Yüzyıllar önce en üstün medeniyetlerin yaşam mekanlarını süsleyen doğal taş
mozaikler, şimdi Kale markasının önderliğinde, yine en ihtişamlı
haliyle mekânlarınıza ve yaşamınıza anlam katıyor.
Üstün kalite anlayışı,
özel tasarımları ve 50 yılı aşkın deneyimiyle yapı sektörünün en büyük
oyuncularından Kaleseramik, doğal taşın sunduğu her güzelliği
Kale Doğal Taş ile tüketicilerin ve profesyonellerin beğenisine
sunuyor.
14
Mayıs 2010 Cuma günü Barbaros Point Hotel’de
Kaleseramik Satış ve Pazarlama Genel Koordinatörü Bahadır
Kayan, Kaleseramik Pazarlama Müdürü Burak Orhun ve
Kale Doğal Taş Stratejik İş Birimi Müdürü Sibel Hızlan’ın
katılımı ile gerçekleşen basın toplantısında Kale Doğal Taş
hakkında bilgi verildi. Kaleseramik Pazarlama Müdürü Burak
Orhun konuşmasında doğal taş sektörüne atılan adım ve pazardaki 2010
hedeflerini aktarırken, Sibel Hızlan ise Kale Doğal Taş’ın ürün
gamı ve 2010 yılı için tasarlanan koleksiyonları hakkında bilgi verdi.
Kale, Uzmanlığını Doğal Taşa Taşıyacak
Toplantıda, Kale Grubu’nun
seramik sektöründeki deneyim ve uzmanlığını doğal taş sektörüne de taşımayı
hedeflediği vurgulanırken Kale Doğal Taş’ın profesyonellere üstün hizmet vermek
hedefiyle yola çıktığının altı çizildi. Dağıtım kanallarında, yeni showroom
konseptinin geliştirildiği ve bu konsept içinde Kale Doğal Taş koleksiyonlarının
özel sunum teknikleri ve ambiyanslarla kurgulandığı kaydedildi.
Doğal
taşın gerek karo seramiklerle oluşturduğu özgün tasarımlar, gerekse tüm
tamamlayıcı aksesuarları ile doğal taş kombinasyonları halinde profesyonellerin
ve nihai tüketicilerin beğenisine sunulacağının ifade edildiği toplantıda, Doğal
Taş koleksiyonlarına 30 münhasır Kale bayisinde sergilendiği açıklandı. Yıl
sonuna kadar Kale Doğal Taş teşhirlerinin 50 bayiye ulaşmasının hedeflendiği de
belirtildi. Kaleseramik Usta Kulubü KaleTech’in de satış sonrası hizmetlerle
ilgili destek sağlandığı vurgulandı.
Beau Ideal, Rustik, Mozaik ve
Lavabo&Reçine Aksesuar Koleksiyonları olarak segmentlere ayrılmış olan Kale
Doğal Taş ürünlerinin 40’ı aşkın ülkeye ihraç edildiği, söz konusu ülkelerde bu
pazarların ihtiyaçları doğrultusunda sürekli canlı tutulduğu ve geliştirildiği
açıklandı.
|