br />
‘Executive’ serilerin ortak hikayesi, (Frame ve Massive)
Fonksiyonelliğin, kalitenin olmazsa olmaz olduğu ofis mobilyası sektöründe daha güçlü bir dil kullanmak isteyen marka ‘kullanıcının hayata karşı duruşun’, ‘kimliğin’ ‘statünün’ baz alındığı bir seri yarattı.
Serinin oluşturulmasında temel fikir, ‘uzun ve yorucu saatlerin geçirildiği ofislerde, kişilere verimli çalışma ortamını sağlayacak ürünlere sahip olmanın ötesinde bir anlam taşımalıdır’ fikri. Araştırmalar ispatlıyor ki; kişisel tercihleri ile çevrelenen kişi konforlu, motivasyonu ve konsantrasyonu yüksek kişidir.
Gerek çalışma odası takımlarında, gerekse ortak mekanlar için hazırlanan tasarımlarda başlangıç noktası; üründe var olması gereken fonksiyonel beklentileri karşılamanın ötesine bir adım daha atmak, kullanıcının hem çalışma sürecinde, hem de dinlenme vakitlerinde özerk hissetmesini sağlamak.
Bu amacı destekleyen bir diğer özellik, serilerin arasında hedeflenen takımlar arası birim alışverişi olarak karşımıza çıkıyor. Ürünler; formları, malzemeleri ve bunların kullanım dilleri gereği, karma takımlar oluşturabilecek doğada ve dolayısıyla, kullanıcı / iç mimar mekanda klişelerden uzak kendi tarzını yaratma imkanına sahip.
Ürünlerde önerilen teknolojik girdiler, ürünlerle entegre edilerek, gösterişten çok konforu arttırma amaçlı kullanıldı. Hedef, bu yolla ürünleri insani ölçekte tutmak, kullanıcı dostu kılmak olarak belirlendi.
|