BR> Bayraktar: Yatırım
iklimi güzelleştirilmeli, müşteri memnuniyeti öne
çıkarılmalı
Açılışta konuşan Erdoğan Bayraktar
ise yatırım ikliminin güzelleştirilmesinin önemine vurgu yaptı. Artık sadece
yatırımcının değil, müşterinin de seçici hale geldiğini belirten Bayraktar, bu
anlamda müşteri memnuniyetini öne çıkaracak çalışmalar yapılmasının gerekliliği
üzerinde durdu. “İnşaat malzemeleri bakımından Türkiye dünyada birinci ligdedir;
en ileri malzemelerini üretiyoruz” diyen Bayraktar, ucuz ürün sunarak piyasa
üzerinde baskı kurmaya çalışan Çin’le ise kamu ve özel sektör işbirliğiyle
rekabet edilebileceğini söyledi.
Bayraktar, teknolojiyi tanıyan, bilen,
iyi okuyan, kaliteli iş üreten ara teknik elemanları yetiştirmenin de bir başka
önemli konu olduğunu aktardığı konuşmasında, Türkiye’nin artık bunun farkında
olduğunu, mesleki teknik okulların son yedi yılda arttığını ve artmakta olduğunu
ifade etti.
TOKİ’nin şu ana kadar yaptığı çalışmalara da değinen
Bayraktar, bundan sonraki iki ana kulvarlarından birinin kentsel dönüşüm ve
düşük gelir gruplarına yönelik konut üretimi, diğerinin de devletin elinde atıl
durumda bulunan, problemli arazilerin devlete geri kazandırılması olduğunu
vurguladı.
23.
Uluslararası Yapı Fuarı Ankara, 23 – 26 Eylül 2010, Altınpark Expo
Center
“11 bin 500 m2 alanda, 210 katılımcı firma, binlerce ürün
çeşidi, 30.000 ziyaretçisiyle 23 yıldır bölgesinin lideri”
Bu yıl
23’üncüsü düzenlenen Yapı Fuarı Ankara, 30 bin ziyaretçi potansiyeli ve 11 bin
500 m2’lik sergileme alanıyla Ankara’nın en büyük fuarlarından biri. Başkent
Ankara’da özellikle kamu yatırımlarında karar vericilere sektörün dev
markalarındaki gelişme ve yenilikleri izleme imkânı sağlayan fuar, yapı
sektörünü bölgenin gündemine taşıyacak.
1988 yılından bu
yana düzenlenen ve bölgenin en büyük ticaret platformlarından olan Yapı Fuarı
Ankara, Başkent merkezli olmak üzere tüm bölgedeki firmaları, ilgili kamu kurum
ve kuruluşlarını, yatırımcılarını sektör profesyonelleriyle iletişime geçirerek,
yeni iş ve yatırım olanakları yaratacak büyük fırsatlar sunuyor. Yapı
sektöründeki en son teknoloji, ürün ve hizmetlerin sunulduğu fuarda
ziyaretçiler, tek bir çatı altında yer alan 2.000’den fazla ürün segmentindeki
ürün ve hizmetleri inceleyerek, katılımcı firmaların üst düzey yetkililerinden
görüş ve önerilerini alarak, uygulamada karşılaşılan sorunlar ve çözüm yolları
hakkında bilgi edinme fırsatı elde ediyor.
Geçen yıl 27 bin 342
ziyaretçisi olan Yapı Fuarı Ankara’yı, ulusal ve uluslararası alanda yapılan
yoğun tanıtım ve duyuru çalışmaları, Türkiye genelindeki ticaret ve meslek
odalarının üst düzey yetkilileri, iş adamları birlikleri ve satın alma
heyetlerine özel hazırlanan fuar ziyaret organizasyonları ile bu yıl 30.000 yapı
profesyonelinin ziyaret etmesi bekleniyor. Ayrıca fuara katılıp ürününü
sergilemek isteyen firmalara KOSGEB katılım desteği sağlıyor.
|