Lütfen Tarayıcı Sürümünüzü Yükseltiniz.
BÖLÜM SPONSORU

Yenilenen AkzoNobel Marshall Küresel Bir Marka Olacak

Geçtiğimiz yıldan bu yana çalışmaları küresel olarak sürdürülen AkzoNobel Yenilenme Hareketi’nin Türkiye’deki ayağı olan AkzoNobel Marshall, kurumsal kimliği, mağaza yapılanması, bayi ve satış noktası sistemleri ile ürün ve hizmet yelpazesini de yeniledi. Marshall’ın yenilenme süreci ve 2012 hedefleri, AkzoNobel Marshall Genel Müdürü Dick

yapi.com.tr
Yenilenen AkzoNobel Marshall Küresel Bir Marka Olacak

Foto: Marshall Pazarlama Müdürü Alp Akgünlü (solda) ve AkzoNobel Marshall Genel Müdürü Dick Velings

Geçtiğimiz yıldan bu yana çalışmaları küresel olarak sürdürülen AkzoNobel Yenilenme Hareketi’nin Türkiye’deki ayağı olan AkzoNobel Marshall, kurumsal kimliği, mağaza yapılanması, bayi ve satış noktası sistemleri ile ürün ve hizmet yelpazesini de yeniledi. Marshall’ın yenilenme süreci ve 2012 hedefleri, AkzoNobel Marshall Genel Müdürü Dick Velings’in ev sahipliğinde ve AkzoNobel Marshall Pazarlama Müdürü Alp Akgünlü’nün katılımıyla Pera Palas Oteli'nde gerçekleştirilen bir basın toplantısında açıklandı. Toplantıda, Cüneyt Özdemir’in hazırladığı Marshall’ın 58 yıllık tarihini anlatan belgesel film de sunuldu.

“Arkamızda büyük bir miras, önümüzde heyecan verici bir gelecek var”

Toplantıda yaptığı açılış konuşmasına yenilenmenin değişim, heyecan, fark yaratmak ve geleceği şekillendirmek olduğunu vurgulayan AkzoNobel Marshall Genel Müdürü Dick Velings, “Büyük değişikliklerin ve büyümenin olduğu 2011’i çok başarılı geçirdik. Rengin gücüne inanıyor ve hem küresel hem de yerel olarak yürüttüğümüz 'Renklendir Hayatı' programımızla kendimizi, Türkiye’de ve dünyadaki insanların hayatında pozitif bir fark yaratmaya adamış bulunuyoruz. Türkiye’de ve dünyada yüz binlerce insana ilham veriyor, onların hayatını değiştiriyoruz. Arkamızda 58 yıllık büyük bir miras, önümüzde heyecan verici bir gelecek var. Köklü geçmişimize, dünyanın bir numaralı boya markası AkzoNobel’in küresel perspektifini de ekleyerek, yenileniyoruz” dedi. 

Yenilenme hareketi, 14 marka ve 54 pazarı kapsayan küresel bir girişim

AkzoNobel'in dekoratif boyalar grubunun 14 marka ve 54 pazarı kapsayan markalarını dünyanın her yerinde aynı görsellik ve duyguyu yakalamak için yenilediğini kaydeden AkzoNobel Marshall Pazarlama Müdürü Alp Akgünlü de, Nisan 2011’de Vietnam ve Kanada’da başlayan ve 'tam anlamıyla küresel bir girişim' olarak tanımladığı sürecin, 2013 yılına kadar 54 pazarı kapsayacak şekilde tamamlanacağını açıkladı. AkzoNobel Marshall'in de bu yenilenme hareketi kapsamında Türkiye’nin ve dünyanın efsane küresel markalarından biri olma yolunda ilerlediğini söyleyen Akgünlü, şöyle konuştu:

"Logomuzu yenilerken, tüketicilerimizin de hayatlarını kolaylıkla yenilemeleri için birçok çözüm ve hizmetlerle geliyoruz. Küresel bilgi ve teknolojilerle geliştirilmiş yepyeni ve benzersiz ürünler, modernize edilmiş ve yaşayan mekanlar haline getirilen satış noktalarımız, en hızlı şekilde ve yıllarca canlılığını koruyan renklere ulaşılabilmesi için renk makinelerinin yaygınlaştırılması, iPhone ve online hizmetlerle renk danışmanlıklarının alınması ve renk kullanımlarını cesaretlendirmek için trend renk koleksiyonlarının ve dekorasyon fikirlerinin sunulması gibi birçok uygulama ve renklerimiz ile tüketicilerimizin hayatını renklendirmek  istiyoruz".



