Cube koleksiyonu
Kale Grubu, tüketicilerine sunduğu bütünsel banyo
çözümlerini, alışıldık tasarımlardan her yönüyle farklı, bireyin sunulmuş olanla
sınırlı kalmadığı, kendini özgürce ifade edebileceği bir koleksiyon olan
Cube&Dot ile sürdürüyor. Genç tasarımcı Tamer
Nakışçı imzasıyla hayat bulan Cube&Dot Koleksiyonu
ile Kale Grubu, seramik, vitrifiye ve banyo mobilyalarında uyumlu tasarımlarla
kolaylık sunarken, nihai kullanıcıları da kendi tasarımlarını oluşturmaya davet
ediyor.
Kale Grubu, banyolarda bütünsel çözümleri
destekleyen “Yapıda Uyum Stratejisi” çerçevesinde yeni ve özgün
bir tasarım anlayışını simgeleyen Cube&Dot Koleksiyonu’nu tüketicilerle
tanıştırmaya hazırlanıyor. Günümüz biçim anlayışına yeni bir yorum getiren
Cube&Dot Koleksiyonu ile Kale Grubu, tüketicilere seramik, vitrifiye ve
banyo mobilyalarından oluşan bir “tasarım platformu” sunuyor.
Genç tasarımcı Tamer Nakışçı’nın imzasıyla hayat bulan koleksiyon, Kale
Grubu’nun yeni tasarım anlayışının örneği olarak; estetik, işlevsel, eğlenceli,
trendi yakalayan, özgün, çözüm odaklı ve ulaşılabilir tasarımı simgeliyor.
Dot
koleksiyonu
Banyolarda uyumlu tasarımı vaat eden koleksiyon
aracılığıyla Kale Grubu, tasarımı, nihai tüketicinin kendi zevkiyle ve
tercihleriyle yönlendirmesine imkân verecek kadar içselleştiriyor. Cube ve Dot
Koleksiyonu, bu etkileşimi, dijital ortama da taşıyarak bir ilke imza atıyor ve
kullanıcılara www.cubeanddot.com internet adresi üzerinden
kendi mekânlarını tasarlayabilecekleri bir araç sunuyor.
Kale’den ezber bozan tasarım anlayışı
Kale
Grubu markaları olarak, yıllardan bu yana oluşturulan tasarım geleneğiyle
yenilikçi olmayı hedefleyerek tüketicilerine seçerken, uygularken, kullanırken
kolaylık sağlayan uyumlu tasarım ve hizmetler sunmaya odaklandıklarını belirten
Kaleseramik Pazarlama Müdürü Burak Orhun, tüketicilere kendi
hayal güçleri doğrultusunda şekillendirebilecekleri bir araç sunduklarını
iletti.
Cube&Dot Koleksiyonu’nun tüketiciyi tasarım sürecine dâhil
ettiğini vurgulayan Orhun, “Bu yeni koleksiyonumuzla hem seramik, vitrifiye ve
banyo mobilyaları ile birbirini tamamlayan bir banyo çözümü sunuyoruz hem de bu
ürünlerle birlikte yaşayacak tüketicileri tasarımına dâhil olmaya davet
ediyoruz” dedi.
Tasarım sürecinde Kale Grubu ile bütünsel bir anlayış
içerisinde hareket ettiğine işaret eden Cube&Dot Koleksiyonu’nun tasarımcısı
Tamer Nakışçı, “Tasarımın ruhunu bütün banyoya yansıtan
seramik, vitfiye ve banyo mobilyası tasarımları gerçekleştirdik” dedi. Nakışçı,
koleksiyonda yalınlığı korurken, hem tasarım, hem de üretim teknolojileri
açısından sınırları zorlayan, akılcı ve çarpıcı çözümler ve detaylar
kullanıldığının altını çizdi.
“Cube&Dot Koleksiyonu ile amacımız
sadece banyo ve seramik dünyasında yeni bir şeyler söylemek değil, bu ürünü
kullanacak olan mimarların ve son kullanıcıların neler söyleyeceklerini, onların
elinde bu ürünün nasıl şekillendiğini, yaratıcılıklarının onları nerelere
götürdüğünü görmek” ifadesini kullanan Nakışçı, ürünün tasarım ve üretim
sürecinden sonra serüveninin insanlarla birlikte gelişmeye devam edeceğine
dikkat çekti.
Tamer NAKIŞÇI
kimdir Tasarım kariyerine 2004 yılında Milano’da FIAT’ın
konsept tasarım laboratuarında adım atan Tamer Nakışçı, 2005 yılında Nokia için
tasarladığı şekil değiştirebilen telefon “888” ile ilk uluslararası ödülü olan
Nokia Benelux Design Awards’ı kazandı. Avrupa Birliği tarafından belirlenen
“Avrupa’nın yaratıcı geleceğini şekillendirecek 100 genç yetenek” arasına giren
Nakışçı, 2009 Avrupa Yenilikçilik ve Yaratıcılık yılı kapsamında Brüksel’de
düzenlenen Yaratıcılık Forumu’nda İstanbul’u temsil etti. Tasarımda yenilikçi ve
kalıcı çözümler getirebilmek için öncelikle geleceğe dair güçlü bir kişisel
vizyona sahip olmak gerektiğine inanan Nakışçı’nın “yenilikçi, duygusal ve
futuristik” olarak tanımlanabilecek fikir ve hayalleri, çarpıcı biçimlerde
tasarımlarına yansıyor. Tamer Nakışçı, çalışmalarını 2006 yılında İstanbul’da
kurduğu stüdyosunda sürdürüyor.
Cube koleksiyonu ile yaratılan
diğer uygulama örneklerini görmek için lütfen
ilerleyiniz.
Cube koleksiyonu
Cube koleksiyonu
|