Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU

Yenilenen AkzoNobel Marshall Küresel Bir Marka Olacak

Geçtiğimiz yıldan bu yana çalışmaları küresel olarak sürdürülen AkzoNobel Yenilenme Hareketi’nin Türkiye’deki ayağı olan AkzoNobel Marshall, kurumsal kimliği, mağaza yapılanması, bayi ve satış noktası sistemleri ile ürün ve hizmet yelpazesini de yeniledi. Marshall’ın yenilenme süreci ve 2012 hedefleri, AkzoNobel Marshall Genel Müdürü Dick

yapi.com.tr
Yenilenen AkzoNobel Marshall Küresel Bir Marka Olacak

Foto: Marshall Pazarlama Müdürü Alp Akgünlü (solda) ve AkzoNobel Marshall Genel Müdürü Dick Velings

Geçtiğimiz yıldan bu yana çalışmaları küresel olarak sürdürülen AkzoNobel Yenilenme Hareketi’nin Türkiye’deki ayağı olan AkzoNobel Marshall, kurumsal kimliği, mağaza yapılanması, bayi ve satış noktası sistemleri ile ürün ve hizmet yelpazesini de yeniledi. Marshall’ın yenilenme süreci ve 2012 hedefleri, AkzoNobel Marshall Genel Müdürü Dick Velings’in ev sahipliğinde ve AkzoNobel Marshall Pazarlama Müdürü Alp Akgünlü’nün katılımıyla Pera Palas Oteli'nde gerçekleştirilen bir basın toplantısında açıklandı. Toplantıda, Cüneyt Özdemir’in hazırladığı Marshall’ın 58 yıllık tarihini anlatan belgesel film de sunuldu.

“Arkamızda büyük bir miras, önümüzde heyecan verici bir gelecek var”

Toplantıda yaptığı açılış konuşmasına yenilenmenin değişim, heyecan, fark yaratmak ve geleceği şekillendirmek olduğunu vurgulayan AkzoNobel Marshall Genel Müdürü Dick Velings, “Büyük değişikliklerin ve büyümenin olduğu 2011’i çok başarılı geçirdik. Rengin gücüne inanıyor ve hem küresel hem de yerel olarak yürüttüğümüz 'Renklendir Hayatı' programımızla kendimizi, Türkiye’de ve dünyadaki insanların hayatında pozitif bir fark yaratmaya adamış bulunuyoruz. Türkiye’de ve dünyada yüz binlerce insana ilham veriyor, onların hayatını değiştiriyoruz. Arkamızda 58 yıllık büyük bir miras, önümüzde heyecan verici bir gelecek var. Köklü geçmişimize, dünyanın bir numaralı boya markası AkzoNobel’in küresel perspektifini de ekleyerek, yenileniyoruz” dedi. 

Yenilenme hareketi, 14 marka ve 54 pazarı kapsayan küresel bir girişim

AkzoNobel'in dekoratif boyalar grubunun 14 marka ve 54 pazarı kapsayan markalarını dünyanın her yerinde aynı görsellik ve duyguyu yakalamak için yenilediğini kaydeden AkzoNobel Marshall Pazarlama Müdürü Alp Akgünlü de, Nisan 2011’de Vietnam ve Kanada’da başlayan ve 'tam anlamıyla küresel bir girişim' olarak tanımladığı sürecin, 2013 yılına kadar 54 pazarı kapsayacak şekilde tamamlanacağını açıkladı. AkzoNobel Marshall'in de bu yenilenme hareketi kapsamında Türkiye’nin ve dünyanın efsane küresel markalarından biri olma yolunda ilerlediğini söyleyen Akgünlü, şöyle konuştu:

"Logomuzu yenilerken, tüketicilerimizin de hayatlarını kolaylıkla yenilemeleri için birçok çözüm ve hizmetlerle geliyoruz. Küresel bilgi ve teknolojilerle geliştirilmiş yepyeni ve benzersiz ürünler, modernize edilmiş ve yaşayan mekanlar haline getirilen satış noktalarımız, en hızlı şekilde ve yıllarca canlılığını koruyan renklere ulaşılabilmesi için renk makinelerinin yaygınlaştırılması, iPhone ve online hizmetlerle renk danışmanlıklarının alınması ve renk kullanımlarını cesaretlendirmek için trend renk koleksiyonlarının ve dekorasyon fikirlerinin sunulması gibi birçok uygulama ve renklerimiz ile tüketicilerimizin hayatını renklendirmek  istiyoruz".



Yeni Marshall logosu hayata daha fazla renk, yenilik ve enerji katma iddiasını taşıyor

Küresel olarak 14 AkzoNobel dekoratif boya markasında gerçekleştirilen yenilenme ile Marshall’ın logosu da yenilendi. İnsanların hayatında bir damla boya ile fark yaratmayı hedefleyen Marshall, yenilenen logosuyla daha renkli, dinamik, yeniliklere ve yaratıcılığa açık, hayatı kolaylaştıran, enerjik ve eğlenceli bir kimliğe büründü.  

