Schattdecor, Interzum 2011 Fuarında Büyük Beğeni Topladı



Schattdecor, Almanya’nın Köln kentinde gerçekleştirilen 'Interzum 2011 Fuarı'nda en çok ilgi çeken firmalardan biri oldu. Schattdecor'un yenilikçi ürünlerini paylaştığı trend sunumun izleyiciler tarafından beğeniyle karşılandığını aktaran Schattdecor Pazarlama Şefi Roland Auer, "3D-Lab ve dijital Visions by Schattdecor ile mobilya ve zemin yüzeylerindeki yaratıcı yeteneğimizi etkin bir şekilde ortaya koyma fırsatı bulduk" dedi.



Dokunsal yüzeyler, Interzum 2011 Fuarında Schattdecor tarafından gösterime sunulan dekorların ana konusunu oluşturdu. Dekor uzmanları tarafından geliştirilerek gerçeklik hissi yaratan, yenilikçi dekorlar; Carolina Oak, Canterbury Meşe ve Taormina Karaağaç fuar kapsamında görücüye çıktı. Finish Folyo-Dekorlarında ise; Mendocino Pine ve Pasadena Meşesi yeni Smartfoil 3D-Jenerasyonunun temsilcisi olarak ilgililerin beğenisine sunuldu.

CPL kategorisinde son derece hareketli ve göz alıcı 'Pure Essence', 'Tomorrow Souvenior' ve 'Industrial Heritage' dekorları, 'canyon Natural Oak' dekoru ile birlikte 2011-2012 temalarının sunulduğu bölümde tanıtıldı. Ayrıca aynı mekanda 'Rijeka oak', 'Nancy elm' ve 'alcantra oak' gibi en yeni dekorlara da yer verildi.



Riyeka Oak

Riyeka Oak dekoru, hafif yumuşak dokusu ve negatif budakları ile sakin bir görünüme sahip.  Öz çizgileri ve küçük dalları ise yoğun çizgili yapısını yumuşatıyor.



Nancy Rüster

Dekor yeniliği olan Nancy Rüster, çok talep edilen, sayısız efektleri olan zarif bir yapıya sahip. Küçük çapraz şeritler ve yansımalar bu karaağacın tipik özelliklerini ortaya koyuyor. 50 ve 60’lı yıllardaki trendlerden esinlenen dekor, harmonik bir etki bırakırken oldukça modern bir hava da yaratıyor.



Alcantara Ash

İnce renk oyunlarına sahip, özellikle doğala yakın işlenmiş odun kalbi yapısı, oldukça inandırıcı bir şekilde gerçek ağaç karakterini ortaya koyuyor. Dar, ince ve yaş halkalar, açık renkli bölümlere gömülmüş çizgili koyu alanlar bu dekorun tipik özelliğini oluşturuyor.

Dijital baskı dekorları, Schattdecor’un Salon 6'da bulunan Piazza standında ve salon 4.2’de gösterime sunuldu. Yaklaşık 30 adet HPL şeklindeki dijital baskı özellikle içmimarlar ve tasarımcılar tarafından büyük ilgi gördü.



Fuarın ikinci günü akşamı düzenlenen ve 600’den fazla misafirin katıldığı geleneksel Schattdecor-Partisi fuar katılımının zirve noktasını oluşturdu. Türk antep fıstıkları ve Amerikan Hotdogları ile Schattdecor, Türkiye ve ABD’deki yeni üretim tesislerinin açılışını da kutlamış oldu. Yönetim kurulu başkanı Reiner Schulz, Schattdecor’un dünya çapında başarılı olmasında son derecede büyük rol oynayan eski pazarlama müdürü Hartwig Dickten’in uzun yıllar süren işbirliği ve çalışması için teşekkür edip minnettarlığını bir hediye ile ifade etti.