Yeni Marshall logosu hayata daha fazla renk, yenilik ve enerji katma iddiasını taşıyor

Küresel olarak 14 AkzoNobel dekoratif boya markasında gerçekleştirilen yenilenme ile Marshall’ın logosu da yenilendi. İnsanların hayatında bir damla boya ile fark yaratmayı hedefleyen Marshall, yenilenen logosuyla daha renkli, dinamik, yeniliklere ve yaratıcılığa açık, hayatı kolaylaştıran, enerjik ve eğlenceli bir kimliğe büründü.  

6,2 milyon ürün ambalajı yenilendi ve 3 bin 500 Marshall bayisi yeni tabelaları ile tüketicileri karşılıyor

AkzoNobel Marshall, yenilenme sürecinde öncelikle pazarda altı milyon iki yüz bin adet ürün ambalajını yeniden, yeni kurumsal kimlik ve logosuyla etiketledi. Bu kapsamda 3 bin 500 Marshall satış noktasının tabelaları yenilendi. Ayrıca, Marshall satış noktaları, Türkiye’de ilk kez tüketicilerin boya yapma sürecini kolaylaştıran, ilham almalarını sağlayan mükemmel bir yapıya dönüştürülen mağaza tasarımı uygulamalarına da başladı.
 
Marshall Anında Renk Makineleri hızla satış noktalarında yaygınlaştırılıyor

AkzoNobel Marshall, tüketicilerine, hazır renk koleksiyonlarından ürün sağlayabildiği gibi onların hayallerinin de ötesine geçmek amacıyla renklendirme sistemlerini de tamamen yeniledi. Marshall Anında Renk Makineleri sayesinde tüketiciler, artık gönüllerine hapsolmuş tüm renkleri kullanarak, ev dekorasyonlarını en mükemmel tonlar ile tamamlayabiliyor. AkzoNobel Marshall, şu anda tüm yapı marketlerde ve binin üzerinde Marshall satış noktasında mevcut olan Anında Renk Makineleri’ni, daha da yaygınlaştırmayı hedefliyor. 

Yenilikçi ürün ve teknolojiler Marshall laboratuarlarında geliştirildi

AkzoNobel Marshall, 2011 yılından bu yana çalışmalarına hız kattığı küresel marka yolculuğunda, yenilikçi ürün ve teknolojilerin kullanımını dünya çapında kolaylaştırmayı, en önemli hedeflerinden biri olarak belirledi. Bu hedefle, Marshall laboratuarlarında geliştirilen ve 'rengarenk bir gelecek için önce hijyen' diyerek pazara bir ilk olarak sunulan Gümüş İyonlu Hijyen ürünü, AkzoNobel’in faaliyet gösterdiği ülkelerdeki pazarlarda da yerini aldı. Marshall Hijyen, içerdiği gümüş iyonlarıyla mikropları yok ederek, hijyen konusunda standartları belirliyor. Antimikrobiyal yapısı sayesinde mikroplara dayanıklı, bakteri üretmeyen, küf ve mantarlara karşı on bin kat daha fazla koruma sağlıyor.

TÜMÜNÜ GÖSTERSONRAKİ SAYFA HABERİN DEVAMI:   1  |   2
ETİKETLER: firma
http://www.yapi.com.tr/haberler/yenilenen-akzonobel-marshall-kuresel-bir-marka-olacak_91518.html

Read Comment Section
İlk Yorumu Siz Yapın
Gönder

Yorumum onaylandığında e-posta ile bildir.

E-posta adresimle bültenlere abone olmak istiyorum

Haber gönderin Hemen haber gönderin

Sosyal Medyada Yapi.com.tr:

Abone Ol Yapı sektöründeki tüm gelişmelerden en önce siz haberdar olmak isterseniz e-bültenimize abone olun.
Bülten arşivine erişmek için tıklayın

REKLAM VERİN

Ajanda
TAMAMI » Bugünkü Etkinlikler BUGÜN:
Herhangi bir etkinlik mevcut değil!