Foto: Marshall Pazarlama Müdürü Alp Akgünlü (solda) ve AkzoNobel
Marshall Genel Müdürü Dick Velings
Geçtiğimiz yıldan bu yana çalışmaları küresel olarak sürdürülen AkzoNobel Yenilenme Hareketi’nin Türkiye’deki ayağı
olan AkzoNobel Marshall, kurumsal kimliği, mağaza yapılanması,
bayi ve satış noktası sistemleri ile ürün ve hizmet yelpazesini de yeniledi.
Marshall’ın yenilenme süreci ve 2012 hedefleri, AkzoNobel Marshall Genel Müdürü
Dick Velings’in ev sahipliğinde ve AkzoNobel Marshall Pazarlama
Müdürü Alp Akgünlü’nün katılımıyla Pera Palas Oteli'nde gerçekleştirilen bir basın
toplantısında açıklandı. Toplantıda, Cüneyt Özdemir’in hazırladığı Marshall’ın
58 yıllık tarihini anlatan belgesel film de sunuldu.
“Arkamızda büyük bir miras, önümüzde heyecan verici bir gelecek
var”
Toplantıda yaptığı açılış konuşmasına yenilenmenin değişim, heyecan, fark
yaratmak ve geleceği şekillendirmek olduğunu vurgulayan AkzoNobel Marshall Genel
Müdürü Dick Velings, “Büyük değişikliklerin ve büyümenin olduğu
2011’i çok başarılı geçirdik. Rengin gücüne inanıyor ve hem küresel hem de yerel
olarak yürüttüğümüz 'Renklendir Hayatı' programımızla kendimizi, Türkiye’de ve
dünyadaki insanların hayatında pozitif bir fark yaratmaya adamış bulunuyoruz.
Türkiye’de ve dünyada yüz binlerce insana ilham veriyor, onların hayatını
değiştiriyoruz. Arkamızda 58 yıllık büyük bir miras, önümüzde heyecan verici bir
gelecek var. Köklü geçmişimize, dünyanın bir numaralı boya markası AkzoNobel’in
küresel perspektifini de ekleyerek, yenileniyoruz” dedi.
Yenilenme hareketi, 14 marka ve 54 pazarı kapsayan küresel bir
girişim
AkzoNobel'in dekoratif boyalar grubunun 14 marka ve 54 pazarı kapsayan
markalarını dünyanın her yerinde aynı görsellik ve duyguyu yakalamak için
yenilediğini kaydeden AkzoNobel Marshall Pazarlama Müdürü Alp
Akgünlü de, Nisan 2011’de Vietnam ve Kanada’da başlayan ve 'tam
anlamıyla küresel bir girişim' olarak tanımladığı sürecin, 2013 yılına kadar 54
pazarı kapsayacak şekilde tamamlanacağını açıkladı. AkzoNobel Marshall'in de bu
yenilenme hareketi kapsamında Türkiye’nin ve dünyanın efsane küresel
markalarından biri olma yolunda ilerlediğini söyleyen Akgünlü, şöyle konuştu:
"Logomuzu yenilerken,
tüketicilerimizin de hayatlarını kolaylıkla yenilemeleri için birçok çözüm ve
hizmetlerle geliyoruz. Küresel bilgi ve teknolojilerle geliştirilmiş yepyeni ve
benzersiz ürünler, modernize edilmiş ve yaşayan mekanlar haline getirilen satış
noktalarımız, en hızlı şekilde ve yıllarca canlılığını koruyan renklere
ulaşılabilmesi için renk makinelerinin yaygınlaştırılması, iPhone ve online
hizmetlerle renk danışmanlıklarının alınması ve renk kullanımlarını
cesaretlendirmek için trend renk koleksiyonlarının ve dekorasyon fikirlerinin
sunulması gibi birçok uygulama ve renklerimiz ile tüketicilerimizin hayatını
renklendirmek istiyoruz".
Yeni Marshall logosu hayata daha fazla renk, yenilik ve enerji katma
iddiasını taşıyor
Küresel olarak 14 AkzoNobel dekoratif boya markasında gerçekleştirilen
yenilenme ile Marshall’ın logosu da yenilendi. İnsanların hayatında bir damla
boya ile fark yaratmayı hedefleyen Marshall, yenilenen logosuyla daha renkli,
dinamik, yeniliklere ve yaratıcılığa açık, hayatı kolaylaştıran, enerjik ve
eğlenceli bir kimliğe büründü.
6,2 milyon ürün ambalajı yenilendi ve 3 bin 500 Marshall bayisi yeni
tabelaları ile tüketicileri karşılıyor
AkzoNobel Marshall, yenilenme sürecinde öncelikle pazarda altı milyon iki yüz
bin adet ürün ambalajını yeniden, yeni kurumsal kimlik ve logosuyla etiketledi.
Bu kapsamda 3 bin 500 Marshall satış noktasının tabelaları yenilendi. Ayrıca,
Marshall satış noktaları, Türkiye’de ilk kez tüketicilerin boya yapma sürecini
kolaylaştıran, ilham almalarını sağlayan mükemmel bir yapıya dönüştürülen mağaza
tasarımı uygulamalarına da başladı. Marshall Anında Renk
Makineleri hızla satış noktalarında yaygınlaştırılıyor
AkzoNobel Marshall, tüketicilerine, hazır renk koleksiyonlarından ürün
sağlayabildiği gibi onların hayallerinin de ötesine geçmek amacıyla renklendirme
sistemlerini de tamamen yeniledi. Marshall Anında Renk Makineleri sayesinde
tüketiciler, artık gönüllerine hapsolmuş tüm renkleri kullanarak, ev
dekorasyonlarını en mükemmel tonlar ile tamamlayabiliyor. AkzoNobel Marshall, şu
anda tüm yapı marketlerde ve binin üzerinde Marshall satış noktasında mevcut
olan Anında Renk Makineleri’ni, daha da yaygınlaştırmayı hedefliyor.
Yenilikçi ürün ve teknolojiler Marshall laboratuarlarında
geliştirildi
AkzoNobel Marshall, 2011 yılından bu yana çalışmalarına hız kattığı küresel
marka yolculuğunda, yenilikçi ürün ve teknolojilerin kullanımını dünya çapında
kolaylaştırmayı, en önemli hedeflerinden biri olarak belirledi. Bu hedefle,
Marshall laboratuarlarında geliştirilen ve 'rengarenk bir gelecek için önce
hijyen' diyerek pazara bir ilk olarak sunulan Gümüş İyonlu Hijyen ürünü,
AkzoNobel’in faaliyet gösterdiği ülkelerdeki pazarlarda da yerini aldı. Marshall
Hijyen, içerdiği gümüş iyonlarıyla mikropları yok ederek, hijyen konusunda
standartları belirliyor. Antimikrobiyal yapısı sayesinde mikroplara dayanıklı,
bakteri üretmeyen, küf ve mantarlara karşı on bin kat daha fazla koruma
sağlıyor.
|