara Ash
İnce renk oyunlarına sahip, özellikle doğala yakın işlenmiş odun kalbi
yapısı, oldukça inandırıcı bir şekilde gerçek ağaç karakterini ortaya koyuyor.
Dar, ince ve yaş halkalar, açık renkli bölümlere gömülmüş çizgili koyu alanlar
bu dekorun tipik özelliğini oluşturuyor.
Dijital baskı dekorları, Schattdecor’un Salon 6'da bulunan Piazza standında
ve salon 4.2’de gösterime sunuldu. Yaklaşık 30 adet HPL şeklindeki dijital baskı
özellikle içmimarlar ve tasarımcılar tarafından büyük ilgi gördü.
Fuarın ikinci günü akşamı düzenlenen ve 600’den fazla misafirin katıldığı
geleneksel Schattdecor-Partisi fuar katılımının zirve noktasını oluşturdu. Türk
antep fıstıkları ve Amerikan Hotdogları ile Schattdecor, Türkiye ve ABD’deki
yeni üretim tesislerinin açılışını da kutlamış oldu. Yönetim kurulu başkanı
Reiner Schulz, Schattdecor’un dünya çapında başarılı olmasında son derecede
büyük rol oynayan eski pazarlama müdürü Hartwig Dickten’in uzun yıllar süren
işbirliği ve çalışması için teşekkür edip minnettarlığını bir hediye ile ifade
etti.
|