6,2 milyon ürün ambalajı yenilendi ve 3 bin 500 Marshall bayisi yeni tabelaları ile tüketicileri karşılıyor

AkzoNobel Marshall, yenilenme sürecinde öncelikle pazarda altı milyon iki yüz bin adet ürün ambalajını yeniden, yeni kurumsal kimlik ve logosuyla etiketledi. Bu kapsamda 3 bin 500 Marshall satış noktasının tabelaları yenilendi. Ayrıca, Marshall satış noktaları, Türkiye’de ilk kez tüketicilerin boya yapma sürecini kolaylaştıran, ilham almalarını sağlayan mükemmel bir yapıya dönüştürülen mağaza tasarımı uygulamalarına da başladı.
 
Marshall Anında Renk Makineleri hızla satış noktalarında yaygınlaştırılıyor

AkzoNobel Marshall, tüketicilerine, hazır renk koleksiyonlarından ürün sağlayabildiği gibi onların hayallerinin de ötesine geçmek amacıyla renklendirme sistemlerini de tamamen yeniledi. Marshall Anında Renk Makineleri sayesinde tüketiciler, artık gönüllerine hapsolmuş tüm renkleri kullanarak, ev dekorasyonlarını en mükemmel tonlar ile tamamlayabiliyor. AkzoNobel Marshall, şu anda tüm yapı marketlerde ve binin üzerinde Marshall satış noktasında mevcut olan Anında Renk Makineleri’ni, daha da yaygınlaştırmayı hedefliyor. 

Yenilikçi ürün ve teknolojiler Marshall laboratuarlarında geliştirildi

AkzoNobel Marshall, 2011 yılından bu yana çalışmalarına hız kattığı küresel marka yolculuğunda, yenilikçi ürün ve teknolojilerin kullanımını dünya çapında kolaylaştırmayı, en önemli hedeflerinden biri olarak belirledi. Bu hedefle, Marshall laboratuarlarında geliştirilen ve 'rengarenk bir gelecek için önce hijyen' diyerek pazara bir ilk olarak sunulan Gümüş İyonlu Hijyen ürünü, AkzoNobel’in faaliyet gösterdiği ülkelerdeki pazarlarda da yerini aldı. Marshall Hijyen, içerdiği gümüş iyonlarıyla mikropları yok ederek, hijyen konusunda standartları belirliyor. Antimikrobiyal yapısı sayesinde mikroplara dayanıklı, bakteri üretmeyen, küf ve mantarlara karşı on bin kat daha fazla koruma sağlıyor.



İç ve dış cephe için benzersiz ürünler

AkzoNobel Marshall, hem iç mekan hem de dış cepheler için ürünlerin sunumunu da gerçekleştirdi. Dış cepheleri koruyan Masterpro Ailesi’nde içeriğinde yüzde 100 saf akrilik barındıran Masterpro Saf Akrilik ve en önemli özelliği -20ºC ve +80ºC hava koşullarında elastikiyet sağlayarak yayılmak olan Masterpro Elastomerik adı altında iki yenilikçi ürün bulunuyor. Her iki ürün de dış cephe boyalarında işin uzmanları ve son kullanıcının en üstün beklentilerine cevap vermek üzere, yıllarca dayanıyor ve canlı renkler vaat ediyor.

Enerji tasarrufu da sağlayan yeni nesil özel ürünler

AkzoNobel Marshall, yenilenme hareketi kapsamında genel olarak hem aile hem de ülke ekonomisinde büyük bir bütçe açığına neden olan enerji harcamalarını düşürerek, çevreye dost ürünler geliştirme stratejisini de ilerletti. Bu yaklaşımla loş ve dar mekanları, var olan aydınlatma ve ışığı maksimum düzeyde yansıtarak ferahlatan ve daha da aydınlatan Marshall Light&Space boyaları ve yaz aylarındaki yoğun güneş ışınlarını yansıtarak, yüzeylerin daha az ısınmasını sağlayan Marshall Keep Cool dış cephe ürünü geliştirildi.

Aydınlık ve ferah mekanlar için Light&Space

Marshall Light&Space sayesinde iç mekanlar renk tonu ne olursa olsun daha ferah ve geniş görünüyor. Aynı zamanda daha az aydınlatma enerjisi harcanacağından dolayı ürünler enerji tasarrufuna da büyük katkı sağlıyor.

Keep Cool güneş ışınlarını yansıtarak yüzeylerin daha az ısınmasını sağlıyor

Alman ZAE Laboratuarları tarafından test edilip onaylanan Marshall Keep Cool dış cephe ürünü ise güneş ışınlarını yansıtarak yüzeyden uzaklaştırıyor. Böylece artık koyu renk tercihlerinde bile mükemmel sonuç verirken, +4C’ye kadar ısı farkı yaratıyor. Marshall Keep Cool, klima ile soğutma yerine, daha doğal bir serinlik ve tasarruf vaat ediyor.

Trend yaratan renk kombinasyonları, hayata en dekoratif şekilde giriyor

AkzoNobel Estetik Merkezi tarafından beş kıtadan gelen renk uzmanları, dekoratörler, iç mimarlar, modacılar ve sosyal psikologlar bir sonraki yılın renklerini bilimsel bir uzmanlıkla değerlendirerek, Uluslararası Renk Akımları kataloglarında Marshall tüketicileri ile buluşturuyor, renkler en güzel halleri ile duvarlarda yer alarak, dekorasyonu tamamlıyor.

ETİKETLER: firma
http://www.yapi.com.tr/haberler/yenilenen-akzonobel-marshall-kuresel-bir-marka-olacak_91518.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!